Camping Municipal Les Thibauds

1 review over Camping Municipal Les Thibauds in het Nederlands

mooie plek voor rustzoekers

Lex
26-8-2011

Mooi gelegen camping voor wie van het echte Frankrijk, rust, natuur en landschap houd. Sanitair wordt matig bijgehouden, maar er zijn enkele schone wc's en douches met warm water. Het is er zeer rustig in een leuk authenthiek Frans gehucht. Mooie omgeving voor wandelingen. Wij hebben er met veel plezier 8 dagen gestaan voor een zeer schappelijke prijs. Toen wij er stonden waren er circa 6 andere kampeerplaatsen bezet. Voor kinderen is er niet veel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal Les Thibauds

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Thibauds in Miscon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Thibauds zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.