Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

3 reviews over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in het Nederlands

super ontspannend !

B,A,S en E
18-12-2015

Een prachtige locatie. Een heel gastvrije ontvangst bij aankomst. Dankzij de super tips van Ed en Els hebben we prachtige daguitstappen gedaan naar niet toeristische dingen die we anders nooit zouden gevonden hebben. Een leuk appartement dat ondanks het hele warm weer toch fris was om te slapen. De tuin is super voor de kinderen ! Zeker een aanrader !

heerlijk genieten

oscar
12-12-2014

Wat was het hier genieten. Mooi huis, mooie omgeving en veel natuur. Met het gezin en de hond vonden wij het hier erg fijn

Le Mas de Saint-Ferréol is een geweldige plek voor wie van rust, ruimte, comfort en natuur houdt. Een adembenemende omgeving met fantastische uitzichten naar alle windstreken. Het huis ligt midden in een prachtige vallei, met zicht op de bergen, vlakbij Die en het middeleeuwse stadje Châtillon-en-Diois en het natuurgebied de Vercors. De appartementen zijn ruim, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien.

Ed en Els, de zeer gastvrije eigenaren, staan altijd voor je klaar. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad, op de trampoline en in de mooie, grote tuin. Daar had ook onze hond alle ruimte. Kortom: een prachtige bestemming voor een alleszins redelijke prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in Menglon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.