Vakantiehuis Gites Les Cerisiers

Kleine hotelsWeer vandaag21°15°
Vakantiehuis Gites Les Cerisiers
9,4

26 reviews over Vakantiehuis Gites Les Cerisiers in het Nederlands

Fantastische vakantie op schitterende locatie

Angelique
1-10-2018

Geweldige locatie en prachtige huisjes. Wij zaten in gite Romarin die heel goed is uitgerust en een prachtige badkamer heeft. Alles was perfect schoon. Fijn overdekt terras en nog een stuk prive-tuin met ligbedden. Mooi vrij groot zwembad (wel onverwarmd dus koud! al is dat als het meer dan 30 graden is wel heerlijk afkoelen) met meer dan genoeg ligbedden er omheen. De gite heeft een geweldig uitzicht. Je wordt hartelijk ontvangen door de eigenaar die Nederlands spreekt en krijgt veel informatie over de omgeving. Er is meer dan genoeg te doen, of je nu wilt wandelen (wel stevige wandelschoenen mee!), fietsen of autorijden. Hier gaan we graag nog een keer naartoe!

Fantastisch!

Froukje van Sleen
9-9-2018

5 prachtige ,riante gites rondom een zwembad (gesloten van 13- 14.30u😓)

Mooi uitzicht over wijngaarden op de bergen van de Drome

Droom in de Drome

Bart
7-9-2018

Wij waren hier voor de 2e keer.

We noemen het ‘een droom in de Drome’.

Een fantastische locatie, heerlijke stilte, prachtig uitzicht, luxueuze ruime gites waar alles voorzien is, maximale privacy op het terrein, een behulpzame vriendelijke eigenaar, alle info wat er te doen is aan wandelingen, culinaire uitstapjes ea voorhanden, de vercors rijd je zo in, de Rhone nabij...

Als je hier niet tevreden bent, ben je duidelijk op zoek naar een andere vorm van vakantie.

Een plaats om naar terug te keren...

Fantastisch!

Natascha Kruit
30-8-2018

Rust, prachtige omgeving en een gite van alle gemakken voorzien!

Een perfecte plek om mooie uitstapjes te maken, volledig tot rust te komen en te genieten van alles wat deze mooie streek te bieden heeft.

Een heerlijk zwembad met voldoende ligbedden, elke gite heeft een privé tuin, dus geen “last” van de buren.

De eigenaren zijn uiters vriendelijk en het is prettig dat de gastheer nederlands spreekt!

Wij hebben genoten van een super relaxte vakantie met onze 3 kinderen (10, 13 en 15 jaar) én onze hond.

Wij komen zeker terug!

Heerlijk, rust en ruimte

Paul
29-8-2018

Wat een heerlijke gite. Ruim, schoon, privé en mooi uitzicht, mooi gelegen. Het zwembad is ruim en omgeven door een mooie tuin waar je heerlijk op één van de stoelen kan genieten van rust (en hopelijk zon).

Ontvangst is aller vriendelijks, duidelijke uitleg van de omgeving en restaurants. Alles wordt goed bijgehouden.

Echt een aanrader!

Geweldig

Aida
24-8-2018

Heerlijk groot huis, enorm mooie tuin en een lekker groot zwembad. Hele aardige eigenaren die ook op het terrein aanwezig zijn.

Een pareltje in deze wijnstreek...

Krista
16-7-2018

Verbleven met 2 in gîte Romarin en met 5 in gîte Tournesol. De gites zijn ruim en klassevol ingericht. Je hebt er alles wat je nodig hebt om van een geslaagde vakantie te genieten. Prachtige tuinen en mooi zwembad, alles prima onderhouden. En dan het uitzicht: magnifiek!!!

Komen hier zeker nog terug!

Fantastisch!!

jeroen hoogenboom
11-7-2018

Het is een kleinschalig complex. wij hadden gite Romarin. ligging was fantastisch op de begane grond met een eigen tuin en een prachtig uitzicht op de heuvels en wijnvelden. de Gite was qua aankleding behoorlijk compleet en voor 2 personen ruim voldoende ruimte. de doucheruimte was naar verhouding erg groot met een ligbad/jacuzzi. de tuin was prachtig aangelegd evenals het zwembad. In de omgeving is erg veel te zien en zijn mooie wandelingen te maken. een bakker zit op ca. 15 minuten lopen en een heel goed restaurant op ca. 10 minuten (aanrader!! zit naast de kerk). veiligheid van zwembad was wel een beetje een gedoe met sein veilig of niet, wanneer wel zwemmen en wanneer eerst blokkade opheffen. maar ja veiligheid voor alles!! complex is een aanrader. Ligging op ca. 500 meter van rivier de Drôme.

Prima

Albert en Rita Groen
24-6-2018

We hebben een prima week gehad.Alles keurig verzorgd,groot zwembad .Gite tournesol zeer comfortabele,alles wat je nodig hebt is aanwezig,kortom een aanrader,hier gaan we vaker komen.

Geweldig fijne plek!

E. De Jong
22-10-2017

Heerlijk huis. Fijne plek,koud zwembad in september. Vriendelijke eigenaren,behulpzaam,mooie wandeltochten in de omgeving.Supermarkt in de buurt. Fijne plek om te vertoeven!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gites Les Cerisiers in Mirabel et Blacons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gites Les Cerisiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.