Monestier de Clermont

Reviews over Monestier de Clermont

leuke doortrek camping

margret van kampen,
    6-8-2016

Strak ontvangst, nette plek, mooie omgeving, vlak langs de route napoleon, supermarkt in dorp

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

goede overnachtingscamping

Gijs en Jodi,
    12-3-2014

Goede camping met redelijk schoon maar verouderd sanitair. Eigenaar en eigenaresse zijn niet echt klantvriendelijk, als je je stoel op een lege plaats wilt zetten krijg je meteen commentaar. In Monestier zijn wat winkeltjes en een intermarché. Ook zijn er enkel restaurantjes.

Gereisd met partner in augustus 2013

leuke camping

Jacqueline,
    29-7-2013

De camping is een ideale plek om te overnachten als je doortrekt naar het zuiden, zoals wij naar de Provence. De camping gaat open om 8 uur en 22.00 uur sluit het de poorten. Je kan zwemmen in het gemeentezwembad om de hoek.

Aan de andere kant van het dorp zit een supermarkt en een tankstation.

Wij hopen er dit jaar weer 1 nacht te overnachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Prima municipal voor kort verblijf

drk,
    19-7-2012

Leuke Municipal vlakbij de doorgaande route van Grenoble naar het zuiden. Gratis toegang tot het Gemeente zwembad. Prima plaatsen, vriendelijke ontvangst. Sanitair gedateerd maar wel schoon. Gratis Wifi . Paar eetgelegenheden in het dorp en een supermarkt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heel prettige camping

Henry de Graaf,
    12-7-2011

Tijdens onze tochten door Frankrijk, overnachten we het liefst op kleine campings en/of Municipal campings. Dit is er zo eentje. Leuke camping. Vriendelijke ontvangst door fijne mensen. De ligging is ideaal in deze omgeving. Sanitair is "gezellig" beetje ouderwets, maar heel schoon. Centrum van het dorpje is op loopafstand. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2010
Monestier de Clermont scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews