Camping Val Drôme Soleil *****

Review geschreven door P&J

Prima camping met verbeterpuntjes

P&J,
1-10-2016

Mooie camping in een prachtige omgeving met wel een paar verbeterpuntjes.

Plus:

+ Aangename afstand vanaf Nederland

+ Goed bereikbaar met caravan

+ Camping zelf is te stijl voor auto met caravan, maar deze werd met Jeep bovengebracht en de caravan werd zelfs netjes waterpas gezet

+ Schitterende omgeving, mooie natuur, prachtige wandelingen en leuke stadjes

+ Keurig sanitair en heel schoon

+ Vriendelijk personeel

+ Prima keuken!

+ Gezellig terras

+ Gezamelijke wandelingen zijn heel leuk

Min

- Grootste deel van sanitair gaat al in augustus (hoogseizoen) dicht.

- Geen papier in de toiletten. Rol onder de arm dus!

- Best duur en 2,- extra voor auto die niet eens op de plaats kan staan kan echt niet.

- Geen pin-betaling mogelijk. Alleen contant betalen.

- Minder activiteiten dan op de site vermeld (nogmaals, augustus is hoogseizoen). Sauna niet gezien.

- Extreme kliekvorming van vaste gasten. Komt meer voor, maar is hier wel heel erg en storend.

- Niet de „echte” naturistensfeer. Veel omslagdoeken, ook bij mannen. Eigenaren zijn ook geen naturisten.

- Gezamelijke maaltijden zijn verplicht gekleed, ook wanneer het boven de 30 graden is.

- Soms veel geluidsoverlast van de bar. Bijvoorbeeld hopeloze karaoke-avond voor slechts een man of 10 waar de rest van de camping van wakker ligt.

- Naturistische wandeling op de camping valt tegen en is moeilijk begaanbaar.

- Bij vertrek afhankelijk van de Jeep.

Mede door het schitterende weer en hele mooie omgeving hebben we een fijne vakantie gehad.

Jammer dat de vaste kliek welke niet echt toegankelijk is en bijvoorbeeld parkeerplaatsen claimt.

De ontvangst was vriendelijk met een drankje maar wel een beetje onpersoonlijk op de „automatische piloot”

Kamperen op grind is even wennen maar heeft ook voordelen.