Vakantiehuis Gites Les Cerisiers

31 reviews over Vakantiehuis Gites Les Cerisiers

• 2019
    9Anne08-08-2019

Heerlijke weken

We hebben 3 heerlijke weken gehad bij Les Cerisiers! We verbleven in de gîte Lavande die van alle gemakken voorzien was. We zijn niet veel binnen geweest omdat het prachtig weer was. Onze twee kleintjes hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad maar vooral ook in de Drôme. Voor een gezin van 4 tot 6 is dit een perfecte accomodatie. Het zwembad is fris maar heel ruim, de ligbedden eromheen zijn erg fijn. De tuin is perfect onderhouden en het uitzicht op de wijngaarden is fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Andy Slaets28-06-2019

Prachtig verblijf in de Drôme

Genoten van deze prima accommodatie. We verbleven in gites Lavande welke van alle gemakken is voorzien. Fijn terras en prachtige tuin met zwembad, vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Léon Stultiens23-06-2019

Geweldig! Genoten van ons verblijf

Gites Les Cerisiers is een schitterende accommodatie. Prachtig gelegen met veel mogelijkheden voor wandelen en fietsen in de directe omgeving. De gastvrouw en -heer zijn heel vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. De gîte was van alle gemakken voorzien, schoon en netjes ingericht.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Angelique01-10-2018

Fantastische vakantie op schitterende locatie

Geweldige locatie en prachtige huisjes. Wij zaten in gite Romarin die heel goed is uitgerust en een prachtige badkamer heeft. Alles was perfect schoon. Fijn overdekt terras en nog een stuk prive-tuin met ligbedden. Mooi vrij groot zwembad (wel onverwarmd dus koud! al is dat als het meer dan 30 graden is wel heerlijk afkoelen) met meer dan genoeg ligbedden er omheen. De gite heeft een geweldig uitzicht. Je wordt hartelijk ontvangen door de eigenaar die Nederlands spreekt en krijgt veel informatie over de omgeving. Er is meer dan genoeg te doen, of je nu wilt wandelen (wel stevige wandelschoenen mee!), fietsen of autorijden. Hier gaan we graag nog een keer naartoe!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Froukje van Sleen09-09-2018

Fantastisch!

5 prachtige ,riante gites rondom een zwembad (gesloten van 13- 14.30u😓) Mooi uitzicht over wijngaarden op de bergen van de Drome

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Bart07-09-2018

Droom in de Drome

Wij waren hier voor de 2e keer. We noemen het ‘een droom in de Drome’. Een fantastische locatie, heerlijke stilte, prachtig uitzicht, luxueuze ruime gites waar alles voorzien is, maximale privacy op het terrein, een behulpzame vriendelijke eigenaar, alle info wat er te doen is aan wandelingen, culinaire uitstapjes ea voorhanden, de vercors rijd je zo in, de Rhone nabij... Als je hier niet tevreden bent, ben je duidelijk op zoek naar een andere vorm van vakantie. Een plaats om naar terug te keren...

Gereisd met partner in september 2018

• 10Natascha Kruit30-08-2018

Fantastisch!

Rust, prachtige omgeving en een gite van alle gemakken voorzien! Een perfecte plek om mooie uitstapjes te maken, volledig tot rust te komen en te genieten van alles wat deze mooie streek te bieden heeft. Een heerlijk zwembad met voldoende ligbedden, elke gite heeft een privé tuin, dus geen “last” van de buren. De eigenaren zijn uiters vriendelijk en het is prettig dat de gastheer nederlands spreekt! Wij hebben genoten van een super relaxte vakantie met onze 3 kinderen (10, 13 en 15 jaar) én onze hond. Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Paul29-08-2018

Heerlijk, rust en ruimte

Wat een heerlijke gite. Ruim, schoon, privé en mooi uitzicht, mooi gelegen. Het zwembad is ruim en omgeven door een mooie tuin waar je heerlijk op één van de stoelen kan genieten van rust (en hopelijk zon). Ontvangst is aller vriendelijks, duidelijke uitleg van de omgeving en restaurants. Alles wordt goed bijgehouden. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Aida24-08-2018

Geweldig

Heerlijk groot huis, enorm mooie tuin en een lekker groot zwembad. Hele aardige eigenaren die ook op het terrein aanwezig zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Krista16-07-2018

Een pareltje in deze wijnstreek...

Verbleven met 2 in gîte Romarin en met 5 in gîte Tournesol. De gites zijn ruim en klassevol ingericht. Je hebt er alles wat je nodig hebt om van een geslaagde vakantie te genieten. Prachtige tuinen en mooi zwembad, alles prima onderhouden. En dan het uitzicht: magnifiek!!! Komen hier zeker nog terug!

Gereisd met vrienden in juli 2018

1 tip over Vakantiehuis Gites Les Cerisiers

• Sonja, 09-07-2015 Rapporteren

Canoë bij Canoë-Drome in Saillans. Reserveren per internet geeft korting of als je folder laat zien die in de supermarkten of bij VVV liggen.

0 vragen over Vakantiehuis Gites Les Cerisiers

Vakantiehuis Gites Les Cerisiers info