Sorteren

Reviews over Mirabel et Blacons

Fantastische vakantie op schitterende locatie

Angelique
    1-10-2018

Geweldige locatie en prachtige huisjes. Wij zaten in gite Romarin die heel goed is uitgerust en een prachtige badkamer heeft. Alles was perfect schoon. Fijn overdekt terras en nog een stuk prive-tuin met ligbedden. Mooi vrij groot zwembad (wel onverwarmd dus koud! al is dat als het meer dan 30 graden is wel heerlijk afkoelen) met meer dan genoeg ligbedden er omheen. De gite heeft een geweldig uitzicht. Je wordt hartelijk ontvangen door de eigenaar die Nederlands spreekt en krijgt veel informatie over de omgeving. Er is meer dan genoeg te doen, of je nu wilt wandelen (wel stevige wandelschoenen mee!), fietsen of autorijden. Hier gaan we graag nog een keer naartoe!

Leuke camping.

MAX
    14-9-2018

Leuke camping die aan het eind van het seizoen nog druk is. In onze ogen te weinig sanitaire voorzieningen op het achtergedeelte. Deze waren wel meestal schoon. Vraag me af hoe dit in het hoog seizoen is. Op het eind van augustus nog steeds groepen jongeren aanwezig. Hiervan soms overlast.

Fantastisch!

Froukje van Sleen
    9-9-2018

5 prachtige ,riante gites rondom een zwembad (gesloten van 13- 14.30u😓)

Mooi uitzicht over wijngaarden op de bergen van de Drome

Droom in de Drome

Bart
    7-9-2018

Wij waren hier voor de 2e keer.

We noemen het ‘een droom in de Drome’.

Een fantastische locatie, heerlijke stilte, prachtig uitzicht, luxueuze ruime gites waar alles voorzien is, maximale privacy op het terrein, een behulpzame vriendelijke eigenaar, alle info wat er te doen is aan wandelingen, culinaire uitstapjes ea voorhanden, de vercors rijd je zo in, de Rhone nabij...

Als je hier niet tevreden bent, ben je duidelijk op zoek naar een andere vorm van vakantie.

Een plaats om naar terug te keren...

topvakantie gehad voor het hele gezin

familie Hoekstra
    30-8-2018

Wij zaten in een chalet met zijn zessen. Een mooie accommodatie op een mooie plek op de camping.

De camping is mooi groen en ligt midden in het dorpje zonder dat je er last van hebt. Er is genoeg voor de kinderen te doen, zonder overdreven animatieteam.

Het personeel kan goed Engels.

De camping ligt aan de rivier de Gervanne (vissen) en aan de rivier de Drome (zwemmen, kanoën etc.)

Het zwembad is niet groot maar prima voor onze kinderen. De voorzieningen worden ook goed onderhouden.

Er komen vakantiegangers uit diverse landen.

In de omgeving is ook genoeg te doen, leuke kleine plaatsjes. Voor een grote stad moet je wel verder reizen.

Mirabel et Blacons scoort een 7,3 uit 10, op basis van 36 reviews