Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

10 Reviews over Le Pigeonnier du Val de Saône

• 10Willeke10-08-2021

Aanrader voor overnachting

Voor derde keer een succes om bij Michel te overnachten en te eten.Auto op eigen terrein achter poort parkeren, zwembad, koele kamers met eigen sanitair, heerlijk eten (Michel kookt zelf vers) 5 gangen met heerlijke wijn, en uitgebreid ontbijt. Op weg naar Zuid Frankrijk een aanrader. Voor 4 personen overnachting, uitgebreid diner en ontbijt nog geen 250,-. Uitgerust met vakantie? Regel een kamer bij Michel

• 10Ellis17-11-2019

De perfecte start van je vakantie!

Wij hebben met ons gezin nu 2x bij Michel overnacht onderweg naar het zuiden. Dit is een absolute aanrader, wij kiezen onze vakantiebestemming er nog net niet op uit maar we gaan komende zomer zeker weer bij Le Pigeonnier boeken! Reserveer ook zeker een plekje aan tafel om 's avonds mee te eten. Michel kookt geweldig en is niet zuinig met de wijn. Onze dochter is vegetariër en ook zij krijgt een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. Prijzen zeer schappelijk. Plekje is prachtig, weg van de snelweg maar goed bereikbaar. Kamers en bedden zijn echt goed, smaakvol ingericht. Heerlijk om even af te koelen in het zwembad voordat je aan tafel gaat.

• 10Willeke14-08-2019

Super!! Dikke aanrader voor overnachting

Wanneer je een overnachting zoekt op weg naar Zuid-Frankrijk of Italië ga hier dan naartoe. Michel is zeer gastvrij, kookt heel lekker en met veel verse producten ( veel zelf gemaakt of gekweekt). Ook voor vegetariërs en kleine kinderen. Niet te ver van de snelweg. Je komt aan, zet je auto binnen de poort ( gesloten in de nacht), zet je spullen in je kamer en gaat heerlijk in de tuin zitten met een drankje of even zwemmen. Michel kookt voor je (wel tevoren even doorgeven) en je zit samen met de andere gasten aan tafel. Michel kookte dit keer 5 gangen met lekkere wijn geserveerd. Veel verse groenten en heerlijke rijst. Kaasjes en eigengemaakt perzikcrumble na. Mjam!! Heerlijk koel geslapen en in de ochtend gezellig ontbijt. Wij waren met vier personen. Diner met uitgebreide wijn erbij, overnachting en ontbijt voor €128... Écht een aanrader!! Ik zou nooit met naar een goedkoop hotel gaan. Twee keer geweest en kan niets negatiefs bedenken.

• 10Ton,28-07-2018

Fantastisch begin van onze vakantie!

Net als vorig jaar zijn we onze vakantie in Zuid-Frankrijk begonnen met een overnachting bij deze zeer relaxte B&B. Zeer fraai verbouwde boerderij waar je lekker kan bijkomen van de hele dag in de auto. Je kan lekker in de tuin zitten, zwemmen of tafeltennissen. Kamers zijn prachtig, sfeervol en schoon. Michel is een hele fijne gastheer en een hele goede kok. We hebben genoten van zijn kookkunsten en heerlijk en gezond gegeten.

• 10Willeke13-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Makkelijk te vinden. Prachtige boerderij met schone grote kamers. Airco op kamers. Grote tuin met mogelijkheid om te zwemmen in zwembad. Gezellig gegeten met alle gasten en Michel samen. Heerlijke gerechten, vers en van eigen bodem. Ook voor kinderen prima te eten. Je bent echt bij hem te gast en zo voelt het ook. Zeker een aanrader op doorreis naar het zuiden of voor langere tijd

• 10Dorien01-01-2017

Fantastische plek!

De chambre d'hote is net boven Lyon in de buurt van de snelweg gelegen, en daarmee een ideale overnachtingsplek. Wij hadden met z'n vijven de hele mooie, ruime familiekamer, met airco. De tuin is heerlijk, kinderen kunnen er ping pongen, darten, voetballen enz. Sinds 2016 is er ook een mooi zwembad. Michel is een sympathieke gastheer, en kookt heerlijk met ingrediënten uit eigen tuin. Het grote huis ademt, ook dankzij vele erfstukken, een authentieke sfeer en is zeer sfeervol ingericht. Kortom: een aanrader!

• 10Fam. Hartman17-08-2016

Een heerlijke overnachtingsplek!

Ben je op zoek naar een overnachtingsplek aan de "route du solei" net boven Lyon op weg naar het zuiden, of terug naar huis. Zoek niet verder, en verblijf hier! Op slechts enkele km van de afrit van de snelweg vind je een oase van rust.

De voordelen:

• de auto kan worden geparkeerd op een afgesloten terrein
    • mooie grote tuin waarin de kinderen kunnen spelen, voetballen of tafeltennissen
    • schone fijne kamers met airco en goede bedden.
    • gastheer Michel spreekt goed Engels

De nadelen:

• zou het niet weten!

Na een hartelijk ontvangst met welkomstdrankje van Michel, de gastheer, naar de comfortabele kamer gebracht. Er was al een kampeerbedje voor ons jongste kindje neergezet terwijl we daar niet eens om gevraagd hadden. 's avonds voor 25euro per volwassene (kinderen van 1 en 4 prikte een vorkje mee) heeft Michel een fantastische (5-gangen) maaltijd bereid! Het was heerlijk. Een relaxte plek om ontspannen aan je vakantie te beginnen.

• 10Huib10-08-2015

fantastische start van onze vakantie

Onze vakantie kon niet beter beginnen met deze overnachting op doorreis naar Zuid Frankrijk. In een prachtige sfeervolle accommodatie en van alle gemakken voorzien wordt je door de gastheer hartelijk ontvangen en na een welkomstdrankje kun je, als dat van te voren aangeeft, gebruik maken van een heerlijk diner (ook glutenvrij!). Het ontbijt was wat minder uitgebreid, maar ook prima. Maximale ontspanning om weer fris en uitgerust door te kunnen rijden. Het nodigt voor een langer verblijf. Wij hadden een familiekamer voor ons gezin van 6 personen. Goede bedden, uitstekende sanitaire voorzieningen en niet te vergeten airco.

• 9Robèrt koper30-07-2015

Mooie plek

Prachtige en schone chambre d'hôte. Wij zijn er één nachtje gebleven maar het nodigt uit voor meer nachtjes. Tijdens de gezellige table d'hôte kijk je je ogen uit want de inrichting van heeft veel weg van een sfeervolle brocante. Michel is een echte gastheer. Top!

• 10renekok08-01-2012

Zo kan het dus ook!!!!

Dit Bed&Breakfast is ook met avondeten te reserveren. De eigenaar zorgt persoonlijk voor een avondmaal waar je even voor gaat zitten, werkelijk alles erop en eraan. De eigenaar eet zelf mee en spreekt goed Engels en zorgt ervoor dat iedereen zich op zijn gemak voelt. Een fantastische plek, vanuit NL vlak voor Lyon dus goed te doen in één dag. Vlak bij de snelweg en toch lekker in een zeer rustige landelijke omgeving waar je bij aankomst nog lekker even de benen kunt strekken. De eigenaar heeft kamers speciaal voor bezoekers die hun hond meebrengen. Probeer maar eens en u gaat nooit meer in een F1 oid langs de snelweg.

Bed & Breakfast Le Pigeonnier du Val de Saône info