Camping Val Drôme Soleil

Camping Val Drôme Soleil

18 reviews over Camping Val Drôme Soleil in het Nederlands

geweldig!

Gerrit en leni Hartemink.
11-6-2018

ligging geweldig eigenlijk is alles hartstikke goed. de omgeving is prachtig en de eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en toegankelijk en het eten is top erg goed!! we gaan in juli weer heerlijk.

Prima camping met verbeterpuntjes

P&J
1-10-2016

Mooie camping in een prachtige omgeving met wel een paar verbeterpuntjes.

Plus:

+ Aangename afstand vanaf Nederland

+ Goed bereikbaar met caravan

+ Camping zelf is te stijl voor auto met caravan, maar deze werd met Jeep bovengebracht en de caravan werd zelfs netjes waterpas gezet

+ Schitterende omgeving, mooie natuur, prachtige wandelingen en leuke stadjes

+ Keurig sanitair en heel schoon

+ Vriendelijk personeel

+ Prima keuken!

+ Gezellig terras

+ Gezamelijke wandelingen zijn heel leuk

Min

- Grootste deel van sanitair gaat al in augustus (hoogseizoen) dicht.

- Geen papier in de toiletten. Rol onder de arm dus!

- Best duur en 2,- extra voor auto die niet eens op de plaats kan staan kan echt niet.

- Geen pin-betaling mogelijk. Alleen contant betalen.

- Minder activiteiten dan op de site vermeld (nogmaals, augustus is hoogseizoen). Sauna niet gezien.

- Extreme kliekvorming van vaste gasten. Komt meer voor, maar is hier wel heel erg en storend.

- Niet de „echte” naturistensfeer. Veel omslagdoeken, ook bij mannen. Eigenaren zijn ook geen naturisten.

- Gezamelijke maaltijden zijn verplicht gekleed, ook wanneer het boven de 30 graden is.

- Soms veel geluidsoverlast van de bar. Bijvoorbeeld hopeloze karaoke-avond voor slechts een man of 10 waar de rest van de camping van wakker ligt.

- Naturistische wandeling op de camping valt tegen en is moeilijk begaanbaar.

- Bij vertrek afhankelijk van de Jeep.

Mede door het schitterende weer en hele mooie omgeving hebben we een fijne vakantie gehad.

Jammer dat de vaste kliek welke niet echt toegankelijk is en bijvoorbeeld parkeerplaatsen claimt.

De ontvangst was vriendelijk met een drankje maar wel een beetje onpersoonlijk op de „automatische piloot”

Kamperen op grind is even wennen maar heeft ook voordelen.

Toen we aankwamen leek het net of we niet weg waren geweest. Je voelde je gelijk weer thuis. Een prachtige camping met een geweldige crewe en een geweldige ligging. Ook de vrijwilligers een geweldig team. De camping en ook vooral het eten krijgen een 10 met een griffel. Mooie omgeving en wandeltochten onder begeleiding. We hebben al geboekt voor volgend jaar.

Fantastische camping

Erica
14-8-2016

Gezellig mooi lekker eten. Leuke activiteiten zoals spooktocht drome avond enz. Maar wel allemaal samen georganiseerd. Dus geen kant en klare animatie. Vriendelijk en gastvrij. Mooie omgeving voor wandelen en fietsen.

Niek en Anneke
8-9-2015

We zijn nu voor de 2e keer hier op vakantie. Wat een geweldige camping. Zeer vriendelijk personeel. Het restaurant mag van ons een gouden ster krijgen. Schoon sanitair en een prachtig zwembad. Wil je rust dan krijg je hier rust. Genoeg te doen en de omgeving is geweldig. Veel bezienswaardigheden. Jolanda organiseerd vele wandelingen en dat doet zij geweldig. We hebben zo genoten dat we nu alweer geboekt hebben voor volgend jaar.

Heerlijke camping

Ramon
13-8-2014

Ik ben hier nu voor het 2de jaar.

Het is een hele fijne camping, met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het (gezamenlijke) eten is erg gezellig en daarmee leg je ook gelijk makkelijk contacten en leert er de mensen kennen.

Maar eten kan ook individueel of afhaal en is van prima prijs/kwaliteit verhouding.

Overdag is het heerlijk rustig op de camping.

1x in de week is er `s avonds entertainment en dat is dan luid te horen op de plekken die dicht bij de bar zijn.

Vorig jaar had ik een hele rustige plek en daar was dan ook niets van geluid te horen.

De prijzen zijn alom netjes.

Al mogen die soms iets duidelijker vermeld staan.

Entertainment en activiteiten zijn dikwijls gratis.

Sanitair is keurig.

In de omgeving is het schitterend om in te wandelen.

Een afwisselende camping met veel Nederlanders en een prettige sfeer.

topper

willemsen
9-9-2012

wij komen graag op val drome soleil ook samen met onze kinderen die tot hun 17e meegingen zij vermaakten zich prima hier.

Het is een camping waar je je thuis voelt ,mede dankzij de eigenaren Jo en Gre en Tjerk en Alice.Je kunt er de rust opzoeken of deelnemen aan de activiteiten die georganiseerd worden.Het is een schone camping het eten is er perfect.De camping heeft een nadeel,als je er bent wil je nooit meer weg.

Bogaards
18-8-2012

Voor ons de eerste keer naturistisch. We hadden gelezen van de kliek vorming. Dit is geen probleem geweest. Er zijn veel mensen die elkaar kennen. Maar daar heb je geen "last" van. Personeel en gasten vriendelijk en uitnodigend.

Culinair gebied is er regelmatig wat te doen. Dit is vrij blijvend. Het is een manier om contact te maken als je wil.

Je kunt rust hebben als je wil of meedoen met de activiteiten en eten. Alles is goed en je wordt in je waarde gelaten.

Omgeving mooi, Drome dichtbij. Stadjes dichtbij.

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Prettig ontvangst, met een kopje koffie/ thee. Uitleg over het reilen en zeilen. Caravan wordt deskundig voor je op de plek gezet en aan het eind ook weer naar beneden gehaald indien nodig.

Je kunt mee doen met een wandeling of je gaat individueel op pad. Je hebt steeds een keuze.

Super camping

Ben en Marjo
7-8-2012

Deze camping staat bij ons hoog op de lijst van favorieten campings in Frankrijk .

Alleen al dat je caravan op zijn plaats wordt gezet is een groot pluspunt.

Het sanitair is in prima staat en schoon.

Dat er meer Nederlander komen had ik hier al gelezen dus dat was geen verassing, schijnbaar voor veel mensen een reden van kritiek (ook al hebben ze er over gelezen op dit forum).

Ga zo door Val Drome Soleil en medewerkers

Tot 2013

Camping met vaste kliek van gasten.

greta
16-7-2012

Op deze camping staat het eten en drinken centraal. De beschikbare informatie over de omgeving komt van gasten is verouderd! De caravan wordt netjes op de plaats gezet, maar dat kan ook niet anders gezien de ligging van de plaatsen op deze terrassencamping. Kleine plaatsen en weinig privacy. Op deze camping komen wij beslist niet terug gezien het erg commerciële beleid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Val Drôme Soleil in Mirabel et Blacons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Val Drôme Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.