Bed and Breakfast Le Sareymond

90 reviews over Bed and Breakfast Le Sareymond

• 2019
    9Marij27-09-2019

Voor herhaling vTbaar

Super gastvrije eigenaren. Ze gaven info over uitstapjes in de omgeving. Mooie Kamer in een oud pand heerlijk ontbijt en super lekker gegeten. Een b&b waar je jezelf kan en mag zijn.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    10Gerrit Nijrolder14-08-2018

Fantastische vakantie, voor herhaling vatbaar!

Een top vakantie hier gehad. Veel mooie wandelroutes door de bergen in de buurt, waarvan er ook een direct vanuit Menee begint. Digna en Marcel denken graag mee met de leuke routes die je kan doen en hebben ook van elke route een kaart zodat ze makkelijk te vinden zijn. Als je hier overnacht moet je zeker aanschuiven bij de table d'hôtes, oftewel het diner. Drie huisgemaakte gangen en een kaasplank met streekproducten, gecombineerd met wat lekkere wijntjes. Erg gezellig met de andere gasten, en al helemaal als Marcel en Digna zelf ook aanschuiven. Nog een laatste tip, probeer ook zeker de jacuzzi tussen de vlinders een keertje uit met een fles Clairette de Die erbij om tussen het wandelen door lekker te ontspannen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Lowie28-07-2018

Ontspanning, rust, natuur,...

Digna en Marcel hebben ons zeer gastvrij ontvangen. De Chambre d'hôte ligt midden in de natuur, ideaal voor mensen die de natuur willen opzoeken om te gaan fietsen(sportief) of te gaan wandelen. Wij waren zeer tevreden over de table d'hôte. Digna en Marcel kwamen iedere keer opnieuw met frisse ideeën aan tafel. Voor de gerechten maken ze vooral gebruik van lokale producten. Ook als sportieve fietsgroep kwamen we voldaan van tafel. De kamers waren mooi en verzorgt, ruim genoeg. Het is zeker een adres om te onthouden.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Dirk21-10-2017

aanrader

Fantastische gastvrouw en heer, fantastische eten en gezelligeheid

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Suzanne14-10-2016

Heerlijke tijd gehad! Vakantietip!

Zeven dagen verbleven wij bij Digna en Marcel. We hebben ons heel welkom gevoeld. Van de zeven dagen vijf dagen bij hen, samen met andere gasten, gegeten. Echt ongelofelijk lekker gegeten. Naast heerlijk eten en ontspannen sfeer ook erg aardige medegasten ontmoet. De omgeving is mooi, prachtige natuur, leuke plaatsen bezocht. Er is genoeg te ontdekken. Na een dag vol indrukken terugkeren naar een ruime en goed verzorgde kamer is top. 's Avonds op het terras met ruim uitzicht een biertje drinken, praten of een boek lezen was fijn en relax. We kunnen geen minpunt bedenken.

• 10Geert Loier19-09-2016

Fantastisch verblijf bij gezellige mensen

mooie, verzorgde kamers - uitstekend ontbijt - table d'hôte van heel hoog niveau - supper gezellige uitbaters die veel tips geven over activiteiten en omgeving. Men kan in de buurt heel mooie (en ook uitdagende) wandelingen doen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9willy02-09-2016

gezeliige gastheer en gastvrouw

je kom hier helemaal tot rust heerlijke tuin super s' avonds super lekker gegeten met gasten ook uit frankrijk dus niet alleen Nederlanders dit wat een B&B zo leuk maak en super mooie en rustige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Jan18-08-2016

prima locatie. Lieve dienstbare mensen.

Locatie is zeer goed gelegen. Heel rustig en prima uitvalsbasis voor deugddoende wandeingen in de bergen van de omgeving.Heel lieve mensen. Prima keuken, iets aan de dure kant (30 euro). Forel was subliem...!

• 10Leo Nackaerts-Cerfontaine01-08-2016

Zeer hartelijke gastvrouw en heer, een aanrader.

De superlekkere diners en ontbijten. De ongedwongenheid, de kleine attenties, de interesse in vakantiegangers, de gastvrijheid, de netheid. Kortom een aanrader.

• 10Raymond Droog25-07-2016

Zeer gastvrij, zeer betrokken bij hun gasten.

Een mooie fleurige tuin waar je met elkaar kunt eten, maar ook kunt zonnen en gebruikmaken van de jacuzzi. Geen zwembad in de tuin aanwezig. In de omgeving (6 km)zwembad (municipal). Prachtig wandel -en fiets gebied. Avondeten kan op afspraak genuttigd worden...echt een aanrader!! Stalling voor fietsen aanwezig. Lieve grote hond van de eigenaar aanwezig. Tijdens het avondeten is de hond niet aanwezig in de tuin. Zeer gastvrij, kan in de huiskamer tv gekeken worden of spelletjes gedaan worden. Koelkast en vriezer aanwezig. Kortom mijn vrouw en ik zijn verwend, wat een aardige mensen!

Bed and Breakfast Le Sareymond info

• ZwembadJacuzzi