Vakantiepark Domaine des Bridoux ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door wil den engelsman

het was weer als vanouds, fantastisch.

wil den engelsman
29-6-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het is een heerlijke plek om te komen, de rust de sfeer en de omgeving. Je kunt hier heel fijn fietsen vlak en klimmen voor de racefietser.

We komen hier nu al 12 jaar en vinden het nog steeds fantastisch.

Joelle en Carole zijn twee mensen die altijd voor je klaar staan en er alles aan doen om het iedereen nar de zin te maken.In september gaan we nog een keer dan weer voor 4 weken.Het gezamenlijk eten, 3 maal per week is ook altijd heel gezellig. Ook is er een heerlijk zwembad. De huisjes zijn niet zo groot maar comfortabel ingericht met alles er op en aan, dus zelfs een afwasser. We hopen hier dus ook nog vele jaren te kunnen komen.