Hotel Adagio Access Lyon Marcy

FrankrijkRhône - AlpsMarcy L'Etoile

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Adagio Access Lyon Marcy voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 3 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 3 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Adagio Access Lyon Marcy

• 7claudia24-07-2013

goede overnachtingsplek maar zonder sfeer

Op doorreis naar Spanje hier gestopt op de heenweg. voor 59 euro een overnachting geboekt. Mooi groot appartement met tuintje. Op het terrein ligt een zwembad. Ideaal voor de kinderen om na een lange reis, verkoeling te zoeken. het complex heeft weinig sfeer. Veel streekarbeiders die er volgens mij ook verblijven. Voor een overnachting prima maar verwacht geen gezelligheid. nadeel was de dag erna dat we in de file stonden bij Lyon. Dit omdat het appartement gelegen is voor Lyon. Wellicht gewoon pech hebben.

• 8M.17-07-2013

Prima stop voor een overnachting onderweg

Prima alternatief voor een hotel. Voor nog geen 60 euro krijg je een 4 persoons appartement (grotere appartementen zijn ook beschikbaar). Volledig ingericht met keuken en badkamer. Opgemaakte bedden bij aankomst. Zwembad aanwezig. Vriendelijk personeel bij de receptie. Uitchecken de volgende dag voor 11.00.

• 0jo22-01-2012

goede locatie om te overnachten op doorreis

Het is inderdaad een soort bungalowparkje met een klein zwembad.Accommodatie was netjes en schoon je hebt ook een keuken met grote koelkast tot je beschikking.Onze kids waren direct in het zwembad.Wij vonden het een ideale plek om te overnachten op weg naar Spanje.Personeel erg vriendelijk en spraken engels.

• 8Henri06-07-2010

Ideaal overnachtingshotel

Je kunt hier eigenlijk niet spreken van een hotel. Het is meer een soort bungalowpark met hotelfaciliteiten, vlakbij de route du soleil. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Plenty ruime en kinderen kunnen lekker buiten spelen in de tuin. We hebben hier overnacht onderweg naar zuid-frankrijk en hadden het grootste type bungalow met 2 slaapkamers op de verdieping. De bungalow is netjes en doelmatig ingericht en voorzien van een volledige keuken. Op het parkje is ook een buitenzwembad en je kunt er een simpel ontbijtje gebruiken (hebben wij niet gedaan). We werden netjes ontvangen door een prima engels sprekende jongen (student?) De omgeving is wat minder, maar voor ons niet zo van belang. De prijs van ca. EUR 100,-- ben je ook kwijt voor een familiekamer in een hotel, maar heb je hier dus een volledige bungalow voor. Aanrader!

Hotel Adagio Access Lyon Marcy info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar