Vakantiehuis Gites Les Cerisiers

VakantiehuisWeer vandaag28°18°
Vakantiehuis Gites Les Cerisiers
9,2

20 reviews over Vakantiehuis Gites Les Cerisiers in het Nederlands

Een pareltje in deze wijnstreek...

Krista
16-7-2018

Verbleven met 2 in gîte Romarin en met 5 in gîte Tournesol. De gites zijn ruim en klassevol ingericht. Je hebt er alles wat je nodig hebt om van een geslaagde vakantie te genieten. Prachtige tuinen en mooi zwembad, alles prima onderhouden. En dan het uitzicht: magnifiek!!!

Komen hier zeker nog terug!

Fantastisch!!

jeroen hoogenboom
11-7-2018

Het is een kleinschalig complex. wij hadden gite Romarin. ligging was fantastisch op de begane grond met een eigen tuin en een prachtig uitzicht op de heuvels en wijnvelden. de Gite was qua aankleding behoorlijk compleet en voor 2 personen ruim voldoende ruimte. de doucheruimte was naar verhouding erg groot met een ligbad/jacuzzi. de tuin was prachtig aangelegd evenals het zwembad. In de omgeving is erg veel te zien en zijn mooie wandelingen te maken. een bakker zit op ca. 15 minuten lopen en een heel goed restaurant op ca. 10 minuten (aanrader!! zit naast de kerk). veiligheid van zwembad was wel een beetje een gedoe met sein veilig of niet, wanneer wel zwemmen en wanneer eerst blokkade opheffen. maar ja veiligheid voor alles!! complex is een aanrader. Ligging op ca. 500 meter van rivier de Drôme.

Prima

Albert en Rita Groen
24-6-2018

We hebben een prima week gehad.Alles keurig verzorgd,groot zwembad .Gite tournesol zeer comfortabele,alles wat je nodig hebt is aanwezig,kortom een aanrader,hier gaan we vaker komen.

Geweldig fijne plek!

E. De Jong
22-10-2017

Heerlijk huis. Fijne plek,koud zwembad in september. Vriendelijke eigenaren,behulpzaam,mooie wandeltochten in de omgeving.Supermarkt in de buurt. Fijne plek om te vertoeven!

heerlijk rustig

Heleen Welten
17-9-2017

Wij zaten in de gite Lavande. Een heerlijk ruim huis van alle gemakken voorzien. Mooie tuin en zeer goed verzorgd zwembad. Je merkte aan alles dat Benoit zijn huizen en terrein met liefde verzorgt. Op de zoekfunctie staat dat het huis rolstoel toegankelijk is, maar je kunt niet met een rolstoel de wc en de badkamer in.

De bedden zijn heerlijk! Alleen jammer dat ze heel laag zijn, dus wat moeilijk uit te komen, als je niet zo goed ter been bent. En bij de brede trap van het zwembad zou misschien een leuning ook handig zijn om er beter in en uit te komen.

Uitstekend! Boeken we zeker opnieuw.

Yanick
12-8-2017

De Gites zijn ruim en voorzien van alle comfort, op een prachtige en rustige ligging. Er is een mooie en goed onderhouden tuin met een aangenaam en groot zwembad. Vriendelijke en behulpzame eigenaars. Topadres!

Het was allemaal goed. Maar het was tijdens ons verblijf te warm. We hadden gite Romarin. Prima prima. We hebben geen aandelen, maar een 10 is meer dan terecht.

Een aanrader

Fam. Beuseling
27-6-2017

Le Vigne is een comfortabele gite voor 2 personen met een goed uitgeruste buitenkeuken met bbq. De weersomstandigheden zaten goed mee waardoor alle maaltijden buiten konden genomen worden.

Het onthaal verliep allerhartelijkst. De gastheer en de gastvrouw zijn discreet aanwezig maar toch vlot aanspreekbaar. Er is hen geen moeite te veel.

De gite biedt de nodige privacy en bevindt zich in een verzorgd en groen kader met een uniek uitzicht.

Ook al telt het domein 5 gites, het baadt in een oase van rust. Dit is vakantie ten top!

Het massagebad en het zwembad bieden een meerwaarde aan het verblijf. De gastheer stelt alles in het werk om het zwemwater optimaal te houden.

Ondanks de droge weersomstandigheden slaagt de gastheer erin via een bewateringssysteem om de tuin een fris karakter te doen behouden.

De omgeving heeft heel wat te bieden. Mirmande, Saoû (la foret), Crest (op zaterdag) en Valence charmeren.

Kortom, een aanrader!

......hier word je stil van: zoo mooi en fijn!

Marc en Mirjam Thomas
24-6-2017

We hebben hier 1 week door mogen brengen en het was in 1 woord geweldig! De gites, het zwembad, de aanleg van het terrein: alles was heel goed geregeld en verzorgd. De eigenaars Benoit en Yannick zijn ontzettend vriendelijke en behulpzame mensen.Bij aankomst kregen we uitgebreide informatie over leuke bezienswaardigheden in de buurt,leuke restaurantjes en mooie wandelroutes.Wij komen hier zeker terug!!!

Een echte aanrader.

Albert Meijer
1-6-2017

De familie Cerisiers heeft op een pachtige plek in een mooie omgeving een echt fijn vakantieadres gerealiseerd. Wij zaten in gite Romarin. Uitermate geschikt voor 2 personen. Een prachtig uitzicht. Heel mooi zwembad. Vriendelijke eigenaars. Ligging dichtbij Crest (goede supermarkten). We hebben het erg naar de zin gehad.

Albert en Thea Meijer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gites Les Cerisiers in Mirabel et Blacons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gites Les Cerisiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gites Les Cerisiers scoort een 9.17 uit 10 op basis van 20 reviews.