Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

1 review over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in het Nederlands

Een vakantie bij Els en Ed in Menglon is geweldig,

Wil van der Linden
16-12-2015

min punten geen, mooi appartement, alles maar dan ook alles is aanwezig,zeer smaakvol ingericht, je kunt er fijne wandelingen maken

gastvrijheid van Els en Ed, geweldig. De rust , de natuur in een woord prachtig!

Je bent echt op vakantie , prachtige dorpjes in de buurt je kunt er heerlijk wandelen ,maar ook met de auto er op uit om de omgeving te verkennen. In de tuin zitten met een boek, en een lekker glas wijn, kortom een vakantie zoals wij die graag hebben

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in Menglon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.