FrankrijkRhône - AlpsManthesCampings ManthesCamping International Château de la Perouze

Camping International Château de la Perouze

FrankrijkRhône - AlpsManthes
9.3FenomenaalScore uit 8 reviews

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews
  • 4.5Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

8 Reviews over International Château de la Perouze

• 10Dorien12-09-2010

le client est du roi

Chateau de la Perouze is een liefdevolle camping van een liefdevolle eigenaar

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Koop / Romeijn11-08-2010

wat een sprookje

Wanneer je de poort binnen gaat van het landgoed van Georges waan je je in een sprookje. Je gaat terug in de tijd wanneer het om de omgeving gaat en alles was goed voor elkaar. De rust die er heerste en de gastvrijheid gaf jet het gevoel van "we hoeven niks meer". Wij zijn op vakantie gegaan met een zoontje van 11 maanden en ook daar was aan gedacht in de vorm van een baby room. Lekker wandelen in de boomgaard en zijn eigen bos was dan ook erg rustgevend. Plekken waren groot en met een wijds uitzicht. Een plek om zeker naar toe te gaan wanneer je even helemaal tot rust wilt komen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Hans12-07-2010

Apart, zeer rustiek.

Begin juli waren we er dit jaar 5 nachten. Naast enkele franse seizoeners waren we er de enigen. Stonden als enigen op een groot veld van zeker een halve hectare met prachtige oude parkbomen

• 7Staat v/h sanitair
  • 10jan-lenie Oranje-louman15-08-2008

Styl vol

De aankomst is al apart een lange oprijlaan.Een ontvangst zeer vriendelijk.De(camping)is stylvol mooi zwembadenvisvijvers.Jammer dat het chateau vervalt.Sanitair gewoon netjes.Wijvonden het zeer de moeitewaard

• 9Hans25-05-2008

Al vele jaren op deze camping geweest. het is een ideaal rustpunt. Een keer zaten we in zwitserland en toen vroeg onze zoon: zullen we naar George, de eigenaar, gaan? Een groter compiment kun je hem niet geven, de kinderen verlangen er terug naartoe.

• 9C. Stijnen16-08-2007

De camping van George is gewoon lekker rustig. En zo authentiek als hij 15 jaar geleden was, zo is hij nu nog. Dit siert hem. Ook door de echte Franse toeristen waan je je echt in Frankrijk. Dus geen overbevolking door Nederlanders. Als je tot rust wilt komen, zit je bij george super!

• 9Fam. Kievit15-01-2007

Schitterende ruim park (camping mag je het van mij niet noemen zo mooi!!) met een fantastische gastheer George door wie je zeer excentriek wordt ontvangen. Grote plaatsen onder oude bomen of tegenover de vijver waar de kinderen heerlijk kunnen vissen en zwemmen. Buiten de camping weinig mogelijkheden zonder auto (TGV onder het viaduct door waar je op staat is wel leuk) maar fietsen des te meer. In de ruime omgeving veel te doen (tot 60 km) Voor mensen met kleine kinderen een verademing door het overzichtelijke en de rust. Geen mogelijkheid tot avonde eten maar elke dag vers brood en krantje. Nederlanders en oudere fransen (op vaste plaats verderop het domein) Auto's mogen alleen tijdens aankomst en vertrek op de camping.
    Elke namiddag verzamelen bij de hoofdpoort en Boulen maar. Kortom geweldig

• 9wim slager04-05-2006

gezellige camping met prima faciliteiten.

Camping International Château de la Perouze info

• SchaduwplaatsenAanwezig