Hotel Latitudes Le Savoy

Hotel Latitudes Le Savoy

2Onvoldoende

Score uit 1 review

Frankrijk, Rhône - Alps, Méribel

Op vakantie geweest naar Latitudes Le Savoy?

2Onvoldoende

Score uit 1 review

• 7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Latitudes Le Savoy voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Latitudes Le Savoy

• 2ron27-03-2007

als dit het hotel is van latitudes dan kloppen zowiezo de sterren niet het moeten er maar twee zijn het hotel was echt waardeloos de prijs kwaliteit verhouding klopt voor geen meter het ontbijt sloeg echt nergens op de eieren lagen er al 3 dagen het waren net stuiterballen het stokbrood en de croissants waren wel vers maar ja wat kan daar nou fout aan gaan er lag ontbijtkoek en sneetjes witbrood net zo hard als een plank zeer smerig hotel vieze oude kamers slecht schoongemaakt en zeer klein de service was ook ver te zoeken wij moesten om 12 uur uitboeken maar wilde nog de hele dag skieen en vroegen of er ´s middags nog ergens gedoucht kon worden daar was geen mogelijkheid voor wij betaalde voor twee nachten 280 euries het sloeg echt nergens op boek dit hotel niet maar betaal wat meer en zoek wat anders omgeving was wel perfect vooral als te veslaafd bent aan skieen

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2007