Camping Gervannesterstersterster

• 7.7Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Gervanne ligt in Mirabel et Blacons. In het restaurant bij het zwembad kun je simpel maar heerlijk eten. Het sanitair op de camping wordt netjes onderhouden door het vriendelijke personeel en de ruime staanplaatsen bieden veel schaduw. Familiepret in rivier de Gervanne of rivier de Drôme want de camping grenst aan beide rivieren.

168 reviews over Camping Gervanne

• 8Fam Hoogakker05-01-2020

Super leuk!

Leuke, gemoedelijke camping. De kinderen hebben er veel vrienden gemaakt en waren niet uit het riviertje te krijgen. Heerlijk op een band jezelf mee laten voeren door de stroming, en dat keer op keer. Of uren visjes proberen te vangen. Medewerkers erg vriendelijk en eigenaar behulpzaam bij aankomst. Wij denken er zelfs aan om de volgende zomervakantie weer te gaan (en dat doen we meestal niet voor een tweede keer). Leuke uitjes: kanoën, lavendelvelden, toren van Crest, waterval (Chute de la Druise) en Col de Rousset.

• 7Eetgelegenheden

• 2019
    8Marrit29-07-2019

Heerlijk gemoedelijk

Leuke knusse camping en prima uitvalsbasis voor leuke activiteiten in de omgeving! Zowel op natuur als cultuurgebied. Camping was verder: - netjes en verzorgd - sanitair goed schoon maar wel wat verouderd, warm water was wisselend - speeltuintje op riviergedeelte voor kinderen tot 9/10 jaar (wat beperkt) - super leuke 'waterglijbaan' aan de rivier - grote staanplaatsen - restaurant prima - zwembad prima, maar wel druk in hoogseizoen en voor kinderen zonder zwemdiploma klein afgezet stukje, had op zich wel een glijbaantje bij gemogen Minpuntjes: - verlichting op de camping - winkeltje beperkt. Wel lekker brood, maar melk/yogi of chocolademelk niet aanwezig

Maar heerlijk genoten!

• 9yvonne Hoff28-07-2019

DOEN !!!

Wat een fantastische camping, ontvangst prima en de leiding doet alles voor een fijn verblijf, met o.a. de mogelijkheid om met elkaar bezoeken af te leggen b.v. Lavendel fabriek, wijnhuis en wandelingen maken, dit alles kosteloos. De camping grenst aan de Drome, waar het goed toeven is met warmte. ruime plaatsen en prima sanitair.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Fam. de Brouwer27-07-2019

Prachtige camping, slechte service

Na 11 jaar weer een chalet gehuurd op de Gervanne camping. Het chalet is van binnen vernieuwd, is prima. De chalets hebben een grote tuin met veel privacy, de tuin ziet er wat verwaarloosd uit, kan wel een flinke snoeibeurt gebruiken, jammer. Wat ons echt tegenviel is de klantvriendelijkheid. Je wordt als een nummer gezien, persoonlijke aandacht is ver te zoeken. Veel regeltjes waar vervolgens niet op gecontroleerd wordt. Strakke zwembroek is verplicht, shorts worden heel de week toegestaan, echter tijdens het avond zwemmen worden alle jongens met short er op een zeer onvriendelijke wijze uitgestuurd. Te weinig personeel in de horeca, slecht georganiseerd, iedereen doet alles waardoor onnodig lange wachttijden ontstaan. De Drôme is en blijft prachtig, we komen vast nog eens terug maar niet op de Gervanne camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Catherine Gontard, propriétaire, 11-12-2019

Hello, Sorry to read your comments but we understand... Actually, it was a difficult summer for us because our father, Raymond Gontard, who built this campsite and who was still living here, passed away in july. So, we were helped but of course it was not as usually... We regrets that you did not enjoy as much as the last time and are sad that you will stay with this feeling, because we are still loving working hard to offer you a nice and family atmosphere...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Judith23-07-2019

Super genoten!

Mooie camping, prachtige tuin om je stacaravan/ huisje, fijn zwembad, een rivier waar je kunt zwemmen en afwisselende animatie, vooral niet te veel. Onze kids van 5 en 6 konden prima alleen rond rennen over de camping en spelen. Personeel doet echt hun best, spreken nagenoeg allemaal goed Engels. 1 dame van de animatie sprak Nederlands en de kids liepen met haar weg. Een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Job10-01-2019

Alles top

De drome en het zwembad en de storm

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2018
    7MAX14-09-2018

Leuke camping.

