Vakantiepark Domaine des Bridoux

9,2

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,9

22 reviews over Vakantiepark Domaine des Bridoux in het Nederlands

zeer aangenaam verblijf waar we al jaren onze vrienden ontmoeten

super verblijf.

Hugo Et Elsje
16-11-2017

Voor de 6de keer geweest en ook nu weer zeer tevreden. Geen enkele opmerking, alles altijd perfect. Voor mij ideale locatie omdat ik heel veel fiets. Vele gezellige dorpjes in de buurt. Joëlle geeft altijd zeer goede suggesties! Top.

Een goed verblijf gehad op een heel proper domein

Laurent Staf
8-10-2017
  • Onderkomen8

Een mooi domein, heel goed onderhouden en een rustig terras bij het onthaal waar Joëlle steeds met de glimlach klaarstaat !

Een fantastische vakantie beleefd!

Tim
22-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Een waar paradijs, te midden van de wijngaarden en olijfbomen. De ontvangst door gastvrouw Joëlle is hartelijk en warm. Er zijn oneindig veel mogelijkheden voor uitstapjes in de streek. Op het domein zelf waren onze kinderen gek op het zwembad. We hebben 2 keer meegedaan aan de gezamenlijke maaltijd: het eten was echt lekker en de avonden supergezellig!

Oude reviews (archief)

super!

Hugo
26-9-2016
  • Onderkomen9

Alles perfect, Joëlle en haar team zijn zorgen voor een zorgeloze vakantie! Al voor de 5de keer en nog steeds zeer tevreden! Men voelt er zich thuis en je wordt er ook zeer warm onthaald! Dikke proficiat voor Joellen haar team! Volgend jaar zijn we er weer bij!!!

Genoten!

Robert
22-8-2016
  • Onderkomen9

Ontzettend leuke vakantie gehad bij les Bridoux. Fijn huisje tussen de wijnranken op een verassend groot terrein met alle faciliteiten. Het zwembad is helemaal top, elke dag lekker geplonst. Alles is goed schoon en up-to-date.

Joëlle is een fijne gastvrouw. Er wordt voldoende georganiseerd, maar je wordt tot niks verplicht.

Directe omgeving, genoeg te doen, af en toe wel even stukje rijden. We hebben gezwommen in een meertje (half uur rijden) en dammen gebouwd in de rivier. Avignon ook leuk natuurlijk, net als de prachtige stadjes in de buurt.

Komen hier vast nog eens terug.

Gezellig en familiaal vakantiedomein

Koen
27-7-2016
  • Onderkomen8

Warm onthaal door gastvrouw Joëlle.

Leuk huisje met eigen tuintje dat voldoende privacy biedt.

Je kan drie maal per week aanschuiven voor een gastentafel. Zeker leuk om te doen en zo ook de andere gasten te leren kennen.

Zwembad met voldoende ligzetels.

Goed gelegen om de streek te verkennen.

Je merkt ook dat veel mensen terugkomen naar het domein.

Ook voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

het was weer als vanouds, fantastisch.

wil den engelsman
29-6-2016
  • Onderkomen9

Het is een heerlijke plek om te komen, de rust de sfeer en de omgeving. Je kunt hier heel fijn fietsen vlak en klimmen voor de racefietser.

We komen hier nu al 12 jaar en vinden het nog steeds fantastisch.

Joelle en Carole zijn twee mensen die altijd voor je klaar staan en er alles aan doen om het iedereen nar de zin te maken.In september gaan we nog een keer dan weer voor 4 weken.Het gezamenlijk eten, 3 maal per week is ook altijd heel gezellig. Ook is er een heerlijk zwembad. De huisjes zijn niet zo groot maar comfortabel ingericht met alles er op en aan, dus zelfs een afwasser. We hopen hier dus ook nog vele jaren te kunnen komen.

Fantastische plek

han en Wil den engelsman
30-6-2015
  • Onderkomen9

We zijn weer terug en hebben weer een heerlijke vakantie gehad, zoals alle andere jaren op des Bridoux. We genieten van de omgeving en het uitzicht op de lavendel, die bloeide. Joelle en Carole zijn fantastische mensen die alles doen om het iedereen naar de zin te maken. We konden er weer heerlijk eten, Carole is een topkok zij kookt 3 maal per week voor toch wel 20 mensen of meer en alles provencaals. De huisjes worden opgeknapt ons huisje had een nieuwe badkamer met inloopdouche. er lag een nieuwe vloer in en het plafond ws licht geverfd. Zo wordt er elk jaar iets gedaan voor ons comfort. We hopen hier volgend jaar weer te komen, en iedereen weer te ontmoeten.

Vakantie in een fantastische omgeving.

Henri van Gulik
25-9-2014
  • Onderkomen7

Prima vakantieverblijf. De huisjes zijn iets aan de kleine kant en sober ingericht. Er is wel een vaatwasser aanwezig. Onze gastvrouw Joëlle is zeer klantvriendelijk en is tevens ook een goede kok. Het is jammer dat er alleen WiFi is bij de receptie en niet in de huisjes. Het is verder een prachtig park met een uitstekend zwembadven een heerlijke whirlpool.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine des Bridoux in Mirabel aux Baronnies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine des Bridoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine des Bridoux scoort een 9.15 uit 10 op basis van 107 reviews.