Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

9Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Menglon

9Fenomenaal

• 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Le mas de Saint-Ferréol voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

15 reviews over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

• 9Freek en Trudi Zuidmeer16-11-2014

Een verrassing !

Na jaren te hebben gekampeerd vonden we " le Mas de Saint Ferriol" . We huurden de studio. Alles wat we nodig hadden vonden we . En nog meer ! De gastvrijheid van Els en Ed is als thuis komen. Het uitzicht is zo mooi, dat ik het , zo maar door het jaar heen, mis. De omgeving is prachtig om te wandelen, dorpjes te bezoeken of de bergen in te trekken. Maar blijf je thuis , in de tuin met een boek, dan heb je alle vrijheid en rust. We gaan vast nog een keer! Tot ziens!

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Gerard10-11-2014

Uitstekende verblijfplaats

Prima uitvalsbasis om de Drôme te verkennen. Ver weg van lawaai. Ruime accommodatie met complete keuken, incl. vaatwasser. Zeer grote tuin met zwembad, BBQ, ligstoelen etc. Schitterende natuur. Ook veel mogelijkheden voor actievelingen (wandelen, klimmen, fietsen, etc.) Eigenaren Ed en Els staan altijd voor je klaar.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Hein Nuiten30-09-2014

Droomplek

Dat is een fantastische plek met alle ruimte en rust en toch genoeg faciliteiten als winkels, restaurants en shopmogelijkheden in de omgeving. Neem daarbij de prachtige natuur in de wijde omtrek en je vakantie is compleet! We komen hier al jaren en worden telkens zeer gastvrij ontvangen door de eigenaren. Kortom, een echte aanrader!.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Ed14-09-2014

Prachtige plek voor een fantastische vakantie

Le Mas de Saint-Ferréol is een geweldige plek voor wie van rust, ruimte, comfort en natuur houdt. Een adembenemende omgeving met fantastische uitzichten naar alle windstreken. Het huis ligt midden in een prachtige vallei, met zicht op de bergen, vlakbij Die en het middeleeuwse stadje Châtillon-en-Diois en het natuurgebied de Vercors. De appartementen zijn ruim, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Ed en Els, de zeer gastvrije eigenaren, staan altijd voor je klaar. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad, op de trampoline en in de mooie, grote tuin. Daar had ook onze hond alle ruimte. Kortom: een prachtige bestemming voor een alleszins redelijke prijs.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

0 tips over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol