Tijdelijk €25 aanbetaling

Odalys Le Hameau Du Mottaret

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Odalys Le Hameau Du Mottaret voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 8 reviews

7.4GoedScore uit 8 reviews
  • 6.7Inrichting
  • 6.7Ruimte
  • 9.1Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Odalys Le Hameau Du Mottaret

• 8Jan02-12-2017

goed bevallen

ligging perfect veel appartementen met vrije opgang

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8heer Overweel30-03-2013

vooral een prachtige ligging

de accomodatie is hier en daar ernstig aan groot onderhoud toe, maar na onze klachten hebben ze ons een goed alternatief geboden

• 8mevrouw van den Brink17-02-2013

aanvulling op de ruimte

We huren met zijn 2-en een 4 persoon appartement, dan hebben wij het prettig ruim. met zijn 4-en kan je de bagage niet kwijt

• 6mevrouw Vogelaar13-02-2013

Slechte bedden, slechte keuken.

Bedden vielen uit elkaar, geen afzuiging in de keuken. Douche was vies! En veel te hoge borg.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7corinne auzole10-04-2012

Très belle station

L'appartement était extrèmement bien placé. Le service de la Résidence était moyen, longue attente à l'arrivée pour avoir les clés, il fallait prendre la bouilloire et le grille pain à l'accueil (pas pratique) car ils ne les laissent pas dans l'appart!!! La TV est payante et minuscule!!!, le wifi est egalement payant et ne fonctionne qu'à l'accueil. Pour le prix les prestations ne sont pas à la hauteur.

• 8Julie-vb06-12-2011

Verzorgde ski in - ski out studio's, zeer tevreden

Wij zijn al verschillende keren in deze residentie verbleven. Les 3 Vallees is een top skigebied, 1 van de beste in de Franse Alpen. Mottaret is het hoogste dorp (1750 m) van de middelste vallei. De residentie ligt bovenaan het dorp en je zit direct op de piste. (blauw, zeker voor iedereen haalbaar) Er zijn enkele winkels in deze wijk en als je naar het echte centrum wilt, is er een gratis gondellift. De appartementen hebben de normale Franse standaard. Ze zijn niet ruim maar wel erg goed ingedeeld. Wij hebben enkel de 4p en 5p appartementen getest. Het is aan te raden om voor die laatste optie te gaan als je met 4 bent. (aparte slaapkamer) Ze zijn zeker verzorgd. In onze ervaring waren ze steeds proper. In de echte vakantieperiodes zitten de gebouwen van dit complex volledig vol en dan is het op de wisseldag (zaterdag) vanaf 4 uur echt wel aanschuiven aan de receptie. Dat is heel onprofessioneel, maar er is niet veel aan te doen. Als je vroeger aankomt, is er geen enkel probleem.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 0leroy29-03-2011

moyennement satisfaits

appartement convient pour 2 pas pour 3 comme prévu !! mal équipé : pas de lave vaisselle pas de micro onde - cuisine minuscule dans le couloir - petite douche avec un rideau en plastique pas très net - par contre idéalement situé sur les pistes.

• 6marlies en franc24-03-2007

Vroeg aankomen heeft hier geen zin. Personeel laat je uren wachten voor je je appartement in mag. Inmiddels is het dan zo druk met inchecken dat je niet opnieuw aansluit in de rij om een beter appartement te vragen. Wij hadden een soort van bezemkast en raden dit niemand aan voor twee personen. Verder een mooi uitgangspunt om het hele gebied te verkennen.(wel voor gevorderden skiers)

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Theo van Diepen18-09-2005

Prima uitgangspositie om Les Trois Vallees te ontdekken. Skien tot aan de deur van de ski-berging. Het appartement zit met een lift verbonden aan het lager gelegen gedeelte van Mottaret.

• 8LP van Vloten09-10-2003

Appartement Odalys Le Hameau Du Mottaret info