Tijdelijk €25 aanbetaling

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over La Bastide d'Or

• 9Wout Hardeman13-05-2015

Dit is een prachtige plek, waar je wordt verwend

Over het zwembad hebben we geen oordeel, want dat was nog niet in gebruik. Ook was er nog geen table d'hôtes. Bij het ontbijt vonden we het stokbrood - vers van de bakker gehaald- het lekkerste wat we ooit hebben gegeten. Nu en dan een eitje erbij en veel zelfgemaakte confiture. Daarnaast verwende gastvrouw Dorothee van der Werf ons met koffie en thee tussendoor en maakte ze 's avonds de houtkachel aan, wat heerlijk was. Het grote huis ligt op een heuvel waarvan je een mooi uitzicht hebt op de Rhônevallei. In de tuin staan olijfbomen, een mooi gezicht. De hond Matisse is een schat, niet opdringerig, en hij wordt niet toegelaten in de verblijven. Mirabel-aux-Baronnies is een heel oud stadje met een markt en wel enig vertier. Het vlakbij gelegen Nyons is interessanter en beschikt over goede restaurants. Wij hadden een kamer met balkon en een prachtig uitzicht.

• 10Annette14-08-2014

heerlijk plekje op de wereld!

In juli waren we hier 10 dagen, wat een heerlijke plek om tot rust te komen, bij te tanken, een boek uit te lezen, een marktje te bezoeken, lekker te lunchen in de omgeving, savonds regelmatig table d'hote, afkoelen in het zwembad met prachtig uitzicht over het dal. De eigenaresse heeft zich echt verdiept in haar omgeving, iedere dag weer leuke tips om erop uit te gaan! Maar eerst dat heerlijke ontbijtje met vers geperste jus!

• 9Peter Elbers29-06-2014

Heerlijk plekje

Deze B&B is prachtig gelegen. met mooie ruime kamers, een gezellige gezamenlijke ruimte voor de gasten en een zwembad met ligstoelen en prachtig uitzicht.

• 9Pieters-Verdickt31-07-2013

Formidabele vakantie !

Prachtig plekje, geweldig uitzicht vanuit de kamer, tuin, zwembad. Je zit midden in de olijf boomgaarden en wijnvelden. Zelfs de Mont Ventoux zie je in de verte liggen. Op wandelafstand is er een Marrokaans restaurant met schitterend uitzicht en lekkere tajines. Dicht in de buurt heb je verschillende dorpen waar je kan doorwandelen, marktjes bezoeken en lekker kunt eten. Iets grotere plaatsen (Nyons en Vaison la Romaine zijn ook bereikbaar binnen de 10km, zeker de moeite waard! Onze kamer was vrij modern, strak ingericht met een mooie badkamer met goeie douche, leuke badhanddoeken en dekbedovertrekken. De eigenares Dorothee is een leuke, aangename, grappige gastvrouw die het haar gasten graag naar hun zin maakt. Een babbeltje, samen een glaasje drinken of wat tips geven over de omgeving, het kan allemaal. Het ontbijt krijg je (indien mogelijk) buiten op terras, zelfgemaakte confituur (jam) is er steevast bij, lekker! Bedankt Dorothee!

• 9ellen van der elst07-05-2013

Heel prettig chambres d'hôtes adres!!

We hebben een heerlijk verblijf in dit chambres d'hôtes adres gehad. Prachtige ligging, aardige eigenaresse Dorothee, die veel informatie van de omgeving o.a. fietsroutes en leuke plaatsen in de omgeving heeft liggen en ook zelf allerlei tips geeft. Je hebt je privacy als je dat wilt. Er is een fijne grote huiskamer voor de gasten, waar je anderen kunt ontmoeten, maar ook lekker afzonderlijk je (wifi) mail kunt nakijken. Er zijn boeken, spelletjes, Ned. TV zenders. Een koelkast voor je eigen spullen, maar ook tegen een kleine vergoeding iets kouds te drinken kunt nemen. Er is ook een mogelijkheid 's avonds mee te eten, zodat je niet altijd naar een restaurant hoeft. Een echte aanrader! We gaan vast en zeker nog eens terug.

• 10Bart Stoffer28-10-2012

Fietsparadijs bij de Mont-Ventoux

La Bastide d'Or ligt op een heuvel en kijkt uit over een wijds dal met druivenstokken en olijvenboomgaarden. 's-Avonds met een wijntje op het terras naar de zonsondergang kijken. 's-Morgens onder de parasol genieten van een vers stokbrood en home-made jam. 's-Middags lekker zwemmen in het zwembad. Je kan in de directe omgeving eindeloos wandelen maar meer nog is dit een waar fietsparadijs. Natuurlijk met de Mont-Ventoux in de buurt maar in bijna iedere richting kan je blind op de fiets stappen voor een geweldige tocht. Vlak en rustig toeren of stoempen de berg op. Zelfs mountainbiken gaat hier geweldig met diverse spectaculaire routes vlakbij La Bastide d'Or. Wij zijn er al twee keer geweest en we gaan zeker nog eens terug!

• 9Yvonne31-07-2011

Fantastische plek!

Prachtig gelegen, het uitzicht is fenobinabel. Ook zeer centraal gelegen, veel leuke plaatsen in de buurt. Vooral de markt in Nyons op donderdagmorgen. Gastvrouw geeft veel tips over de omgeving. Kinderen kunnen er vrij spelen en er is een fijn zwembad.

• 10G.R.de Regt02-09-2010

Uitstekend voor rust, en fietsen naar Mont Ventoux

La Bastide d'Or ligt in de heuvels boven Mirabel aux Baronnies. Het heeft 5 kamers en een schitterend gelegen zwembad met fraai uitzicht over de vallei. Gastvrouw Dorothee verzorgt op verzoek ook een avondmaaltijd. Een verblijf van een week is niet voldoende om alle interessante bezienswaardigheden in de omgeving te zien.

• 9Frits Broekman28-08-2009

fantastische plek met schitterend uitzicht

ligt aan de voet van de Mont Ventoux met leuke plaatsen in de omgeving

Bed & Breakfast La Bastide d'Or info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Les Boudouses, 26110