Camping L'Hirondelle

Camping L'Hirondelle
7,6

32 tips over Camping L'Hirondelle

Jong gezin, 24-3-2018

Le Claps, mooie natuur en water.

Crest, mooi stadje waar je toren kan bezichtigen.

Die voor de boodschappen.

Klimbos tegenover camping

Col de Rousset, wandelen, rodelen, stoeltjeslift.

Grotte la luire. Kaarsje maken en met lantaarntje door de grot.

Chatillon en Diois schattig dorpje, ga erheen als het ook markt is.

Langs de D93 richting Crest heb je mooie 'strandjes' waar je aan de Drome kan zitten.

Tip voor de camping; plaats nieuwe ligbedden bij het zwembad.

Martijn, 13-8-2017
Klimmen tegenover de camping (arbomagic.com), klimmen in Die (acroparc.com), downhill steppen in Lus-La-Jarjatte, bergkarten en klimmen in Valdrome, rodelen en steppen/fietsen op de Col de Rosset. Allemaal geweldig om te doen, ook met jonge kinderen!
Dennis, 5-1-2015
zorg dat je vooraan op het gras bij het zwembad staat als je kleine kinderen hebt. wordt je en bruin en heb je overzicht

We hebben een aantal aanbieders voor L'Hirondelle voor je op een rij gezet:

mabakerm, 1-9-2014
    Kanoen, steppen vanaf col de rousette, karten vanaf valdrome, mooie wandelingen in natuurgebied valcors, uitstapjes naar Crest, Die, Grignan en geweldige autoritte door de bergen. Kortom voor elk wat wils.
    Reim, 20-8-2014
    Fietsen! Voor schoon sanitair achteraan op de camping staan.
    Haemers Jolijn, 18-8-2014

Aan de overkant van de camping zijn er klimparcours in de bomen voor kinderen. Zeer leuk

Vanaf dit jaar kon je u chalet of stacaravan ook laten poetsen, want voor ons heel handig was want wij vertrokken om 2 uur s' nachts.

Marjan van der Kuijl, 16-8-2014

Wij stonden op plek nr 6, voorin de camping, want we wilden graag dichtbij het zwembad. Maar dit was niet leuk: 's avonds veel herrie van de karaoke-avonden. Veel auto's die af en aan rijden. Achterin de camping is denk ik mooier.

De veldplekken aan de rand van de camping hebben mooi uitzicht en is iets gezelliger.

A. Dillema, 12-8-2014

- Neem gaas en/of een klamboe mee en iets tegen de vliegen. Je hebt er vervelende mugjes en dazen.

- Animatie-team: Iemand erbij tijdens de drukste weken is geen overbodige luxe.

- Schrap de live-bands. Er is nauwelijks publiek voor.

- Meer activiteiten voor de wat oudere jeugd.

- De huisjes zijn klein (en gehorig) voor 4 personen. Neem een tent mee.

- Weet waar je terecht komt op de camping. Soms moet je een flink eind lopen om bij het zwembad te komen. Een (vouw)fiets mee is dan handig.

Anne, 3-8-2014
    Chatillion-en-Diois. Een prachtig middeleeuws dorpje. De tijd lijkt stil te hebben gestaan.
    Petra, 2-8-2014
    De omgeving is echt adembenemend, en ik zou zeker aanraden de col de rousette op te rijden en daar met de skilift naar boven te gaan, fantastisch.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Hirondelle voor je op een rij gezet: