8,2

12 reviews over Bed and Breakfast Le Lit Qui Danse in het Nederlands

T is gewoon een paradijsje!

Sabina, 20-8-2017

Heel vriendelijke ontvangst. We hebben ons een heel weekend heel welkom gevoeld. En over de kamers, het ontbijt, de tuin, het uitzicht, daar kan ik kort over zijn: fantastisch!

Als God in Frankrijk !

Luc & Anne, 28-9-2015

Je voelt je welkom, in de schaduw van de Mont Ventoux, met een prachtig uitzicht (s morgens aan de ontbijtafel, fantastisch !) gezellige en zeer praktische kamers, Ann is een geweldige kok met verrassende en vernieuwde recepten, Jo is de man voor raad en daad: restaurantkeuzes, al dan niet begeleide wandelingen en fietstochten en allerhande tips, en verzorgt de heerlijke apero als geen ander ! Een heerlijke plaats,om te vertoeven, al dan niet met kinderen !

Ideale fietsvakantie

Wendy van Laethem, 25-5-2015

Alles tip top in orde. Prachtig kader, mooie kamers, uitstekende keuken en vriendelijk onthaal. Echt een aanrader.

Jo en Ann doe zo verder.

Top locatie

Christian De Nil, 22-5-2015

Echt een topper. Mooie b&b. Warm onthaal, eten is top, kamers zijn af. Hier wordt ik gelukkig van. Wij komen terug.

charmant, maar prijzig

bbfrance, 12-5-2015

wij vinden de b&b zeker aangenaam en charmant, maar kan zeker op meerdere punten verbeteren. b&b is zeer prijzig in vergelijking met vergelijkbare b&b's in omgeving

Unieke B&B

Dirk & Isabelle, 15-10-2014

Opnieuw een onvergetelijke vakantie beleefd en fantastische mensen leren kennen. Het blijft een unieke B&B om te vertoeven. Blij dit te kunnen koesteren ! Dikke merci Ann en Jo

Kritiek zal er altijd zijn, maar hier is deze zeker onterecht ! Niet twijfelen en gewoon boeken. Het wordt fantastisch !

Jammer

Relax, 22-9-2014

Een locatie met zeer veel mogelijkheden, maar de gastheer begrijpt niet wat een B&B mentaliteit omvat. Qua persoonlijkheid kan ik hem best omschrijven als zéér klein. Indien jullie zoeken naar een relax locatie, don't go there.

ontgoocheling

ads, 22-9-2014

charmante locatie (maar kan vernieuwing gebruiken), maar prijs/kwaliteit te duur.

bijkomend hadden wij hoge verwachtingen over gastvrijheid (gezien andere commentaren / interview op radio ed), maar serieus tegengevallen. hebben niet echt de "joie de vivre" gevonden die we verwachten in een goede franse b&b!

Wij gaan dit jaar voor de zevende keer , het gaat nooit vervelen.

Ieder jaar hebben we iets anders gedaan. Er is zo veel te verkennen. Ook voor onze Senne ondertussen 4 jaar is het er heerlijk. Ann en Jo doen dit echt met heel hun hart en dat voel je.

Prachtige B&B met Prachtige eigenaars An & Jo

Steven, 23-6-2012

Een heel verzorgde B&B met 3 maal per week s'avonds eten (van een hoog niveau...). Leuke eigenaars die je met raad en daad bijstaan. De tuin is zeer gezellig met zwembad, leuke ligbedden, schommel, petanque baan, vijver voor de vissen, Bar, .....ik denk wel dat ik iets vergeten ben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Lit Qui Danse in Mollans-sur-Ouvèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Lit Qui Danse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Lit Qui Danse scoort een 8.2 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: