Mirabel aux Baronnies

We hebben een aantal aanbieders voor Mirabel aux Baronnies voor je op een rij gezet:

Reviews over Mirabel aux Baronnies

Prachtige omgeving

Gert-Jan Versteeg
    21-6-2015

Hoewel Mirabel een heel klein plaatsje is is er precies genoeg te vinden om 'savonds lekker met een stokbroodje met kaas en wijn van de avondzon te genieten. In de omgeving van Mirabel zijn genoeg grotere plaatsen te vinden waar je een dag kan besteden op een van de marktjes.

Gereisd Met partner in mei 2015

lieflijk dorpje

Marina Brienesse
    29-9-2014

deze bestemming is heel erg geschikt voor mensen die rust zoeken en van de natuur willen genieten. Even in de auto stappen en op een afstand van ca. 45 minuten valt er genoeg te zien. heel erg populair bij fietsers. Het viel ons op dat de Fransen heel veel moeite doen om de toeristen in het engels te woord te staan.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig klein dorpje!

Pieters-Verdickt
    31-7-2013

Gezellig klein dorpje met slechts 2 café's, een apotheek, bakker, klein supermarktje en kranten/boeken winkel. In de Bar des amis de Tour de France kunnen volgen tussen de locals, super ervaring, leuke mensen.

Gereisd Met partner in juli 2013

Verstild en elke dag weer anders

jan van den Berge
    25-3-2013

Het is een rustige plek met prachtige uitzichtgen. Afhankelijk van welke gite je bewoont heb je zicht op de Mont Ventoux. Die is elke ochtend en avond anders. De plek liogt cvenbtraal tussen veel culturele hoogtepunten, zoals leuke stadjes, kastelen en prachtiuge natuur. Er zijn fgraaie wandelingen te maken. Kortom een plek die, als je van rust houdt nooit verveelt. Heb je drukte nodig dan zoek je die zelf op. Doe word je niet opgedrongen.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk rustig dorpje

eveline van den Bogaard
    2-10-2012

Gezellig rustig dorpje. Als je verder het dorp inwandelt heb je een soort oude molen, een oude olijfpers waar ze olijfolie en zeep verkopen. Leuke locatie. Er bevinden zich nog een aantal kunstenaars in de straatjes er om heen. Het huisje met de bloemen kom je ongetwijfeld tegen en dat is een bezienswaardigheid. Er zit nog een brocanterie en 2e handskleding winkeltje in de hoofdstraat

Gereisd Met partner in juli 2012
Mirabel aux Baronnies scoort een 8,5 uit 10, op basis van 37 reviews