• Type accommodatie

• Strand

Loopafstand
  • Type hotel

Reviews over Mirabel aux Baronnies

een heerlijke omgeving voor ons

han en Wil den engelsman
    30-6-2015

We hebben hier heerlijk kunnen fietsen soms wat klimmen maar goed te doen zonder ondersteuning. Ook de Mont Ventoux is door mijn man weer gefietst. Is goed te doen om van Des bridoux te starten.

Prachtige omgeving

Gert-Jan Versteeg
    21-6-2015

Hoewel Mirabel een heel klein plaatsje is is er precies genoeg te vinden om 'savonds lekker met een stokbroodje met kaas en wijn van de avondzon te genieten.

In de omgeving van Mirabel zijn genoeg grotere plaatsen te vinden waar je een dag kan besteden op een van de marktjes.

mooie plek

Wout Hardeman
    13-5-2015

ook voor kinderen geschikt al zullen die vrij gauw uitgekeken zijn, op het terrein kan je in het seizoen zwemmen en petanque spelen, er is ook een tafeltennistafel

lieflijk dorpje

Marina Brienesse
    29-9-2014

deze bestemming is heel erg geschikt voor mensen die rust zoeken en van de natuur willen genieten. Even in de auto stappen en op een afstand van ca. 45 minuten valt er genoeg te zien. heel erg populair bij fietsers. Het viel ons op dat de Fransen heel veel moeite doen om de toeristen in het engels te woord te staan.

Mirabel aux Baronnies scoort een 8,3 uit 10, op basis van 37 reviews