Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

7 reviews over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in het Nederlands

Geweldige week gehad.

Henk en Josephine,
6-9-2018

Vriendelijke mensen, mooie omgeving, goed uitgerust, alles bij de hand, fijn zwembad. fijne tuin, hondvriendelijk.

Prachtige hoeve op een droomlocatie!

Annette en Gert
12-5-2016

We hebben genoten van de rust en de stilte op deze Drome-locatie: tussen de landerijen, naast een kasteel, met prachtig uitzicht op de bergen.

We zaten in de studio, maar mochten ook even kijken in de 2 andere appartementen: van alle gemakken voorzien, ruim, netjes en schoon en leuk ingericht.

Gastheer en -vrouw Ed en Els zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en kennen de omgeving op hun duimpje.

Groot voordeel voor ons: de hondjes zijn ook welkom!

Tip: lekker eten bij l'Aubergerie in Barnave.

perfecte locatie om tot rust te komen

Theo en Hannie van Eerd
20-12-2015

Mooi streek, gastvrij, vriendelijk welkom.

Mooie appartementen met elk genoeg privacy. Wij zijn 1 1/2 week geweest en hebben eerste dagen een appartement (2 persoons) bewoond en daarna het andere appartement (4 persoons). Beide appartementen voldoen goed, alles is aanwezig, goede voorzieningen. Er zijn genoeg uitstapjes te beveleven / maken om hier geruime tijd te verblijven. Ed en Els kennen Franse cultuur goed en hebben Brabantse gemoedelijkheid !

een droomplek

Miranda van Hulzen
7-6-2015

Voor de 2e keer een week doorgebracht op deze fantastische plek. De hartelijkheid van Ed en Els maken het nóg specialer!

Wat hebben we weer genoten, de rust, de prachtige uitzichten, mogelijkheden te over voor prachtige tochten. Een super aangenaam verblijf in en rond het huis. We hebben maar besloten om er een traditie van te maken 1x per jaar, en nu al weer een lijstje wat we volgend jaar willen gaan doen!

Lieve groetjes Bart & Miranda

Een verrassing !

Freek en Trudi Zuidmeer
16-11-2014

Na jaren te hebben gekampeerd vonden we " le Mas de Saint Ferriol" . We huurden de studio. Alles wat we nodig hadden vonden we . En nog meer ! De gastvrijheid van Els en Ed is als thuis komen. Het uitzicht is zo mooi, dat ik het , zo maar door het jaar heen, mis. De omgeving is prachtig om te wandelen, dorpjes te bezoeken of de bergen in te trekken. Maar blijf je thuis , in de tuin met een boek, dan heb je alle vrijheid en rust. We gaan vast nog een keer! Tot ziens!

Uitstekende verblijfplaats

Gerard
10-11-2014

Prima uitvalsbasis om de Drôme te verkennen.

Ver weg van lawaai.

Ruime accommodatie met complete keuken, incl. vaatwasser.

Zeer grote tuin met zwembad, BBQ, ligstoelen etc.

Schitterende natuur. Ook veel mogelijkheden voor actievelingen (wandelen, klimmen, fietsen, etc.)

Eigenaren Ed en Els staan altijd voor je klaar.

Droomplek

Hein Nuiten
30-9-2014

Dat is een fantastische plek met alle ruimte en rust en toch genoeg faciliteiten als winkels, restaurants en shopmogelijkheden in de omgeving. Neem daarbij de prachtige natuur in de wijde omtrek en je vakantie is compleet!

We komen hier al jaren en worden telkens zeer gastvrij ontvangen door de eigenaren.

Kortom, een echte aanrader!.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in Menglon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.