Camping Lac du Lit du Roi

Camping Lac du Lit du Roi
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Lac du Lit du Roi voor je op een rij gezet:

141 reviews over Camping Lac du Lit du Roi in het Nederlands

Leuke camping met fraaie ligging

Warner
2-10-2018

Erg mooi gelegen camping in een interessante streek.

Wij hebben een week doorgebracht in een Canelle, een soort chalet, met fraai uitzicht over het meer en de omliggende bergen. De chalets waren prima ingericht, niet super schoon, maar prettig om in te verblijven.

De camping is van alle gemakken voorzien en lekker ontspannen op het koele meer als het warm is, is een aanrader.

In de omgeving is veel te zien en te doen, zo zijn de steden Annecy en Chamonix (Mont Blanc) op rij-afstand en zijn er veel leuke passen te rijden en plaatjes te zien.

Alleen het hondenbeleid is niet streng genoeg. Sommige van die beesten lopen en schijten overal omdat de baasjes het niet nodig vinden om ze aan te lijnen.

Maya62147
18-8-2018

Heerlijk uitzicht!

Karin
    17-8-2018

Geweldige ligging, als je een plaats aan het water hebt. Vriendelijke, gastvrije medewerkers. Ze spreken ook goed de Engelse taal, ook al begin je zelf in het Frans. Sanitair wordt maar 2 keer per dag schoon gemaakt. Ook al zou dat genoeg moeten zijn, het mag vaker, zeker als er smeerpoetsen op de camping aanwezig zijn. En die zijn er altijd.

Geen “hiehaa” camping, lekker kleinschalig met af en toe een locaal bandje in de avond.

Hens
    17-8-2018

Aardig maar niet meer dan dat.

C
        12-8-2018

Mensen aan de receptie praten goed Engels en zijn behulpzaam. Niet prettig dat je in het restaurant moet reserveren, zeker niet als je na een lange reisdag aankomt. Camping geschikt voor kleine kinderen, voor oudere kinderen is het saai. Meer zit vol sliertige waterplanten wat vervelend is met zwemmen.

Kleine rustige camping

Marjolein
        4-8-2018

Super camping voor mensen met kleine kinderen. Personeel en animatie heel aardig. Meer is heerlijk om in te zwemmen. Mooie omgeving. Sanitair wordt inderdaad niet goed genoeg gepoetst, maar het is te doen. Wij hadden alle dagen warm water.

Oké camping maar slecht sanitair

S.E
        1-8-2018

Sanitair is slecht, vaak smerige toiletten en Wc papier vaak op. Water om af te wassen en bij de meeste douches koud. Jammer dat dit warmwater probleem na 2 jaar nog niet is opgelost (zie eerdere recensies) Camping ligt aan een mooi meer in de bergen, heerlijk rustig. Jammer van de vele waterplanten waar je eerst doorheen moet voor je kan zwemmen. Zwembad is klein en smerig maar voor de kinderen ok om te spelen. Al met al een ok camping voor een paar nachtjes, voor ons niet voor een langere tijd.

Fijne vakantie, maar wel wat minpunten

Shirley
        30-7-2018

We hadden een kampeerplek aan het strand geboekt, maar kregen helaas een plek op een heuveltje van circa 1,5 meter hoogaan het strandje. Ik vond dit wel een teleurstelling, omdat andere plekken aan het meer ook echt tot aan het meer liepen. Veel meer ruimte en de luxe om zo het meer in en uit te wandelen.

De douches waren veelal koud! Vantevoren heb ik mailcontact hierover gehad en werd mij verzekerd dat dat probleem was verholpen. Niet dus. Erg jammer! Ook was het sanitair niet altijd schoon, maar wel acceptabel.

Waar ik me aan ergerde was de hondenpoep, zelf op onze plek, terwijl we geen hond hebben.

Het restaurant is wat aan de prijs, maar het eten was er lekker. En het personeel ontzettend vriendelijk.

De receptie was ook heel vriendelijk en sprak goed Engels.

fijne rustige camping

Tak
        22-7-2018

Fijne vrolijke mensen, leuke animatie, goed restaurant! Top camping!

heerlijke vakantie

Josien
            21-7-2018

Perfecte plek aanrader als je een kleinschalig camping zoekt. Rust, goed personeel, lekker gegeten.1 tip brood bij professionele bakker kopen.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lac du Lit du Roi in Massignieu de Rives (Ain), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lac du Lit du Roi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.