Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

14 reviews over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in het Nederlands

Een verrassing !

Freek en Trudi Zuidmeer
16-11-2014

Na jaren te hebben gekampeerd vonden we " le Mas de Saint Ferriol" . We huurden de studio. Alles wat we nodig hadden vonden we . En nog meer ! De gastvrijheid van Els en Ed is als thuis komen. Het uitzicht is zo mooi, dat ik het , zo maar door het jaar heen, mis. De omgeving is prachtig om te wandelen, dorpjes te bezoeken of de bergen in te trekken. Maar blijf je thuis , in de tuin met een boek, dan heb je alle vrijheid en rust. We gaan vast nog een keer! Tot ziens!

Uitstekende verblijfplaats

Gerard
10-11-2014

Prima uitvalsbasis om de Drôme te verkennen.

Ver weg van lawaai.

Ruime accommodatie met complete keuken, incl. vaatwasser.

Zeer grote tuin met zwembad, BBQ, ligstoelen etc.

Schitterende natuur. Ook veel mogelijkheden voor actievelingen (wandelen, klimmen, fietsen, etc.)

Eigenaren Ed en Els staan altijd voor je klaar.

Droomplek

Hein Nuiten
30-9-2014

Dat is een fantastische plek met alle ruimte en rust en toch genoeg faciliteiten als winkels, restaurants en shopmogelijkheden in de omgeving. Neem daarbij de prachtige natuur in de wijde omtrek en je vakantie is compleet!

We komen hier al jaren en worden telkens zeer gastvrij ontvangen door de eigenaren.

Kortom, een echte aanrader!.

Le Mas de Saint-Ferréol is een geweldige plek voor wie van rust, ruimte, comfort en natuur houdt. Een adembenemende omgeving met fantastische uitzichten naar alle windstreken. Het huis ligt midden in een prachtige vallei, met zicht op de bergen, vlakbij Die en het middeleeuwse stadje Châtillon-en-Diois en het natuurgebied de Vercors. De appartementen zijn ruim, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien.

Ed en Els, de zeer gastvrije eigenaren, staan altijd voor je klaar. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad, op de trampoline en in de mooie, grote tuin. Daar had ook onze hond alle ruimte. Kortom: een prachtige bestemming voor een alleszins redelijke prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in Menglon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.