Vakantiepark Domaine des Bridoux

115 reviews over Vakantiepark Domaine des Bridoux in het Nederlands

Super séjour

Quentin
7-8-2018

Super accueil et bonne ambiance. On reviendra avec plaisir

Fine week

Henk
7-8-2018

Airconditioning may be a welcome extra esp having hot summers like this years

Fijne camping!

Jolanda
30-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Fijne camping met veel voorzieningen. Twee heerlijke zwembaden. sport/speelgelegenheid op verschillende plakken en veel water, zelfs twee vijvers speciaal voor honden. Animatie was niet bijzonder, gelukkig wel een tienermeeting waardoor onze kids (16 en 14) Nederlandse leeftijdgenoten konden ontmoeten. De bewaking, in zwarte pakken, kwam wat overdreven over. Ze stuurden om 21.00u de jeugd uit de voetbalkooi, terwijl daarnaast nog kleuters op het speeltoetstel speelden. We hadden erg warm weer en weinig schaduw, maar dat zal in de Vogezen eerder uitzondering zijn. De stacaravan was schoon en ruim, wel wat ouderwets en zowel het hekje, als de deur als de douchedeur klemden. Ze beloofden de parasolvoet die stuk was de volgende dag te vervangen, maar we hebben de hele week niemand gezien... Een waterkoker en broodmes hebben we erg gemist. Toch een plek om terug te komen, ook omdat we de omgeving nog lang niet gezien hebben.

Nooit meer.

Karel
28-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Klein parkje met ongeveer 15 huisjes. Voornamelijk bevolkt door mensen die er al jaren komen. Echt voor mensen die helemaal niets willen. Huisje heeft te weinig faciliteiten. 2 kookplaatjes, slecht uitgeruste keuken (bv geen waterkoker of fluitketel) veel te weinig stopcontacten (niet één op de slaapkamer bijvoorbeeld). Oersaaie omgeving. Alleen Nyons is enigszins de moeite waard. Geen vergelijk met streken als de Dordogne of Ardeche.

Eigenaresse doet haar best en is heel,aardig maar voor de echte vakantiebeleving is de streek en het parkje toch echt ver onder de maat.

Nous avons passé un bon séjour

Alexandra
25-7-2018

Nous avons passé un bon séjour. Bon accueil et disponibilité de Joëlle.

La climatisation sera très positive car il fait très très chaud dans les gîtes.

Superbe piscine.

Très bel endroit avec un accueil chaleureux

Jean-paul
13-7-2018

Très bel endroit avec un accueil chaleureux.

Nous reviendrons avec plaisir!

Accueil toujours aussi agréable de la part de Joelle

Jean-luc et Beatrice
4-7-2018

Accueil toujours aussi agréable de la part de Joelle. Ambiance chaleureuse. Excellente table d’ hôte. Paysages magnifiques. Que du bonheur. Le seul bémol : on ne peut plus s’en passer !

We had again a wondrful hollyday

Han And Will
25-6-2018

We had again a wondrful hollyday. It was lovely for us.

Site calme et bien aménagé personnel très disponible

Jacqueline Et Guy
29-5-2018

Site calme et bien aménagé personnel très disponible

Séjour agréable et madame Bridoux très cool sympa et pourquoi pas un autre séjour

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine des Bridoux in Mirabel aux Baronnies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine des Bridoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine des Bridoux scoort een 9.05 uit 10 op basis van 115 reviews.