Appartement P&V Les Fermes de Meribel

• 8.3Ligging t.o.v. pistes
  • 6.6Inrichting

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Les Fermes de Meribel voor je op een rij gezet:

12 reviews over Appartement P&V Les Fermes de Meribel

• 7Henkjan04-02-2012

gewoon goed voor de prijs!

prima huisje, wel wat weinig kast en opbergruimte. Badkamer is wel erg klein en oud!

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 6michael michiels24-03-2009

engetevrees

goede ligging,netjes verzorgd maar wat was het klein,zelfs onze kanarie had last van claustofobie.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 7paul17-09-2008

De Franse Slag

Zoals bijna appartementen in Frankrijk: Goede ligging en een groot skigebied. Maar verder: Zeuren! Een receptie die niet functioneert (ca. 1 uur wachten bij aankomst, 3 receptionisten die stuk voor stuk "niets' doen), een overvolle sauna. Een appartement voor 11 personen bezet met 6 personen: Nog steeds te klein, onvoldoende zitruimte, kleine slaapkamers, niet schoon en 3 verschillende soorten peertjes in de lichtarmaturen. Daarbovenop de fantasieloze uit oostenrijk gekopieerde chaletstijl die gezellig zou moeten zijn..... En toch heel duur......

De Franse Slag.....hij bestaat echt. Volgende keer weer terug naar Zwitsere of Oostenrijkse topgebieden

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8W.J. Schalekamp07-04-2008

wij zijn hier al een aantal keren geweest en het bevalt ons uitstekend. wij zaten nu in gebouw D2 die ligt niet aan de piste. Gebouwen A, B, C en D1 wel en dat is dus prettiger. In Meribel Village is 's avonds geen vertier. Wij vinden dit een pre. Het is er dus altijd erg rustig.

• 8Diana07-03-2008

In 2000 waren we hier voor het laatst. Er zijn nu 3 chalets bijgebouwd op loopafstand van hoofdgebouw. We hadden in aug.2007 al geboekt, maar kwamen desondanks niet in het hoofdgebouw met zwembad etc. Het inchecken is nog steeds even chaotisch (krokus). We zaten met 4 pers (2volw/2kids) in een 6pers appartement. Vonden we nog te klein.

• 8Roozenbeek01-03-2007

Wij waren hier half Februari tijdens de Nerderlandse en Franse schoolvakantie. Met twee gezinnetjes, 7 personen, in een 4 kamer appartement. Fantastisch gelegen aan een piste. De kinderen konden 's middags heerlijk met hun sleetjes de berg op en af. Omdat de piste niet in het drukkere Meribel zelf ligt is het eigenlijk nooit druk bij de lift. Nadeel is wel dat echt beginnende skiërs met een (gratis) busje of auto naar Meribel moeten. Appartement was keurig heeft een leuke uitstraling maar was niet heel erg schoon. Woonkamer en keuken zijn wat krap bemeten. Wat comfortabele stoelen of banken waren welkom geweest. Bedden waren van een erg goede kwaliteit. Ski pas, skiverhuur, bakker en een Spar zijn allemaal binnen handbereik. Service is op z'n Frans. Ze bedoelen het goed maar snappen het toch niet helemaal.

Wij zouden er zo weer naar toe gaan.

• 8marian22-02-2007

het is een superkleinappartement,wij hadden een 8 pers en waren met zes,ook weinig tot geen kastruimte,en een paar makkelijke stoelen mag je voor dat geld toch ook wel verwachten.en op zijn frans schoongemaakt.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 908-11-2006

Heerlijke vakantie gehad!! Appartementen liggen aan de piste. Na een dagje skieen kan je genieten van het zwembad en de sauna. Meribel Village is een klein dorpje, er is niet veel te beleven, alles wat je nodig hebt is aanwezig! Geen apres-ski! Honden toegestaan!

• 8Jansen05-09-2006

Aan de piste, mooi app. met zwembad. Bakker en supermarkt op 1 min afstand.

• 8maria09-01-2006

na verschillende mgm-resorts bezocht te hebben in de afgelopen jaren,altijd tot volle tevredenheid,werden we hier geconfronteerd met een complete chaos. niet schoongemaakt,bedden niet opgemaakt,geen handdoeken,toen we om lakens vroegen bleken deze op te zijn en de hele week ook niet meer te krijgen.als compensatie mocht de auto in de garage.een slechte beurt van mgm.

0 tips over Appartement P&V Les Fermes de Meribel

1 vraag over Appartement P&V Les Fermes de Meribel

• PV-Holidays Marketing Communicatie Service, 02-07-2009

Reactie op recensies

Beste PV-Holidays klanten,

Als PV-Holidays Marketing Communicatie Service, willen wij graag reageren op uw recensies omtrent de accommodatie ‘MGM Les Fermes de Meribel’ op de website Zoover.nl. Ten eerste willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om de recensies te plaatsten. PV-Holidays hecht veel waarde aan de meningen van onze klanten waarmee eventuele op- en aanmerkingen verbeterd kunnen worden. Eén van onze prioriteiten is dan ook een hoge mate van klanttevredenheid. Wij vinden het vervelend dat, ondanks onze zorg, in enkele gevallen de appartementen niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Kennelijk is in deze gevallen iets mis gegaan, wat wij spijtig vinden. Het is aan ons om daar zo spoedig mogelijk naar te kijken en er wat aan te doen. Wij nemen alle feedback van klanten in acht (zowel positief als negatief), wat ons helpt om de best mogelijke service te verlenen. Wanneer u specifieke vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met ons via onze website. Verder bieden wij een ruim aanbod van accommodaties, en we willen u graag uitnodigen om eens de andere mogelijkheden op onze website te bekijken. Hopelijk mogen we u wederom verwelkomen in één van onze accommodaties.

Hoogachtend, PV-Holidays Marketing Communicatie Service

Appartement info