Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

We hebben een aantal aanbieders voor Le mas de Saint-Ferréol voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in het Nederlands

Geweldige locatie met uitzicht op de bergen, heerlijke tuin met zwembad en voldoende uitstapjes in de omgeving, ook voor een gezin met 3 pubers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig

Karin Kuper
22-12-2015

Fantastische omgeving, mooie accommodatie. De kinderen hebben veel plezier gehad van het zwembad en wij van de rust die er is.

Ed en Els waren zeer gastvrij en gaven mooie tips om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld met de kinderen naar de Claps geweest!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldige "onthaastplek"

Annemiek
17-12-2015

Na een paar jaar kamperen toch weer gekozen voor een appartement, terecht gekomen bij Ed en Els Gevaert. Na een lange heenreis eerst een hartverwarmend welkom, zodat je je direct thuis voelt.Het appartement is zeer ruim opgezet en ondanks het feit dat het grote huis nog twee appartementen herbergt die beiden bezet waren hadden wij (gezin met twee kinderen leeftijd 16 en 14) voldoende privacy. Prachtige omgeving, veel te zien en te beleven. Zwembad was prima voor onze dochters,en ja, er is ook WIFI, niet geheel onbelangrijk voor pubers! Zelf heerlijk zitten lezen op het balkon of in de ruime tuin. Man is fietsgek en ook ruim aan zijn trekken gekomen in de omliggende berglandschappen. Tel daarbij op nog twee zeer vriendelijk en oprecht geïnteresseerde eigenaren en voilà: je hebt een perfecte vakantie in Frankrijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in Menglon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.