Vakantiepark Domaine des Bridoux

132 reviews over Vakantiepark Domaine des Bridoux

• 2018
    3Karel28-07-2018

Nooit meer.

Klein parkje met ongeveer 15 huisjes. Voornamelijk bevolkt door mensen die er al jaren komen. Echt voor mensen die helemaal niets willen. Huisje heeft te weinig faciliteiten. 2 kookplaatjes, slecht uitgeruste keuken (bv geen waterkoker of fluitketel) veel te weinig stopcontacten (niet één op de slaapkamer bijvoorbeeld). Oersaaie omgeving. Alleen Nyons is enigszins de moeite waard. Geen vergelijk met streken als de Dordogne of Ardeche. Eigenaresse doet haar best en is heel,aardig maar voor de echte vakantiebeleving is de streek en het parkje toch echt ver onder de maat.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Met oudere kinderen

• 2017
    9Alex16-11-2017

zeer aangenaam verblijf waar we al jaren onze vrienden ontmoeten

Anders

• 9Hugo Et Elsje16-11-2017

super verblijf.

Voor de 6de keer geweest en ook nu weer zeer tevreden. Geen enkele opmerking, alles altijd perfect. Voor mij ideale locatie omdat ik heel veel fiets. Vele gezellige dorpjes in de buurt. Joëlle geeft altijd zeer goede suggesties! Top.

Anders

• 8Laurent Staf08-10-2017

Een goed verblijf gehad op een heel proper domein

Een mooi domein, heel goed onderhouden en een rustig terras bij het onthaal waar Joëlle steeds met de glimlach klaarstaat !

• 8Onderkomen

• 10Tim22-07-2017

Een fantastische vakantie beleefd!

Een waar paradijs, te midden van de wijngaarden en olijfbomen. De ontvangst door gastvrouw Joëlle is hartelijk en warm. Er zijn oneindig veel mogelijkheden voor uitstapjes in de streek. Op het domein zelf waren onze kinderen gek op het zwembad. We hebben 2 keer meegedaan aan de gezamenlijke maaltijd: het eten was echt lekker en de avonden supergezellig!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• Oude reviews

10Hugo26-09-2016

super!

Alles perfect, Joëlle en haar team zijn zorgen voor een zorgeloze vakantie! Al voor de 5de keer en nog steeds zeer tevreden! Men voelt er zich thuis en je wordt er ook zeer warm onthaald! Dikke proficiat voor Joellen haar team! Volgend jaar zijn we er weer bij!!!

Met vrienden

• 8Robert22-08-2016

Genoten!

Ontzettend leuke vakantie gehad bij les Bridoux. Fijn huisje tussen de wijnranken op een verassend groot terrein met alle faciliteiten. Het zwembad is helemaal top, elke dag lekker geplonst. Alles is goed schoon en up-to-date. Joëlle is een fijne gastvrouw. Er wordt voldoende georganiseerd, maar je wordt tot niks verplicht.

Directe omgeving, genoeg te doen, af en toe wel even stukje rijden. We hebben gezwommen in een meertje (half uur rijden) en dammen gebouwd in de rivier. Avignon ook leuk natuurlijk, net als de prachtige stadjes in de buurt.

Komen hier vast nog eens terug.

Met jonge kinderen

• 9Koen27-07-2016

Gezellig en familiaal vakantiedomein

Warm onthaal door gastvrouw Joëlle. Leuk huisje met eigen tuintje dat voldoende privacy biedt. Je kan drie maal per week aanschuiven voor een gastentafel. Zeker leuk om te doen en zo ook de andere gasten te leren kennen. Zwembad met voldoende ligzetels. Goed gelegen om de streek te verkennen. Je merkt ook dat veel mensen terugkomen naar het domein. Ook voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Onderkomen

Met oudere kinderen

• 9wil den engelsman29-06-2016

het was weer als vanouds, fantastisch.

Het is een heerlijke plek om te komen, de rust de sfeer en de omgeving. Je kunt hier heel fijn fietsen vlak en klimmen voor de racefietser. We komen hier nu al 12 jaar en vinden het nog steeds fantastisch. Joelle en Carole zijn twee mensen die altijd voor je klaar staan en er alles aan doen om het iedereen nar de zin te maken.In september gaan we nog een keer dan weer voor 4 weken.Het gezamenlijk eten, 3 maal per week is ook altijd heel gezellig. Ook is er een heerlijk zwembad. De huisjes zijn niet zo groot maar comfortabel ingericht met alles er op en aan, dus zelfs een afwasser. We hopen hier dus ook nog vele jaren te kunnen komen.

• 9han en Wil den engelsman30-06-2015

Fantastische plek

We zijn weer terug en hebben weer een heerlijke vakantie gehad, zoals alle andere jaren op des Bridoux. We genieten van de omgeving en het uitzicht op de lavendel, die bloeide. Joelle en Carole zijn fantastische mensen die alles doen om het iedereen naar de zin te maken. We konden er weer heerlijk eten, Carole is een topkok zij kookt 3 maal per week voor toch wel 20 mensen of meer en alles provencaals. De huisjes worden opgeknapt ons huisje had een nieuwe badkamer met inloopdouche. er lag een nieuwe vloer in en het plafond ws licht geverfd. Zo wordt er elk jaar iets gedaan voor ons comfort. We hopen hier volgend jaar weer te komen, en iedereen weer te ontmoeten.

6 tips over Vakantiepark Domaine des Bridoux

• Connie en Albert Koppier, 19-11-2013

Op dinsdagochtend (9.00 - 13.00 uur) is er altijd markt in Vaison de la Romaine Deze markt mag u niet overslaan vanwege zijn veelzijdigheid, originaliteit en gezelligheid (ook op de terrassen) Voor racefietsers de Mont Ventoux ligt op ongeveer 15 kilometer van Domaine de Bridoux, waardoor inclusief de beklimming een mooi rondje van zo'n 65 kilometer gemaakt kan worden

• Brenda van Amstel, 14-09-2013

Distellerie van lavendel in nyons

• Brenda van Amstel, 14-09-2013

Kasteel in grignan, pizza in villedieu

2 vragen over Vakantiepark Domaine des Bridoux

• Heidi, 11-09-2013

Temperatuur in de chalets

Hoe is de temperatuur in de zomer in de chalets? De chalets liggen in de zon. Wordt het er niet te warm binnen? Zijn de chalets goed geïsoleerd?

Connie en Albert Koppier, 19-11-2013

In september is het niet te koud of te warm en je leeft voor het grootste gedeelte toch buiten. De chalets zijn goed geïsoleerd (luiken voor alle ramen), waardoor je de warmte binnen en buiten kan laten

• Heidi, 10-09-2013

Temperatuur chalet

Hoe is de temperatuur in de chalets in de zomer? De chalets liggen in de zon? Is het er dan niet te warm binnen of is er goeie isolatie?

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan