Vakantiepark Domaine des Bridoux

Jolanda
30-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Fijne camping met veel voorzieningen. Twee heerlijke zwembaden. sport/speelgelegenheid op verschillende plakken en veel water, zelfs twee vijvers speciaal voor honden. Animatie was niet bijzonder, gelukkig wel een tienermeeting waardoor onze kids (16 en 14) Nederlandse leeftijdgenoten konden ontmoeten. De bewaking, in zwarte pakken, kwam wat overdreven over. Ze stuurden om 21.00u de jeugd uit de voetbalkooi, terwijl daarnaast nog kleuters op het speeltoetstel speelden. We hadden erg warm weer en weinig schaduw, maar dat zal in de Vogezen eerder uitzondering zijn. De stacaravan was schoon en ruim, wel wat ouderwets en zowel het hekje, als de deur als de douchedeur klemden. Ze beloofden de parasolvoet die stuk was de volgende dag te vervangen, maar we hebben de hele week niemand gezien... Een waterkoker en broodmes hebben we erg gemist. Toch een plek om terug te komen, ook omdat we de omgeving nog lang niet gezien hebben.

Nooit meer.

Karel
28-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Klein parkje met ongeveer 15 huisjes. Voornamelijk bevolkt door mensen die er al jaren komen. Echt voor mensen die helemaal niets willen. Huisje heeft te weinig faciliteiten. 2 kookplaatjes, slecht uitgeruste keuken (bv geen waterkoker of fluitketel) veel te weinig stopcontacten (niet één op de slaapkamer bijvoorbeeld). Oersaaie omgeving. Alleen Nyons is enigszins de moeite waard. Geen vergelijk met streken als de Dordogne of Ardeche.

Eigenaresse doet haar best en is heel,aardig maar voor de echte vakantiebeleving is de streek en het parkje toch echt ver onder de maat.

zeer aangenaam verblijf waar we al jaren onze vrienden

Alex
16-11-2017

zeer aangenaam verblijf waar we al jaren onze vrienden ontmoeten

super verblijf.

Hugo Et Elsje
16-11-2017

Voor de 6de keer geweest en ook nu weer zeer tevreden. Geen enkele opmerking, alles altijd perfect. Voor mij ideale locatie omdat ik heel veel fiets. Vele gezellige dorpjes in de buurt. Joëlle geeft altijd zeer goede suggesties! Top.

Een goed verblijf gehad op een heel proper domein

Laurent Staf
8-10-2017
  • Onderkomen8

Een mooi domein, heel goed onderhouden en een rustig terras bij het onthaal waar Joëlle steeds met de glimlach klaarstaat !

Een fantastische vakantie beleefd!

Tim
22-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Een waar paradijs, te midden van de wijngaarden en olijfbomen. De ontvangst door gastvrouw Joëlle is hartelijk en warm. Er zijn oneindig veel mogelijkheden voor uitstapjes in de streek. Op het domein zelf waren onze kinderen gek op het zwembad. We hebben 2 keer meegedaan aan de gezamenlijke maaltijd: het eten was echt lekker en de avonden supergezellig!

super!

Hugo
26-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Alles perfect, Joëlle en haar team zijn zorgen voor een zorgeloze vakantie! Al voor de 5de keer en nog steeds zeer tevreden! Men voelt er zich thuis en je wordt er ook zeer warm onthaald! Dikke proficiat voor Joellen haar team! Volgend jaar zijn we er weer bij!!!

Genoten!

Robert
22-8-2016
  • Onderkomen9

Ontzettend leuke vakantie gehad bij les Bridoux. Fijn huisje tussen de wijnranken op een verassend groot terrein met alle faciliteiten. Het zwembad is helemaal top, elke dag lekker geplonst. Alles is goed schoon en up-to-date.

Joëlle is een fijne gastvrouw. Er wordt voldoende georganiseerd, maar je wordt tot niks verplicht.

Directe omgeving, genoeg te doen, af en toe wel even stukje rijden. We hebben gezwommen in een meertje (half uur rijden) en dammen gebouwd in de rivier. Avignon ook leuk natuurlijk, net als de prachtige stadjes in de buurt.

Komen hier vast nog eens terug.

Gezellig en familiaal vakantiedomein

Koen
27-7-2016
  • Onderkomen8

Warm onthaal door gastvrouw Joëlle.

Leuk huisje met eigen tuintje dat voldoende privacy biedt.

Je kan drie maal per week aanschuiven voor een gastentafel. Zeker leuk om te doen en zo ook de andere gasten te leren kennen.

Zwembad met voldoende ligzetels.

Goed gelegen om de streek te verkennen.

Je merkt ook dat veel mensen terugkomen naar het domein.

Ook voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

het was weer als vanouds, fantastisch.

wil den engelsman
29-6-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het is een heerlijke plek om te komen, de rust de sfeer en de omgeving. Je kunt hier heel fijn fietsen vlak en klimmen voor de racefietser.

We komen hier nu al 12 jaar en vinden het nog steeds fantastisch.

Joelle en Carole zijn twee mensen die altijd voor je klaar staan en er alles aan doen om het iedereen nar de zin te maken.In september gaan we nog een keer dan weer voor 4 weken.Het gezamenlijk eten, 3 maal per week is ook altijd heel gezellig. Ook is er een heerlijk zwembad. De huisjes zijn niet zo groot maar comfortabel ingericht met alles er op en aan, dus zelfs een afwasser. We hopen hier dus ook nog vele jaren te kunnen komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine des Bridoux in Mirabel aux Baronnies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine des Bridoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.