Hotel Premiere Classe Lyon Genay-Massieux

Hotel Premiere Classe Lyon Genay-Massieux

FamiliehotelWeer vandaag32°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Lyon Genay-Massieux voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premiere Classe Lyon Genay-Massieux in het Nederlands

leuk hotel voor bezoek disney of meaux

penning
16-3-2010

dit is een leuk hotel goedkoop en dichtbij eurodisney de kamer was klein ,maar netjes ontbijt in buffetvorm,genoeg eetgelegenheden in directe omgeving oa mac donalds , supermarkt achter het hotel ook op zondag ochtend geopend 10 km van eurodisney!!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurMagnetron, TV

• Op het terreinTerras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Lyon Genay-Massieux in Massieux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Lyon Genay-Massieux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.