Reviews over Massieux

Goed hotel voor doorreis

G. op het Veld,
    13-8-2011

Tja, wat ervan te zeggen. Goed als je op doorreis bent. Niet duur (boek via internet). Goede airco op de kamer. zeepjes e.d. op de badkamer. Flatscreen met veel zender keuze (alleen Frans) Aldi ligt tegenover. binnen 200 meter 3 restaurants, die 's' avonds goed vol zaten. Restaurant bij hotel ook "volle bak". Teken dat er toch goed eten geserveerd wordt. Parkeerplaats wordt 's avonds afgesloten. Auto's staan redelijk beschut. Hotel zat aardig vol. (dagjesmensjes / doorreis). Interner op de kamer. Koffie/thee faciliteiten op de kamer. (er ligt zelfs een koekje bij :-) ) Ligt vlak naast autoweg. (geen last van, maar zo weer "op weg" ) Tankstation op 200 meter. (En stukken goedkoper dan op de tolwegen richting Lyon) Eigenlijk een goede stopplaats voor op doorreis. Alle faciliteiten liggen op korte afstand om even goed te rusten, eten, tanken en zelfs je auto te poetsen. (autoclean station ligt tegenover). Binnen 30 minuten ben je hartje Lyon.

leuk hotel voor bezoek disney of meaux

penning,
    16-3-2010

dit is een leuk hotel goedkoop en dichtbij eurodisney

de kamer was klein ,maar netjes

ontbijt in buffetvorm,genoeg eetgelegenheden in directe omgeving

oa mac donalds , supermarkt achter het hotel ook op zondag ochtend geopend

10 km van eurodisney!!