Chalet Camping de Savel

Chalet info

Meer chalet info

30 reviews over Chalet Camping de Savel

• 6Dirk29-07-2017

Als je van watersport houdt een ideale camping

In het weekend zeer druk. Loopt op zondagavond leeg.. Wifi € 4 per dag en werkt matig. Veel plaatsen ver van het sanitair. Dichtstbijzijnde winkels op 15 km. Sanitair werd na het weekend niet meer schoongemaakt. Mooi zwembad, maar zonder schaduw.

Gereisd met partner in juni 2017

• 7hansvanranst06-07-2017

Paserelle is magnifiek!

We kwamen toe op zondag en de meeste kampeerplaatsen waren ingenomen als parking door dagtoeristen , de plaats die we toegewezen kregen stond doodleuk nog iemand te kamperen om 16u , terwijl die al weg had moeten zijn rond de middag. Achteraf nog liggen verhuizen toen de plaats als nog vrij kwam , we zouden 5 nachten blijven maar het zijn er maar 2 geworden , de luifel kan je niet opzetten door de sterke wind die er meestal is. Het sanitair is verouderd maar wel steeds schoon , het zwembad en restaurant heeft prachtig uitzicht , zwembad is niet verwarmd dus erg koud , restaurant absoluut een aanrader! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader voor sportliefhebbers ! Wij kwamen vooral voor de Paserelle.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Jent Jansma25-06-2016

Natuur 10, sportief, ruim, rustig en gezellig

Rustige, weg van de drukte en langs een meer (Monteynard) gesitueerde camping met nog steeds voldoende Fransosen om je echt in het buitenland te voelen. Enkele basisbehoeften bij receptie te koop, brood op bestelling bij prima restaurantje. Boodschappen op een km of 20 in La Mure. Lekkere temperaturen (schaduw soms noodzakelijk), genoeg wind om met enige regelmaat te surfen, voldoende keuze in wegen om leuke rondjes vanaf 60 km door het middelgebergte te kunnen fietsen. Wandelmogelijkeden, veerbootje naar dorp overzijde. Enig entertainment voor kinderen, rechtaan rechttoe zwembad maar ook stuwmeer, voldoende ruimte en andere kinderen om te kunen spelen. Zijn er inmiddels 2x geweest en plannen de 3e keer 2016

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 6leenvaar27-01-2016

Plattegrond bedriegt

Mooi gelegen camping, ideaal voor watersporters. Echter, we hadden een grote plaats gereserveerd, vanwege onze pyramidetent. Enfin, die konden we maar nét kwijt. Plaatsen vonden we over het algemeen niet erg groot. Erg jammer vonden we dat - hoewel aan de rand van de camping tegen het meer stonden - alleen maar tegen de bramenstruiken aan zaten te kijken. Een en al distels.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Mstraatman7317-09-2013

Surfcamping

Dit is een camping, waar veel gesurft wordt. Met name windsurfen, verder op het meer ook kitesurfen. De plekken zijn mooi en groot en veelal een super uitzicht over het meer. De camping heeft een gezellig restaurant met heerlijke pizza's. De sfeer op de camping is erg relaxed, BBQ en vuurtjes bij het meer kunnen gewoon. Er is een zwembad en een paar speelautomaten. Verder geen bijzondere speeltoestellen voor kinderen, maar dat is ook niet nodig. Het sanitair is simpel en niet heel veel, maar schoon. De eigenaren zijn heel behulpzaam. De camping ligt op ongeveer een half uur rijden van een grote plaats, waar je boodschappen moet doen, de weg slingert langs de bergen. Kortom, als je van surfen en een camping, die mooi ligt en gemoedelijk is, houdt, dan moet je hier wezen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Huub Ruijter04-11-2011

Surf en wandelcamping ``pur sang``

Heerlijke camping als je van surfen houd !!! Dicht in de buurt zijn er verschrikkelijk mooie wandelroutes uitgezet !!! Je zit ook tegen le Ecrin aan ! Prachtige bergwandelingen en ....tja s morgens wandelen met het hele gezin ens middags heerlijk relaxen op de rustige kleine camping of : SURFEN !!! s Avonds vanaf 10 uur stilte verplicht en schreeuwerige radios zijn not done!! Oudere jeugd `s nachts op het strand een biertje en een hoop NORMALE lol met gemixde nationaliteiten . Veel nederlanders !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Linda13-09-2010

Heerlijk!

Gewoon uit de reisgids geplukt. Ik en mijn vriend hebben hier een heerlijke week gehad (half juli). Boven verwachting. Prachtig uitzicht, rustige en gezellige camping. Sanitair is netjes en wordt regelmatig schoon gehouden. Het is niet modern maar bij goed weer is een lekkere douche voldoende. Het restaurant is niet top, maar gewoon voldoende. Personeel had het erg druk maar waren wel vriendelijk.

Gezellige sfeer en heerlijk genoten, gewandeld, gesurft en gerelaxed in de zon.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Gideon Hertzberger29-07-2010

Leuke gezellige plek om te surfen en genieten

We zijn hier twee maal geweest. Het is echt een surfcamping direct aan het meer. Er wordt ook veel gefietst en gerelaxed. Je kan in het meer en in het zwembad zwemmen (zonder speedo). Vanaf bijna elke plek een mooi uitzicht over het meer. Het sanitair is niet fantastisch, maar de douches zijn warm (soms heet) en lekker. De campinggasten zijn internationaal, vooral frans en NL. De supermarkt is ver weg (20 min door de bergen). Niet aan te raden voor mensen die graag vaak een dorpje willen bezoeken (lange rit). Eigenaar en eigenaresse staan altijd voor je klaar met raad en daad.

Samenvatting: Gezellig, mooi en sportief. Ook voor gezinnen.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Lex13-09-2009

Heerlijk

Net terug, heerlijk weer gehad. De grote drukte was voorbij dus gezellig druk. Bijna elke dag kunnen surfen, verder net sanitair en goede douches. Minpunt is de tijdschakelaar in de douches, deze is erg kort ingesteld waardoor ik meerdere malen in het donker kon dpuchen. Al met al een mooie camping om te surfen.

Gereisd met partner in september 2009

• 8wessels08-07-2007

hey

super camping ben er nu 5 jaar geweest echt een super meer om te surfen bijna elke dag een mooie konstante wind pizzas zijn goed (behalfe met ei die is rouw ma je kan ook zonder ei bestellen ) veel nederlanders wind zon wat wil je meer heb hier de tijd van me leven gehad

Gereisd in juli 2007

0 tips over Chalet Camping de Savel