Vakantiepark Domaine des Bridoux

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

132 reviews over Vakantiepark Domaine des Bridoux

• 10Wendy13-08-2020

We hebben een toffe vakantie gehad. Heel vriendelijke mensen

• 10Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2020

• 2018
    3Karel28-07-2018

Nooit meer.

Klein parkje met ongeveer 15 huisjes. Voornamelijk bevolkt door mensen die er al jaren komen. Echt voor mensen die helemaal niets willen. Huisje heeft te weinig faciliteiten. 2 kookplaatjes, slecht uitgeruste keuken (bv geen waterkoker of fluitketel) veel te weinig stopcontacten (niet één op de slaapkamer bijvoorbeeld). Oersaaie omgeving. Alleen Nyons is enigszins de moeite waard. Geen vergelijk met streken als de Dordogne of Ardeche. Eigenaresse doet haar best en is heel,aardig maar voor de echte vakantiebeleving is de streek en het parkje toch echt ver onder de maat.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Alex16-11-2017

zeer aangenaam verblijf waar we al jaren onze vrienden ontmoeten

Gereisd in november 2017

• 9Hugo Et Elsje16-11-2017

super verblijf.

Voor de 6de keer geweest en ook nu weer zeer tevreden. Geen enkele opmerking, alles altijd perfect. Voor mij ideale locatie omdat ik heel veel fiets. Vele gezellige dorpjes in de buurt. Joëlle geeft altijd zeer goede suggesties! Top.

Gereisd in november 2017

• 8Laurent Staf08-10-2017

Een goed verblijf gehad op een heel proper domein

Een mooi domein, heel goed onderhouden en een rustig terras bij het onthaal waar Joëlle steeds met de glimlach klaarstaat !

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in september 2017

• 10Tim22-07-2017

Een fantastische vakantie beleefd!

Een waar paradijs, te midden van de wijngaarden en olijfbomen. De ontvangst door gastvrouw Joëlle is hartelijk en warm. Er zijn oneindig veel mogelijkheden voor uitstapjes in de streek. Op het domein zelf waren onze kinderen gek op het zwembad. We hebben 2 keer meegedaan aan de gezamenlijke maaltijd: het eten was echt lekker en de avonden supergezellig!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Hugo26-09-2016

super!

Alles perfect, Joëlle en haar team zijn zorgen voor een zorgeloze vakantie! Al voor de 5de keer en nog steeds zeer tevreden! Men voelt er zich thuis en je wordt er ook zeer warm onthaald! Dikke proficiat voor Joellen haar team! Volgend jaar zijn we er weer bij!!!

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Robert22-08-2016

Genoten!

Ontzettend leuke vakantie gehad bij les Bridoux. Fijn huisje tussen de wijnranken op een verassend groot terrein met alle faciliteiten. Het zwembad is helemaal top, elke dag lekker geplonst. Alles is goed schoon en up-to-date. Joëlle is een fijne gastvrouw. Er wordt voldoende georganiseerd, maar je wordt tot niks verplicht.

Directe omgeving, genoeg te doen, af en toe wel even stukje rijden. We hebben gezwommen in een meertje (half uur rijden) en dammen gebouwd in de rivier. Avignon ook leuk natuurlijk, net als de prachtige stadjes in de buurt.

Komen hier vast nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Koen27-07-2016

Gezellig en familiaal vakantiedomein

Warm onthaal door gastvrouw Joëlle. Leuk huisje met eigen tuintje dat voldoende privacy biedt. Je kan drie maal per week aanschuiven voor een gastentafel. Zeker leuk om te doen en zo ook de andere gasten te leren kennen. Zwembad met voldoende ligzetels. Goed gelegen om de streek te verkennen. Je merkt ook dat veel mensen terugkomen naar het domein. Ook voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9wil den engelsman29-06-2016

het was weer als vanouds, fantastisch.

Het is een heerlijke plek om te komen, de rust de sfeer en de omgeving. Je kunt hier heel fijn fietsen vlak en klimmen voor de racefietser. We komen hier nu al 12 jaar en vinden het nog steeds fantastisch. Joelle en Carole zijn twee mensen die altijd voor je klaar staan en er alles aan doen om het iedereen nar de zin te maken.In september gaan we nog een keer dan weer voor 4 weken.Het gezamenlijk eten, 3 maal per week is ook altijd heel gezellig. Ook is er een heerlijk zwembad. De huisjes zijn niet zo groot maar comfortabel ingericht met alles er op en aan, dus zelfs een afwasser. We hopen hier dus ook nog vele jaren te kunnen komen.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2016