Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

33 Reviews over Gites Les Cerisiers

• 10P.J. Dreef01-09-2020

Weer gewedig!

Voor het derde achtereen volgende jaar zijn we te gast geweest in Gîtes Les Cerisiers. Wij vinden het een geweldige plek om vakantie te vieren. Prachtige accommodatie (diverse gîtes), privé terras/tuin gedeelte, heerlijk (warm) weer (wij waren er in augustus) alles goed verzorgd, fijn zwembad en een super vriendelijke stel. De ruime gîtes zijn mooi gelegen vlak bij het gemeenschappelijke zwembad. Ligstoelen, parasols, buiten douche ..., kortom aan alles is gedacht. Wij ervaren het als een heerlijke plek om tot rust te komen, of als uitvalsbasis te gebruiken om de mooie natuur te ontdekken of gezellige marktjes te bezoeken. Voor ons echt een heerlijk plekje. Daarom hebben we alweer geboekt voor volgend jaar.

• 9Mevr. Sinnige23-07-2020

Al 3 keer geweest en het blijft er fantastisch!

Het bevalt ons zo goed bij Les Cerisiers, dat we er dit jaar voor de 3e keer verbleven (in de gite Vignes). Het is een prachtige locatie, rustige omgeving en de gite is van alle luxe voorzien (incl. bad en een prachtig uitzicht op de vallei). Een heerlijk privé buitenkeukentje en eigen tuintje met uitzicht op de bergen. Verder een prachtig onderhouden tuin met een mooi zwembad en fijne ligbedden. Super vriendelijke en lieve gastvrouw en gastheer, die vrij goed Nederlands spreken en ontzettend behulpzaam zijn. In de gite ligt een dikke map vol met informatie over de omgeving, restaurants, wandelroutes en activiteiten die je kunt doen. Ook de rivier de Drôme, die op loopafstand van de gite ligt, is een zalige plek om een dag(deel) te verblijven. Het water is er heerlijk! Als je van wandelen houdt is dit ook een perfecte plek. Je komt op de meest prachtige plekken met adembenemende uitzichten! Kortom: Wij komen er zeker weer terug!

• 9Mario14-08-2019

Toplocatie

Zeer aangenaam verblijf gehad op deze locatie. Zeer mooi huis (lavande), zeer goed onderhouden tuin en zwembad. Eigenaar heeft een heel uitgebreide map met tips, wandelingen, restaurants,... Dankzij de tips zeer goed gegeten met uitstekende prijs/kwaliteit. Toplocatie

• 9Anne08-08-2019

Heerlijke weken

We hebben 3 heerlijke weken gehad bij Les Cerisiers! We verbleven in de gîte Lavande die van alle gemakken voorzien was. We zijn niet veel binnen geweest omdat het prachtig weer was. Onze twee kleintjes hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad maar vooral ook in de Drôme. Voor een gezin van 4 tot 6 is dit een perfecte accomodatie. Het zwembad is fris maar heel ruim, de ligbedden eromheen zijn erg fijn. De tuin is perfect onderhouden en het uitzicht op de wijngaarden is fantastisch.

• 9Mireille04-08-2019

prachtig

We hebben een heerlijke week gehad in de Drôme. We hebben mooie wandelingen gemaakt, leuke marktjes bezocht en lekker kunnen ontspannen. Onze gÎte 'Romarin' was ruim en comfortabel. We hadden een overdekt terras en een stukje privé tuin met toegang tot het fijne zwembad. De ontvangst was hartelijk en we kregen veel tips over de omgeving (wandelingen, restaurants, bezienswaardigheden enz.) Al met al een plek om nog eens naar terug te keren!

• 10Andy Slaets28-06-2019

Prachtig verblijf in de Drôme

Genoten van deze prima accommodatie. We verbleven in gites Lavande welke van alle gemakken is voorzien. Fijn terras en prachtige tuin met zwembad, vriendelijke eigenaren.

• 9Léon Stultiens23-06-2019

Geweldig! Genoten van ons verblijf

Gites Les Cerisiers is een schitterende accommodatie. Prachtig gelegen met veel mogelijkheden voor wandelen en fietsen in de directe omgeving. De gastvrouw en -heer zijn heel vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. De gîte was van alle gemakken voorzien, schoon en netjes ingericht.

• 10Angelique01-10-2018

Fantastische vakantie op schitterende locatie

Geweldige locatie en prachtige huisjes. Wij zaten in gite Romarin die heel goed is uitgerust en een prachtige badkamer heeft. Alles was perfect schoon. Fijn overdekt terras en nog een stuk prive-tuin met ligbedden. Mooi vrij groot zwembad (wel onverwarmd dus koud! al is dat als het meer dan 30 graden is wel heerlijk afkoelen) met meer dan genoeg ligbedden er omheen. De gite heeft een geweldig uitzicht. Je wordt hartelijk ontvangen door de eigenaar die Nederlands spreekt en krijgt veel informatie over de omgeving. Er is meer dan genoeg te doen, of je nu wilt wandelen (wel stevige wandelschoenen mee!), fietsen of autorijden. Hier gaan we graag nog een keer naartoe!

• 9Froukje van Sleen09-09-2018

Fantastisch!

5 prachtige ,riante gites rondom een zwembad (gesloten van 13- 14.30u😓) Mooi uitzicht over wijngaarden op de bergen van de Drome

• 10Bart07-09-2018

Droom in de Drome

Wij waren hier voor de 2e keer. We noemen het ‘een droom in de Drome’. Een fantastische locatie, heerlijke stilte, prachtig uitzicht, luxueuze ruime gites waar alles voorzien is, maximale privacy op het terrein, een behulpzame vriendelijke eigenaar, alle info wat er te doen is aan wandelingen, culinaire uitstapjes ea voorhanden, de vercors rijd je zo in, de Rhone nabij... Als je hier niet tevreden bent, ben je duidelijk op zoek naar een andere vorm van vakantie. Een plaats om naar terug te keren...

Vakantiehuis Gites Les Cerisiers info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)