Reviews over Moirans

Eenvoudig en goedkoop overnachtingshotel

Jeroen,
    5-3-2010

Erg handig voor onderweg naar alle skigebieden voorbij Grenoble (Alpe d'Huez, Deux Alpes etc).

Ligt wel op de route, maar niet heel dichtbij de afrit van de peage. Paar kilometer over de RN dus. Verder ligt het op een vrij kansloos industrieterrein, maar wel weer dichtbij de oprit.

De kamers zijn niet heel groot, maar wel schoon. Een 3 persoonskamer heeft een extra bed dwars boven het 2 persoonsbed. De badkamer is een soort kant en klaar geval voor een stacaravan ofzo. Wel makkelijk schoon te houden.

Ontbijt is 6 euro en daarvoor heb je croissantjes, koffie en brood met zoet beleg. Eenvoudig, maar het vult.

Alle nadelen zijn ineens niet meer belangrijk als je de prijs bekijkt. Een 2 persoonskamer is 36 euro, 3 persoons is 40 euro.

Daarvoor heb je een relaxte reis naar je wintersport en heb je zo'n beetje een dag extra.

Moirans scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews