Mirabel et Blacons

We hebben een aantal aanbieders voor Mirabel et Blacons voor je op een rij gezet:

Reviews over Mirabel et Blacons

Alles top

Job,
    10-1-2019

De drome en het zwembad en de storm

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastische vakantie op schitterende locatie

Angelique,
    1-10-2018

Geweldige locatie en prachtige huisjes. Wij zaten in gite Romarin die heel goed is uitgerust en een prachtige badkamer heeft. Alles was perfect schoon. Fijn overdekt terras en nog een stuk prive-tuin met ligbedden. Mooi vrij groot zwembad (wel onverwarmd dus koud! al is dat als het meer dan 30 graden is wel heerlijk afkoelen) met meer dan genoeg ligbedden er omheen. De gite heeft een geweldig uitzicht. Je wordt hartelijk ontvangen door de eigenaar die Nederlands spreekt en krijgt veel informatie over de omgeving. Er is meer dan genoeg te doen, of je nu wilt wandelen (wel stevige wandelschoenen mee!), fietsen of autorijden. Hier gaan we graag nog een keer naartoe!

Gereisd met partner in september 2018

Leuke camping.

MAX,
    14-9-2018

Leuke camping die aan het eind van het seizoen nog druk is. In onze ogen te weinig sanitaire voorzieningen op het achtergedeelte. Deze waren wel meestal schoon. Vraag me af hoe dit in het hoog seizoen is. Op het eind van augustus nog steeds groepen jongeren aanwezig. Hiervan soms overlast.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch!

Froukje van Sleen,
    9-9-2018

5 prachtige ,riante gites rondom een zwembad (gesloten van 13- 14.30u😓)

Mooi uitzicht over wijngaarden op de bergen van de Drome

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Droom in de Drome

Bart,
    7-9-2018

Wij waren hier voor de 2e keer.

We noemen het ‘een droom in de Drome’.

Een fantastische locatie, heerlijke stilte, prachtig uitzicht, luxueuze ruime gites waar alles voorzien is, maximale privacy op het terrein, een behulpzame vriendelijke eigenaar, alle info wat er te doen is aan wandelingen, culinaire uitstapjes ea voorhanden, de vercors rijd je zo in, de Rhone nabij...

Als je hier niet tevreden bent, ben je duidelijk op zoek naar een andere vorm van vakantie.

Een plaats om naar terug te keren...

Gereisd met partner in september 2018
Mirabel et Blacons scoort een 7,8 uit 10, op basis van 36 reviews