Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

Review geschreven door Annemiek

Geweldige "onthaastplek"

Annemiek,
17-12-2015

Na een paar jaar kamperen toch weer gekozen voor een appartement, terecht gekomen bij Ed en Els Gevaert. Na een lange heenreis eerst een hartverwarmend welkom, zodat je je direct thuis voelt.Het appartement is zeer ruim opgezet en ondanks het feit dat het grote huis nog twee appartementen herbergt die beiden bezet waren hadden wij (gezin met twee kinderen leeftijd 16 en 14) voldoende privacy. Prachtige omgeving, veel te zien en te beleven. Zwembad was prima voor onze dochters,en ja, er is ook WIFI, niet geheel onbelangrijk voor pubers! Zelf heerlijk zitten lezen op het balkon of in de ruime tuin. Man is fietsgek en ook ruim aan zijn trekken gekomen in de omliggende berglandschappen. Tel daarbij op nog twee zeer vriendelijk en oprecht geïnteresseerde eigenaren en voilà: je hebt een perfecte vakantie in Frankrijk!