Camping Le Ventadour

Camping Le Ventadour
8,3

15 tips over Camping Le Ventadour

Herbert, 20-7-2015

Dorpje Antraigues bovenop een heuvel , voormalige woonplaats van Jean Ferrat componist en zanger van het liedje "La Montagne" bij ons bekend als "het Dorp " van Wim Sonneveldt

Ray Pic waterval .

Vinhezac bloemrijk vestingstadje .

Herbert, 20-7-2015

Antraigues een dorp gelegen op een bergtop voormalige woonplaats van Jean Ferrat de zanger en componist van het liedje "La Montagne" bij ons beter bekend als " het Dorp" van Wim Sonnveldt.

Vinhezac een bloemrijk vestingstadje

Paul, 7-7-2015
Gevarieerde wandelroute bij de duivelsbrug, ong 15 minuten rijden van de camping.

martine stoutjesdijk, 10-8-2014
Je kunt er wel goed fietsen, maar de slechte staat van veel wegen, maar het geschikter voor mtb's dan voor racefietsen.
Ingrid, 4-8-2014
Intermarche supermarkt op 5 km, tanken bij Hyperintermarche te Aubenas!
robin1989, 6-11-2013
Watervallen van Ray pic zijn erg mooi. Kano tochten bij de Vallont pont d'arc (te boeken via de receptie maar vergis je niet in de afstand)

freerk bokma, 18-8-2013
Er zijn in deze omgeving veel aangegeven routes voor het maken van een prachtige wandeling, en mocht je een racefiets of mountenbyke hebben, dan zou ik zeggen neem hem mee!!!!
Monique, 14-8-2013
Wandeling (6-8 km) vanaf de camping naar het dorpje Meyras met zijn mooie muurschilderingen.
gepsnippe, 6-8-2013

bij pont du diable kun je lekker zwemmen( 7 km van de camping)

de wandelingen rond om Meyras zijn mooi ( vraag Barbara om de route's)

de zaterdag markt van Aubernas - het marktje van Jaujac

andre_3, 27-12-2012
Er is in de directe maar ook wijdere omgeving van alles te zien en te beleven. De eigenaren van de camping hebben hierover voldoende informatie en ook de nodige persoonlijke tips. Vooral natuurliefhebbers komen hier aan hun trekken.