Camping Le Balcon de Chartreuse

Camping Le Balcon de Chartreuse
8,2

• Sfeer in stad9,4
  • Activiteiten9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de Chartreuse voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Le Balcon de Chartreuse in het Nederlands

Eind juli een aantal nachten op deze camping gestaan. Ongeveer de helft van de plekken is beschikbaar voor kamperen, de rest betreft huuraccomodaties. De kampeerplekken zijn niet allemaal even groot, maar bieden meestal wel uitzicht op de Chartreuse. Over het algemeen bieden de plakken voldoende privacy.

Vanaf de camping kun je prachtig wandelen. Ook een bezoekje aan Grenoble of Chambery behoort tot de mogelijkheden.

Op de camping een leuk zwembad en een restaurant/bar met prachtig gelegen terras. Daarvoor een speeltuin, tafeltennistafels e.d. Verder zijn er een volleybalveld, jeu-de-boules banen en een basketbalveld.

Sanitair is prima: voldoende en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.

Echt een camping voor rustzoekers.

Eenvoudig, maar compleet

Sander
25-5-2013

Wij hebben hier een paar nachten met onze tent gestaan. De plaatsen zijn niet overdreven groot, maar groot genoeg voor tent en auto. Het gras is mooi groen.

De camping is niet groot, maar alles wat je nodig hebt is er aanwezig: vierkant zwembad voor de verkoelende duik, broodjesservice, ijsjes, foldertjes, restaurantje. Bij het restaurant hebben wij overigens niet gegeten, dus geen mening over.

De omgeving is werkelijk prachtig! In het gebied de chartreuse kan je mooie wandelingen doen en autoritten maken.

De camping heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Animatie hebben we niet echt ontdekt, dus lekker rustig.

Een leuk idee: wandelingetje 's ochtends naar de plaatselijke bakker en daar lekker in het zonnetje een bakje koffie en een ontbijtje doen.

Kortom: niet te veel poespas, maar ideaal als je jezelf goed kan vermaken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Balcon de Chartreuse in Miribel-les-Echelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Balcon de Chartreuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.