Leuke camping die aan het eind van het seizoen nog druk is. In onze ogen te weinig sanitaire voorzieningen op het achtergedeelte. Deze waren wel meestal schoon. Vraag me af hoe dit in het hoog seizoen is. Op het eind van augustus nog steeds groepen jongeren aanwezig. Hiervan soms overlast.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 1Jakob03-09-2018

Mooie camping met zeer nare eigenaren/beheerders.

Hele nare ervaring op deze camping. Vannacht zijn 10 kampeerders bestolen. In caravans werd ingeslopen, een tent is open gesneden en auto’s zijn opengemaakt. Behoorlijke buit voor de sluwe inbrekers. Meest opvallend dat het de beheerders van de camping koud laat, geen hulp, geen empathie en geen excusus. Geen enkel contact of begeleiding. Bizar eigenlijk. In ons geval werd via een openstaande raam ingeslopen en tassen, sleutels en kleding meegenomen die buiten de caravan werden doorzocht. Vervolgens werd de auto geopend en doorzocht. Uiteindelijk hebben ze uitsluitend contant geld meegenomen en overige spullen, waaronder kostbare spullen zoals iPhones, fietsen en passen ongemoeid gelaten. Bij meerdere kampeerders zijn spullen ontvreemd, werd een tent opengesneden en twee koffers met kleding gestolen. Daarnaast werd een tas met laptop gestolen. Uiteindelijk hebben we aangifte gedaan in Crest. Kortom: heel vervelend en naar!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8familie Hoekstra30-08-2018

topvakantie gehad voor het hele gezin

Wij zaten in een chalet met zijn zessen. Een mooie accommodatie op een mooie plek op de camping. De camping is mooi groen en ligt midden in het dorpje zonder dat je er last van hebt. Er is genoeg voor de kinderen te doen, zonder overdreven animatieteam.
    Het personeel kan goed Engels. De camping ligt aan de rivier de Gervanne (vissen) en aan de rivier de Drome (zwemmen, kanoën etc.) Het zwembad is niet groot maar prima voor onze kinderen. De voorzieningen worden ook goed onderhouden. Er komen vakantiegangers uit diverse landen. In de omgeving is ook genoeg te doen, leuke kleine plaatsjes. Voor een grote stad moet je wel verder reizen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Femke Juffer28-08-2018

Fantastisch!

Heel mooie camping. Veel groen. Fijn zwembad en een gave rivier voor uren plezier. Uitgebreid animatie programma. Sanitair wordt 4x per dag schoongemaakt, heel netjes en schoon. Fijne douches. Brood in het winkeltje tegenover de camping, maar op 300 meter lopen zit een bakker waar je zo naar toe loopt. Genoeg te doen in de omgeving, en veel leuke markten. Volgend jaar graag weer!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

15 tips over Camping Gervanne

• Kim, 17-07-2013

Mirmande (een van de mooiste dorpjes van Frankrijk)

• Coen Heveling, 06-08-2013

Vergeet je waterschoenen niet, de Drome heeft een kiezelbodem. Teenslippers zijn dan onhandig. En uiteraard, ga een kanotocht maken. Let bij verschillende andere activiteiten op een reserveringstermijn van een paar dagen.

• magda_gerritzen, 14-08-2012

mooie omgeving, tip: route naar Col de Rousette en la Combe de Laval, leuke markt in Crest,

56 vragen over Camping Gervanne

• Fam kroes , 03-02-2020

Plaats b37

Heeft iemand info over plaatst b37. Wij hebben een vrij grote vouwwagen (9x6) en willen graag weten of er dan nog een beetje ruimte over is. En heeft deze plek een beetje privacy door begroeiing? En is het een zonnige of schaduwrijke plek? Alvast bedankt 😊

• Hugo van Nisselrooij, 19-12-2019

Rustige ruime plaats

Wat is een rustige ruime plaats voor een grote tent op het beneden gedeelte?

• Lisanne, 31-07-2019

Strijkijzer

We hebben een bruiloft in Frankrijk en gaan vanaf deze camping in hopelijk onze nette kleren naar de bruiloft. Weet iemand of er ergens gelegenheid is op de camping om onze feestkleding te strijken? (die vast niet helemaal kreukloos uit de koffers zal komen)

Hartelijke groet!

Camping Gervanne info