Vakantiehuis La Franconne

8 reviews over Vakantiehuis La Franconne

• 2019
    6Jozef06-10-2019

Rustige ligging

Goede locatie om prachtige fietstochten te maken rond Ventoux Bungalow voldeed niet aan verwachtingen zoals voorgesteld op site Weinig comfort en terras niet proper bij aankomst met geen zicht op dorp of Ventoux Geen mogelijkheid om fietsen weg te bergen en woning heel moeilijk bereikbaar met fietsen

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9René en Rina15-09-2018

Super

Prachtige omgeving , heerlijk huisje met schitterend uitzicht op het dorp , en uitzicht op de mont Ventoux bij het zalige zwembad. In één woord Top..!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Ad Klarenberg19-05-2016

Super met familie en vrienden. Een groot feest.

Alles was goed. De gastvrouw, de omgeving, de cultuur, de wijn en heel veel leuke restaurants vooral tussen de middag. Rust, de Mont Ventoux, de wijngaarden.

Juliette, eigenaar, 31-08-2016

Dankjewel Ad. Wij vonden het ook erg gezellig met jullie allen. Prima manier om elk op zich en toch samen te zijn. Geschikt voor familiefeestjes dus! :-)

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Van der Worp22-09-2015

Heerlijke plek!

Wat hebben we genoten afgelopen zomer van ons verblijf (2 weken) in La Franconne. Daarom voor het eerst in onze vakantiehistorie maar meteen voor volgend jaar nog een week geboekt. Wat ons nog het meest bijstaat, we zijn inmiddels al weer twee maanden in Nederland, zijn het echt fantastische uitzicht op de Mont ventoux (kijkend over wijngaarden heen) en het heerlijke zwembad waar, in tegenstelling tot veel andere lokaties, ook genoeg schaduw is te vinden. We hadden een tuin met veel privacy, zon en schaduw. Voor onze dochter (11 en 14 jaar) was hun slaapkamer wat aan de kleine kant, maar 'who cares' als je overdag 90% van de tijd buiten bent. Veel leuke uitstapjes te doen in de omgeving.

Juliette, eigenaar, 31-08-2016

Dankjewel voor jullie positieve feedback in 2015. Wat fijn dat jullie weer terug zijn gekomen in 2016 en weer zo hebben genoten. Wie weet tot een derde keer? ;-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Cor01-07-2015

Mooi gelegen in een rustige omgeving

De gîtes van La Françonne zijn mooi gelegen, in een rustige omgeving en op wandelafstand van het dorp Mirabel-aux-Baronnies. De hoeveelheid ruimte is wat krap (studio met gecombineerd woon- en slaapgedeelte), maar dat behoeft geen bezwaar te zijn als je veel tijd buiten kunt doorbrengen. Wij hebben genoten van het zwembad en zeker van de schaduwplekjes rondom. In de omgeving van Mirabel-aux-Baronnies is veel te zien. Aanraders zijn de markt van Nyons en het chateau van Grignan. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, ook vanuit de gîte. In het huisje ligt een gidsje met mogelijkheden en beschrijving van de routes. Eigenaar Juliette Borg geeft je alle privacy, maar is erg behulpzaam als er om gevraagd wordt.

Juliette, eigenaar, 31-08-2016

Dankjewel voor je comment! Fijn dat het zo goed is bevallen hier. Wie weet zien we jullie nog eens terug?

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Bas Gresnigt08-04-2013

Heerlijk rustig huisje

Het huisje, schoon en van benodigde gemakken voorzien, ligt aan de rand van het oude pittoreske stadje Mirabel aux Baronnies. Privé zwembad direct voor de deur. Allerlei bezienswaardigheden en vertier mogelijkheden in de omgeving.

Je hebt uitzicht op de in wielren kringen beroemde Mont Ventoux. Die kun je met de fiets prima beklimmen vanuit het huisje (ook een traverse kan). Daarnaast biedt het heuvel landschap uitstekende fiets & wandel routes met vele leuke dorpjes!

Verder wild water raften & kano varen, archeologische sites, grotten, krokodillen boerderij, enz.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9jan van den Berge25-03-2013

Verstild en elke dag anders!

Eeen fijne plek om te zijn in een prachtige omgeving. Vlak bij het dorp en centraal t.o.v. veel toeristische trekpleisters. De accomodatie is mooi en verzorgd. Huurder houidt het in de week schoon. Bij vertrek wordt het door jezelf of ingehuurd schoon gemaakt en achtergelaten. Prettige ontvangst en als er hulp nodig is, dan is die er ook zo. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Op loopafstand van het dorp. Voor eetgelegenheden is Vaison la Romaine in de buurt of Nyons. Het is veiulig voor kinderen. Geen doorgaandeweg en afgesloten terrein. Heerlijk zwembad met prachtig uitziocht richting Mont Ventoux.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Desiree18-09-2009

Droomvakantie

Wat een droomvakantie hebben we hier gehad. We hadden alle drie de huisjes gehuurd (met mijn ouders en zusje en haar gezin). Mooie huisjes, compleet ingericht, schoon en netjes afgewerkt en elk huisje had zijn eigen charme. Mirabel-aux-Baronnies is een leuk klein plaatsje. De omgeving is prachtig of je nu naar het Noorden, Zuiden, Oosten of Westen rijdt, overa is het anders en overal is het mooi. Juliette en Stefan, de eigenaren, zijn superaardig en relaxed. Kortom, een vakantie zoals een vakantie moet zijn.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

3 tips over Vakantiehuis La Franconne

• Bas Gresnigt, 08-04-2013 Rapporteren

Neem niet teveel kleren mee. We hebben in december nog met T-shirt buiten gezeten! Aangenaam klimaat.

• jan van den Berge, 25-03-2013 Rapporteren

De dinsdagochtendmarkt in Vaison la Romaine en de donderdag-ochtend markt in Nyons zijn een must. Beide plaatsjes barsten van de historie. Mont Ventoux onder handbereik met leuke plekken eromheen. We zijn er al meerdere keren geweest en je ziet telkens weer wat nieuws. Bezoek het eens in de lente en daarna in de herfst. Zo anders en zo mooi!

• Cor, 01-07-2015 Rapporteren

Markt in Nyons; chateau van Grignan