Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

9Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Menglon

9Fenomenaal

• 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Le mas de Saint-Ferréol voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

15 reviews over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

• 2018
    9Henk en Josephine06-09-2018

Geweldige week gehad.

Vriendelijke mensen, mooie omgeving, goed uitgerust, alles bij de hand, fijn zwembad. fijne tuin, hondvriendelijk.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Annette en Gert12-05-2016

Prachtige hoeve op een droomlocatie!

We hebben genoten van de rust en de stilte op deze Drome-locatie: tussen de landerijen, naast een kasteel, met prachtig uitzicht op de bergen. We zaten in de studio, maar mochten ook even kijken in de 2 andere appartementen: van alle gemakken voorzien, ruim, netjes en schoon en leuk ingericht. Gastheer en -vrouw Ed en Els zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en kennen de omgeving op hun duimpje. Groot voordeel voor ons: de hondjes zijn ook welkom! Tip: lekker eten bij l'Aubergerie in Barnave.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Yvonne03-01-2016

Fantastische locatie bij erg gastvrije mensen

Geweldige locatie met uitzicht op de bergen, heerlijke tuin met zwembad en voldoende uitstapjes in de omgeving, ook voor een gezin met 3 pubers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Karin Kuper22-12-2015

Geweldig

Fantastische omgeving, mooie accommodatie. De kinderen hebben veel plezier gehad van het zwembad en wij van de rust die er is. Ed en Els waren zeer gastvrij en gaven mooie tips om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld met de kinderen naar de Claps geweest!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Theo en Hannie van Eerd20-12-2015

perfecte locatie om tot rust te komen

Mooi streek, gastvrij, vriendelijk welkom. Mooie appartementen met elk genoeg privacy. Wij zijn 1 1/2 week geweest en hebben eerste dagen een appartement (2 persoons) bewoond en daarna het andere appartement (4 persoons). Beide appartementen voldoen goed, alles is aanwezig, goede voorzieningen. Er zijn genoeg uitstapjes te beveleven / maken om hier geruime tijd te verblijven. Ed en Els kennen Franse cultuur goed en hebben Brabantse gemoedelijkheid !

Gereisd met partner in juni 2015

• 9B,A,S en E18-12-2015

super ontspannend !

Een prachtige locatie. Een heel gastvrije ontvangst bij aankomst. Dankzij de super tips van Ed en Els hebben we prachtige daguitstappen gedaan naar niet toeristische dingen die we anders nooit zouden gevonden hebben. Een leuk appartement dat ondanks het hele warm weer toch fris was om te slapen. De tuin is super voor de kinderen ! Zeker een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Annemiek17-12-2015

Geweldige "onthaastplek"

Na een paar jaar kamperen toch weer gekozen voor een appartement, terecht gekomen bij Ed en Els Gevaert. Na een lange heenreis eerst een hartverwarmend welkom, zodat je je direct thuis voelt.Het appartement is zeer ruim opgezet en ondanks het feit dat het grote huis nog twee appartementen herbergt die beiden bezet waren hadden wij (gezin met twee kinderen leeftijd 16 en 14) voldoende privacy. Prachtige omgeving, veel te zien en te beleven. Zwembad was prima voor onze dochters,en ja, er is ook WIFI, niet geheel onbelangrijk voor pubers! Zelf heerlijk zitten lezen op het balkon of in de ruime tuin. Man is fietsgek en ook ruim aan zijn trekken gekomen in de omliggende berglandschappen. Tel daarbij op nog twee zeer vriendelijk en oprecht geïnteresseerde eigenaren en voilà: je hebt een perfecte vakantie in Frankrijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Wil van der Linden16-12-2015

Een vakantie bij Els en Ed in Menglon is geweldig,

min punten geen, mooi appartement, alles maar dan ook alles is aanwezig,zeer smaakvol ingericht, je kunt er fijne wandelingen maken gastvrijheid van Els en Ed, geweldig. De rust , de natuur in een woord prachtig! Je bent echt op vakantie , prachtige dorpjes in de buurt je kunt er heerlijk wandelen ,maar ook met de auto er op uit om de omgeving te verkennen. In de tuin zitten met een boek, en een lekker glas wijn, kortom een vakantie zoals wij die graag hebben

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Miranda van Hulzen07-06-2015

een droomplek

Voor de 2e keer een week doorgebracht op deze fantastische plek. De hartelijkheid van Ed en Els maken het nóg specialer! Wat hebben we weer genoten, de rust, de prachtige uitzichten, mogelijkheden te over voor prachtige tochten. Een super aangenaam verblijf in en rond het huis. We hebben maar besloten om er een traditie van te maken 1x per jaar, en nu al weer een lijstje wat we volgend jaar willen gaan doen! Lieve groetjes Bart & Miranda

Gereisd met partner in mei 2015

• 9oscar12-12-2014

heerlijk genieten

Wat was het hier genieten. Mooi huis, mooie omgeving en veel natuur. Met het gezin en de hond vonden wij het hier erg fijn

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

0 tips over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol