FrankrijkRhône - AlpsMéribelAppartementen MéribelAppartement Résidence Maeva le Peillon

Appartement Résidence Maeva le Peillon

FrankrijkRhône - AlpsMéribel

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Résidence Maeva le Peillon voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 1 review

6VoldoendeScore uit 1 review
  • 6Waardering
  • 4Ruimte
  • 8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Résidence Maeva le Peillon

• 6Marianne04-03-2010

Klein, schoon, goede service & lawaai, te kort bed

Klein appartement in wat ze op de site een gerenoveerd complex noemen. Geen idee wat er gerenoveerd is. Het is een klein frans ski hok. In ons 6 persoons appartement was het met 4 personen al veel te krap. Prijs kwaliteit is niet okee.

Zeer centraal gelegen in het centrum, naast goede franse bakker met lekkere broodjes. Nadeel van centrale ligging is de herrie: veel uitgaanspubliek en pal onder ons appartement was de taxi standplaats met bijbehorend lawaai.

Het appartement was idioot klein, maar schoon. Het tweepersoonsbed is smal en amper 1.80 lang dus niet met fatsoen in te slapen. En zoals meestal in Frankrijk: geen dekbedden maar lakens met (wollen) dekens.

Service van de medewerkers was prima. Gratis parkeergarage onder complex Onverwarmde skilockers (jammer, stinkt) Via roltrap (50m) sta je snel op de piste

Grootste pluspunt: te boeken van zondag tot zondag. Dus ondanks de voorjaarsvakantie geen gedoe met files. Gewoon lekker er achteraan rijden!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Appartement Résidence Maeva le Peillon info