Vakantiehuis Gites Les Cerisiers

9,2

17 reviews over Vakantiehuis Gites Les Cerisiers in het Nederlands

Geweldig fijne plek!

E. De Jong, 22-10-2017

Heerlijk huis. Fijne plek,koud zwembad in september. Vriendelijke eigenaren,behulpzaam,mooie wandeltochten in de omgeving.Supermarkt in de buurt. Fijne plek om te vertoeven!

heerlijk rustig

Heleen Welten, 17-9-2017

Wij zaten in de gite Lavande. Een heerlijk ruim huis van alle gemakken voorzien. Mooie tuin en zeer goed verzorgd zwembad. Je merkte aan alles dat Benoit zijn huizen en terrein met liefde verzorgt. Op de zoekfunctie staat dat het huis rolstoel toegankelijk is, maar je kunt niet met een rolstoel de wc en de badkamer in.

De bedden zijn heerlijk! Alleen jammer dat ze heel laag zijn, dus wat moeilijk uit te komen, als je niet zo goed ter been bent. En bij de brede trap van het zwembad zou misschien een leuning ook handig zijn om er beter in en uit te komen.

Uitstekend! Boeken we zeker opnieuw.

Yanick, 12-8-2017

De Gites zijn ruim en voorzien van alle comfort, op een prachtige en rustige ligging. Er is een mooie en goed onderhouden tuin met een aangenaam en groot zwembad. Vriendelijke en behulpzame eigenaars. Topadres!

Fantastisch gite. Moet je gewoon ervaren.

Henk, 3-8-2017

Het was allemaal goed. Maar het was tijdens ons verblijf te warm. We hadden gite Romarin. Prima prima. We hebben geen aandelen, maar een 10 is meer dan terecht.

Een aanrader

Fam. Beuseling, 27-6-2017

Le Vigne is een comfortabele gite voor 2 personen met een goed uitgeruste buitenkeuken met bbq. De weersomstandigheden zaten goed mee waardoor alle maaltijden buiten konden genomen worden.

Het onthaal verliep allerhartelijkst. De gastheer en de gastvrouw zijn discreet aanwezig maar toch vlot aanspreekbaar. Er is hen geen moeite te veel.

De gite biedt de nodige privacy en bevindt zich in een verzorgd en groen kader met een uniek uitzicht.

Ook al telt het domein 5 gites, het baadt in een oase van rust. Dit is vakantie ten top!

Het massagebad en het zwembad bieden een meerwaarde aan het verblijf. De gastheer stelt alles in het werk om het zwemwater optimaal te houden.

Ondanks de droge weersomstandigheden slaagt de gastheer erin via een bewateringssysteem om de tuin een fris karakter te doen behouden.

De omgeving heeft heel wat te bieden. Mirmande, Saoû (la foret), Crest (op zaterdag) en Valence charmeren.

Kortom, een aanrader!

......hier word je stil van: zoo mooi en fijn!

Marc en Mirjam Thomas, 24-6-2017

We hebben hier 1 week door mogen brengen en het was in 1 woord geweldig! De gites, het zwembad, de aanleg van het terrein: alles was heel goed geregeld en verzorgd. De eigenaars Benoit en Yannick zijn ontzettend vriendelijke en behulpzame mensen.Bij aankomst kregen we uitgebreide informatie over leuke bezienswaardigheden in de buurt,leuke restaurantjes en mooie wandelroutes.Wij komen hier zeker terug!!!

Een echte aanrader.

Albert Meijer, 1-6-2017

De familie Cerisiers heeft op een pachtige plek in een mooie omgeving een echt fijn vakantieadres gerealiseerd. Wij zaten in gite Romarin. Uitermate geschikt voor 2 personen. Een prachtig uitzicht. Heel mooi zwembad. Vriendelijke eigenaars. Ligging dichtbij Crest (goede supermarkten). We hebben het erg naar de zin gehad.

Albert en Thea Meijer.

Nette gite met prachtige ligging

Simone, 1-10-2016

Wij hebben overnacht in gite Lavande. De gite heeft een fantastisch uitzicht op de wijnranken en biedt veel privacy. Wij verbleven hier met twee volwassen en een kindje van 1,5 jaar, hiervoor bood de gite meer dan voldoende ruimte. De bedden sliepen heerlijk en het gratis gebruik van de wasmachine was voor ons echt een uitkomst. Punt van aandacht is wellicht het aanbrengen van een traphek en veiligheid mbt de stopcontacten. De omgeving is prachtig en biedt voor elk wat wils. Wij hebben een heerlijke week gehad.

Uitstekend!

Yanick De Vucht, 11-8-2016

Les Romarins is een mooie gite met alle comfort op toplocatie. Heerlijk rustig met adembenemend uitzicht. Eigenaars zijn zeer sympathiek en behulpzaam. Een plek om terug te keren!

Mooie gites, rustig gelegen & prachtige natuur

Frederic & Els, 3-8-2016

Mooie, comfortabele gites en rustig gelegen. Dorpje dichtbij voor alle levensmiddelen en slechts 10 minuten rijden voor grote supermarkt in Crest. Ook ideale uitvalbasis voor wandelingen in de natuur. Een aanrader voor jong en oud !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gites Les Cerisiers in Mirabel et Blacons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gites Les Cerisiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gites Les Cerisiers scoort een 9.21 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: