Reviews over Mirabel aux Baronnies

Geweldig, een herhaling waard.

Fam Bezemer
    27-10-2018

In dit prachtige gebied, de Drome, hebben Jolanda en Nes een bijzonder mooi B en B gemaakt. We worden allerhartelijkst ontvangen en in de dagen die wij er doorbrengen blijven zij voor ons een bron van gezelligheid en informatie. Fijn ontbijten in de loggia met producten uit de streek. Fijne kamer met complete badkamer en gebruik van de buitenkoelkast. Een mooi priveterras voor je kamer met een prachtig uitzicht op de bergen. Wandelen en genieten in deze mooie streek.

Super

René en Rina
    15-9-2018

Prachtige omgeving , heerlijk huisje met schitterend uitzicht op het dorp , en uitzicht op de mont Ventoux bij het zalige zwembad.

In één woord Top..!!!!!

Fijne camping!

Jolanda
    30-7-2018

Fijne camping met veel voorzieningen. Twee heerlijke zwembaden. sport/speelgelegenheid op verschillende plakken en veel water, zelfs twee vijvers speciaal voor honden. Animatie was niet bijzonder, gelukkig wel een tienermeeting waardoor onze kids (16 en 14) Nederlandse leeftijdgenoten konden ontmoeten. De bewaking, in zwarte pakken, kwam wat overdreven over. Ze stuurden om 21.00u de jeugd uit de voetbalkooi, terwijl daarnaast nog kleuters op het speeltoetstel speelden. We hadden erg warm weer en weinig schaduw, maar dat zal in de Vogezen eerder uitzondering zijn. De stacaravan was schoon en ruim, wel wat ouderwets en zowel het hekje, als de deur als de douchedeur klemden. Ze beloofden de parasolvoet die stuk was de volgende dag te vervangen, maar we hebben de hele week niemand gezien... Een waterkoker en broodmes hebben we erg gemist. Toch een plek om terug te komen, ook omdat we de omgeving nog lang niet gezien hebben.

Een prachtige plek voor wie de rust zoekt.

Marieke
    29-4-2018

La Féniere bevat 4 gites. Wij hebben gelogeerd in de l'Olivier. Geschikt voor vier personen. Prettige slaapkamer. Ruim genoeg en van alle gemakken voorzien. Zoals vaatwasser, wasmachine, vriezer en oven. Een zwembad erbij. En een eigen tuin. Heel privé en goed beschut tegen wind.

De huizen zijn opgetrokken in 'oud' provencaalse stijl.

De omgeving is prachtig. 5 km van Nyons, een plaatsje dat de moeite waard is. Je vindt er allerlei winkels. Op donderdag een grote en oergezellige markt.

La Féniere maakt deel uit van Domaine du Chêne Vert. Een biologisch domein met wijngaarden en olijfgaarden. Zij hebben heerlijke wijnen en olijvenproducten, zoals o.a. olijfolie, AOP de Nyons.

Om eerlijk te zijn: wij zijn wel verslingerd aan deze plek.

In de omgeving zijn verschillende zeer goede restaurants te vinden.

zeer aangenaam verblijf waar we al jaren onze vrienden

Alex
    16-11-2017

zeer aangenaam verblijf waar we al jaren onze vrienden ontmoeten

Mirabel aux Baronnies scoort een 8,3 uit 10, op basis van 37 reviews