Appartement Chalet du Prariand

AppartementWeer vandaag20°13°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet du Prariand voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Chalet du Prariand

Idéal pour partir avec les enfants

Laurence
4-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Je suis partie avec vacances bleues. Durant mon séjour, j'ai pu pleinement profiter car mes bouts de choux étaient pris en charge par les services que proposait l'hotel. La nursery est top ! Megeve est vraiment idéal quand vous avez envie de flaner. Nous y retournerons l'année prochaine !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chalet du Prariand in Megève, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chalet du Prariand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chalet du Prariand scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.