Géén boekingskosten
FrankrijkRhône - AlpsMenglonVakantiehuizen MenglonVakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

FrankrijkRhône - AlpsMenglon

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 15 reviews

Meer vakantiehuis info

15 Reviews over Le mas de Saint-Ferréol

• 9Henk en Josephine06-09-2018

Geweldige week gehad.

Vriendelijke mensen, mooie omgeving, goed uitgerust, alles bij de hand, fijn zwembad. fijne tuin, hondvriendelijk.

• 8Jon07-09-2016

A simple, comfortable gîte in a stunning locaton

We were warmly welcomed, with our small dog. The accommodation was clean and well-equipped, spacious and quiet. The pool is small but nicely kept. We invited friends to stay one night and there was plenty of space for them. We arranged to have breakfast provided, and it was ample and delicious.

• 10Annette en Gert12-05-2016

Prachtige hoeve op een droomlocatie!

We hebben genoten van de rust en de stilte op deze Drome-locatie: tussen de landerijen, naast een kasteel, met prachtig uitzicht op de bergen. We zaten in de studio, maar mochten ook even kijken in de 2 andere appartementen: van alle gemakken voorzien, ruim, netjes en schoon en leuk ingericht. Gastheer en -vrouw Ed en Els zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en kennen de omgeving op hun duimpje. Groot voordeel voor ons: de hondjes zijn ook welkom! Tip: lekker eten bij l'Aubergerie in Barnave.

• 9Yvonne03-01-2016

Fantastische locatie bij erg gastvrije mensen

Geweldige locatie met uitzicht op de bergen, heerlijke tuin met zwembad en voldoende uitstapjes in de omgeving, ook voor een gezin met 3 pubers.

• 10Karin Kuper22-12-2015

Geweldig

Fantastische omgeving, mooie accommodatie. De kinderen hebben veel plezier gehad van het zwembad en wij van de rust die er is. Ed en Els waren zeer gastvrij en gaven mooie tips om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld met de kinderen naar de Claps geweest!

• 8Theo en Hannie van Eerd20-12-2015

perfecte locatie om tot rust te komen

Mooi streek, gastvrij, vriendelijk welkom. Mooie appartementen met elk genoeg privacy. Wij zijn 1 1/2 week geweest en hebben eerste dagen een appartement (2 persoons) bewoond en daarna het andere appartement (4 persoons). Beide appartementen voldoen goed, alles is aanwezig, goede voorzieningen. Er zijn genoeg uitstapjes te beveleven / maken om hier geruime tijd te verblijven. Ed en Els kennen Franse cultuur goed en hebben Brabantse gemoedelijkheid !

• 9B,A,S en E18-12-2015

super ontspannend !

Een prachtige locatie. Een heel gastvrije ontvangst bij aankomst. Dankzij de super tips van Ed en Els hebben we prachtige daguitstappen gedaan naar niet toeristische dingen die we anders nooit zouden gevonden hebben. Een leuk appartement dat ondanks het hele warm weer toch fris was om te slapen. De tuin is super voor de kinderen ! Zeker een aanrader !

• 9Annemiek17-12-2015

Geweldige "onthaastplek"

Na een paar jaar kamperen toch weer gekozen voor een appartement, terecht gekomen bij Ed en Els Gevaert. Na een lange heenreis eerst een hartverwarmend welkom, zodat je je direct thuis voelt.Het appartement is zeer ruim opgezet en ondanks het feit dat het grote huis nog twee appartementen herbergt die beiden bezet waren hadden wij (gezin met twee kinderen leeftijd 16 en 14) voldoende privacy. Prachtige omgeving, veel te zien en te beleven. Zwembad was prima voor onze dochters,en ja, er is ook WIFI, niet geheel onbelangrijk voor pubers! Zelf heerlijk zitten lezen op het balkon of in de ruime tuin. Man is fietsgek en ook ruim aan zijn trekken gekomen in de omliggende berglandschappen. Tel daarbij op nog twee zeer vriendelijk en oprecht geïnteresseerde eigenaren en voilà: je hebt een perfecte vakantie in Frankrijk!

• 10Wil van der Linden16-12-2015

Een vakantie bij Els en Ed in Menglon is geweldig,

min punten geen, mooi appartement, alles maar dan ook alles is aanwezig,zeer smaakvol ingericht, je kunt er fijne wandelingen maken gastvrijheid van Els en Ed, geweldig. De rust , de natuur in een woord prachtig! Je bent echt op vakantie , prachtige dorpjes in de buurt je kunt er heerlijk wandelen ,maar ook met de auto er op uit om de omgeving te verkennen. In de tuin zitten met een boek, en een lekker glas wijn, kortom een vakantie zoals wij die graag hebben

• 9Miranda van Hulzen07-06-2015

een droomplek

Voor de 2e keer een week doorgebracht op deze fantastische plek. De hartelijkheid van Ed en Els maken het nóg specialer! Wat hebben we weer genoten, de rust, de prachtige uitzichten, mogelijkheden te over voor prachtige tochten. Een super aangenaam verblijf in en rond het huis. We hebben maar besloten om er een traditie van te maken 1x per jaar, en nu al weer een lijstje wat we volgend jaar willen gaan doen! Lieve groetjes Bart & Miranda

Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)