Camping Lac du Lit du Roi

8.1Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Massignieu de Rives (Ain)

8.1Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden

Meer camping info

In de Franse regio Rhône-Alpes vind je Camping Lac du Lit du Roi in Massignieu-de-Rives. Vanuit de chalets hier kijk je uit over het meer en de bergen. In het meer kun je ook zwemmen. Vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen dankzij de gezellige animatie. Bezoek vanuit de camping bijvoorbeeld Annecy of ga naar de Mont Blanc.

295 reviews over Camping Lac du Lit du Roi

• 2019
    7Leon30-08-2019

Fijne camping

Leuke camping, prachtig gelegen direct aan het meer. Mooie omgeving . Vriendelijk personeel en het eten is er ook goed. Helaas werd het sanitair niet goed schoon gehouden. (poetsen met een bezem?)

• 9Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 8Rob19-08-2019

Fijne vakantie gehad, Prachtige plek. Sanitair (opstelling) viel tegen. Plaatsen zijn vrij klein als je met grote caravan komt.

• 6Staat v/h sanitair

• 7lisette de jager19-08-2019

Kleine camping, maar wel met veel geluid..

Redelijke kleine camping, maar het voelde alsof het een joekel van een camping was. Behoorlijk op elkaar gestapeld. Aan het meer had je de meeste plek (met name in het begin). Als je vlakbij het restaurant en zwembad zit kan het flink druk zijn met muziek in de avonden. Het meer is prima om in te zwemmen. Ja, er zitten waterplanten maar daar heb je bij de steiger amper last van. Zwembad is prima, waterspeeltuin erg leuk voor de kleintjes. Animatie (twee Nederlandse meiden) was erg leuk. Wat een toppers waren dat! Klein van opzet, daardoor erg leuk. Behoorlijk wat Franzen op de camping (wat niet erg was). Animatie in de avond was ook voor de buurt leek wel, daardoor erg veel geluid. Jammer, want dat hoorde je de brulkikkers veel minder! Omgeving is fantastisch! Bij de receptie hebben ze leuke tips voor uitstapjes. Toiletten en douches (de nieuwe) waren erg groot. Redelijk schoon, helaas geen toiletbrillen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Rezelman17-08-2019

Kleine camping met grote camping faciliteiten

Super camping! Mooie ruime plekken en wij hadden voldoende schaduw, allerlei leuke uitstapjes op korte afstand, restaurant is prima, animatie is top (en Nederlandstalig!), waterpark hebben onze kinderen veel lol aan beleefd. Sanitair was netjes, volledig en voldoende. Ik denk dat het voor oudere kinderen minder leuk is, maar wij hebben ons met onze kinderen (4 & 6) heel erg kunnen vermaken! Aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7June14-08-2019

Familie vakantie

De kinderen m, 5, 9 en 11 jaar, hebben zich uitstekend vermaakt. Er is genoeg voor ze te doen op de camping en het was heerlijk om te wandelen in de omgeving en in de andere meren uit de buurt te zwemmen. Daar zijn leuke strandjes. De camping heeft een nieuw en modern fijn toilet gebouw, erg schoon. Onze plek was druk en had weinig schaduw. Dat was een vervelend minpunt.

• 8Beekman14-08-2019

Goede camping, mooie ligging en klant- en kindvrie

We zijn erg tevreden over het verblijf. Plek aan het eind van de camping aan het water Ruime plek met mooi uitzicht Sanitair betreft het oudere gebouw met beperkt aantal wc’s die niet altijd schoon zijn Personeel erg vriendelijk en voor de Kinderen uitstekend vermaak Kortom een ideale gezinscamping in een mooie omgeving

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Karin14-08-2019

Genoten van ons verblijf

Fijne kleine camping op prachtige locatie. Stacaravan zag er erg netjes uit met geweldig uitzicht op het meer. Veel te doen in de regio.

• 9Sandra11-08-2019

Mooie niet te grote camping.

Ruime plaatsen aan het meer met een mooi uitzicht. Voldoende animatie voor de kinderen. Leuke muziekbandjes. Genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Lba04-08-2019

Gezellig knusse camping

Prachtige plaatsen aan het meer. In principe sta je vanaf elke plek dichtbij het water. Gezellige camping , fijne grasondergrond. Je kunt er mooie autoroutes rijden en wandelen in de bergen. Ga ook een middag maar chanaz. Zwembad is lekker koud en erg schoon! Sanitair ook prima. Wij stonden aan het uiteinde bij een tijdelijk sanitair blok, nieuw gebouwde blok is erg mooi en netjes.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Nathalie16-07-2019

Zeker een aanrader

Mooie camping gelegen aan het water. Wij stonden vlakbij een nieuw toiletgebouw, heerlijke douches en elke avond warm water. Sanitair niet altijd even schoon, maar op een camping hangt het ook altijd van de gasten af, helaas is niet iedereen even netjes. Mooie ruime plekken, veel plekken hebben ook schaduw. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad omdat je hier alleen met een short in mag voor de mannen. In het meer mag je wel gewoon met bermuda zwemmen. In de buurt is genoeg te doen, winkels in de buurt, watervallen, leuke dorpjes. Restaurant kan je ook prima eten. Al met al dus zeker een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019