Camping Le Barutel

4 reviews over Camping Le Barutel in het Nederlands

Gezellige camping

Stefan
15-6-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een mooie omgeving om te fietsen, voor kanoën moet je iets verder weg. De camping is goedkoop en het sanitair is best netjes voor elkaar (al is het water niet al te warm). Zwemmen kan prima vanaf de camping of bij het strandje aan de andere kan van de brug, net buiten de camping. Het zwembadje hebben we geen gebruik van gemaakt (mag niet met lange zwembroek), maar zag er wel netjes uit.

In 1 woord; GENIETEN!

Anne Gramsma
27-8-2012

Heerlijke vakantie gehad. Mooie grote plekken en heel vriendelijke beheerders. Niks is te veel, als je vergeet brood te bestellen, komen ze aanwandelen bij de tent om te vragen wat je wilt eten de volgende morgen. Sanitaire is veroudert maar wordt keurig 2x per dag schoongemaakt. De camping ligt wel wat ver gelegen van de 'beroemde' bezienswaardigheden. Voor een rondje kanoën zit je al gauw een uurtje in de auto. (45 km, door de bergen).

Kortom; als je opzoek bent naar rust, vriendelijkheid en schitterende natuur is dit een ideale camping.

fantastische camping midden in de natuur

Fam. Poot
20-9-2010

Camping "le Barutel" is een kleine rustige camping midden in de natuur, direkt aan de rivier. Als je je rust zoekt ben je hier aan het juiste adres. Je kan hier een mobilhome huren van klein tot groot of er met je eigen caravan staan. Voor ouderen of jonge families een prima camping met veel schaduw. Voor teenies die van uitgaan houden is deze camping wellicht te rustig, hoewel onze kinderen (16, 14, 10 jaar en de jongste 4 maanden oud) genoeg hebben aan vissen, zwemmen en 's avonds lekker bbq- en en een spelletje. Het sanitair zou wel iets moderner kunnen, maar het is er wel altijd schoon.

Dit jaar zijn er nieuwe bezitters gekomen: een heel aardig en gastvrij echtpaar met 4 kinderen. Je voelt je er echt welkom. Bovendien spreken ze goed engels. Wij komen al sinds meerdere jaren in regelmatige afstanden op deze camping en kunnen het warm aanbevelen.

mooie camping aan de rivier de Ardeche

Fam. Hulshof
3-7-2010

Camping le Barutel is een klein schalige camping met huurplekken (boven) en staanplaatsen. De staandplaatsen liggen grotendeels aan de rivier. Een kleine afdaling en je zit met je benen in de Ardeche. Voor kleintjes perfect dammen bouwen! Weer was geweldig, brood bestellen op de camping. Goed uitgeruste supermarkt op 7 km. Wel behoorlijk in the middele of nowhere. 's Avonds even een drankje doen, kan wel, maar dan moet je al snel naar Aubenas (toch wel 25 minuten rijden). Sanitair is oke, alleen sta je af te wassen naast de toiletten, idem met de douches. Vrij weinig douches in verhouding tot aantal plekken. Enige minpunt vonden wij: de zeer luidruchtige avondanimatie, 3 avonden per week op het speelterrein tot middernacht. Maar wellicht vindt een ander het wel erg leuk! Verder veel Fransen, we stonden er in het hoogseizoen met nog 2 andere Nederlandse stellen, voor wat oudere kinderen niet zo leuk misschien. Onze kleine van 1,5 maakte het niet zoveel uit!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Barutel in Meyras (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Barutel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.