Camping Gervanne

Camping Gervanne
8,2

Omschrijving
Camping Gervanne ligt in Mirabel et Blacons. In het restaurant bij het zwembad kun je simpel maar heerlijk eten. Het sanitair op de camping wordt netjes onderhouden door het vriendelijke personeel en de ruime staanplaatsen bieden veel schaduw. Familiepret in rivier de Gervanne of rivier de Drôme want de camping grenst aan beide rivieren.

141 reviews over Camping Gervanne in het Nederlands

Alles top

Job,
10-1-2019

De drome en het zwembad en de storm

Gereisd met vrienden in juli 2018

Leuke camping.

MAX,
14-9-2018

Leuke camping die aan het eind van het seizoen nog druk is. In onze ogen te weinig sanitaire voorzieningen op het achtergedeelte. Deze waren wel meestal schoon. Vraag me af hoe dit in het hoog seizoen is. Op het eind van augustus nog steeds groepen jongeren aanwezig. Hiervan soms overlast.

Gereisd met partner in augustus 2018

Hele nare ervaring op deze camping. Vannacht zijn 10 kampeerders bestolen. In caravans werd ingeslopen, een tent is open gesneden en auto’s zijn opengemaakt. Behoorlijke buit voor de sluwe inbrekers. Meest opvallend dat het de beheerders van de camping koud laat, geen hulp, geen empathie en geen excusus. Geen enkel contact of begeleiding. Bizar eigenlijk. In ons geval werd via een openstaande raam ingeslopen en tassen, sleutels en kleding meegenomen die buiten de caravan werden doorzocht. Vervolgens werd de auto geopend en doorzocht. Uiteindelijk hebben ze uitsluitend contant geld meegenomen en overige spullen, waaronder kostbare spullen zoals iPhones, fietsen en passen ongemoeid gelaten. Bij meerdere kampeerders zijn spullen ontvreemd, werd een tent opengesneden en twee koffers met kleding gestolen. Daarnaast werd een tas met laptop gestolen. Uiteindelijk hebben we aangifte gedaan in Crest. Kortom: heel vervelend en naar!

Gereisd met partner in september 2018

topvakantie gehad voor het hele gezin

familie Hoekstra,
30-8-2018

Wij zaten in een chalet met zijn zessen. Een mooie accommodatie op een mooie plek op de camping.

De camping is mooi groen en ligt midden in het dorpje zonder dat je er last van hebt. Er is genoeg voor de kinderen te doen, zonder overdreven animatieteam.

Het personeel kan goed Engels.

De camping ligt aan de rivier de Gervanne (vissen) en aan de rivier de Drome (zwemmen, kanoën etc.)

Het zwembad is niet groot maar prima voor onze kinderen. De voorzieningen worden ook goed onderhouden.

Er komen vakantiegangers uit diverse landen.

In de omgeving is ook genoeg te doen, leuke kleine plaatsjes. Voor een grote stad moet je wel verder reizen.

Fantastisch!

Femke Juffer,
28-8-2018

Heel mooie camping. Veel groen. Fijn zwembad en een gave rivier voor uren plezier. Uitgebreid animatie programma. Sanitair wordt 4x per dag schoongemaakt, heel netjes en schoon. Fijne douches. Brood in het winkeltje tegenover de camping, maar op 300 meter lopen zit een bakker waar je zo naar toe loopt. Genoeg te doen in de omgeving, en veel leuke markten. Volgend jaar graag weer!

Heerlijke camping!

Marielle,
25-8-2018

Gervanne camping is een mooie schaduwrijke camping. Wij stonden aan de kant van de rivier, het camping gedeelte. Mooie plekken, wel wat verschillend van vorm en grootte maar altijd zon en schaduw. Sanitair vond ik netjes en schoon. Rivier is heerlijk om je met banden en luchtbedden met de stroom mee te laten drijven en dammen te bouwen! Zwembad is prima. Omgeving is super leuk! Je hebt er leuke stadjes zoals Crest en Die. Je kunt kanoën, wandelen, er zijn grotten(1uur rijden). Een mooie waterval, je kunt naar Col de Rousset en daar met een stoeltjeslift naar boven en steppen en rodelen.

Boodschappen,in Crest zit een supermarkt(5 km) maar voor brood zou ik naar de boulangerie lopen iets veder op. Heerlijk brood! Animatie was leuk, organiseren leuke dingen voor kids maar ook volwassenen. Zoals knutselen, spelletjes,excursie met bioloog langs de Drome, lampionnenoptocht. De eigenaresse is geweldig! Echt hart voor de camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nette, schone, gezellige camping. Leuke omgeving

Marloes Witjes,
16-8-2018

We komen net terug van 2,5 week op Gervanne camping. We hebben het fantastisch gehad. De camping bestaat uit twee delen. Het bovenste gedeelte (waar ook het zwembad is) is heel rustig met veel huisjes. Het onderste gedeelte (aan de Drôme) is drukker, wellicht gezelliger, maar ik vond het heerlijk dat wij bovenin stonden (E09) . De plekken waren erg ruim, altijd plek bij het sanitair en genoeg gezelligheid om ons heen.

De camping organiseert erg leuke dingen vonden wij: sterrenkijken door een telescoop, beversporen zoeken, lampionnenoptocht... geen standaard schreeuwerige animatie, maar leuke interessante dingen (er was ook disco, bingo en knutselen voor de liefhebbers). Het viel ons op dat er ook veel georganiseerd werd voor 14-25 jaar.

In de omgeving veel leuks te doen! Watervallen, rodelen/steppen op col de rousset, toren van Crest, kanoën, marktjes...

Goed toezicht bij zwembad en erg vriendelijke eigenaren! Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij Komen zeker nog eens terug!!!

Renate,
11-8-2018

Heerlijke camping!!! Klein en Schoon!! Wij zaten in een stacaravan hadden veel ruimte om onze stacaravan heen. De stacaravans staan dichtbij t zwembad dus dat was wel fijn. Sanitair rook altijd fris als we voorbij liepen,ze waren t ook vaak aan het schoon maken... De rivier is geweldig dat was wel een stukje lopen,de rivier zit aan de andere kant van de camping,daar staan alleen tenten met caravans. Aan de zwembadkant staan dus de Stacaravans en Tenten/Caravans gecombineerd! Zwembad wel aan de kleine kant maar ondanks dat was er altijd wel een ligbedje te vinden.Er werden leuke avonden georganiseerd zoals Bingo en Paella (dinner) avond toen wij er waren!Bij t restaurant kon je heerlijk eten of eten afhalen zoals friet,frikandel of pizza! Campingeigenaren zijn vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Camping om zeker nog eens te bezoeken.

anja van Duuren-Wolters.,
16-7-2018

Mooie,groene camping met veel verschillende soorten bomen. Sanitair beetje verouderd maar redelijk onderhouden. Gezellig restaurant met o.a. heerlijke pizza's. De omgeving leent zich goed om mooie fietstochten te maken. Het zwembad is leuk speels aangelegd, maar biedt waarschijnlijk onvoldoende capaciteit in het hoogseizoen.Al met al een camping om zeker een keer terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldige vakantie gehad

Gerrie Boterman,
11-7-2018

Heerlijke groene camping met hele ruime plaatsen. Er is een zwembad maar je loopt zo vanaf de camping naar de Drome waar je heerlijk in kunt dobberen of met je stoeltje in kunt zitten. Je kan er heerlijk fietsen en er wordt in juni veel georganiseerd. Wij hebben genoten

Gereisd met partner in juni 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gervanne in Mirabel et Blacons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gervanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.