Vakantiehuis Jeviemavie

13 reviews over Vakantiehuis Jeviemavie in het Nederlands

kort gezegd, geweldig

Geard en Thea Baas
26-12-2017

Heel veel privacy en stilte s'nachts heerlijk donker.

En twee super gastheren , s'morgens een top ontbijt , en heerlijke diners .

En ja dat appartement gewoon super een heerlijk verblijf gehad

Fantastisch mooie gite/appartement met 2 balkons

Annie en Cees Bertens
24-9-2017

Bijzondere inrichting van de gite La Moitie-Moitie. Erg geschikt voor mensen die van de natuur, rust en ruimte houden

Prachtige gîte-ervaring!

Jan en Thelma den Adel
20-9-2017

Heel rustig, prachtige omgeving, de gîte is compleet en mooi ingericht. Prima gastheren, lekker gegeten en een heerlijke week gehad.

Mooi rustig plekje

Jos en Marij
31-8-2017

Ben je op zoek naar rust en ruimte, dan zit je hier goed. De natuur is er prachtig, je kunt er mooie fietstochten en wandelingen maken. De inrichting van de gite "La Belle de Nuit" is schitterend, dankzij het kunstzinnige van Paul, dit vindt je nergens anders. Je kunt je ook nog 3 x per week laten verrassen door de kookkunsten van John, zou ik zeker doen! Kortom, genieten!

Een stukje paradijs

met oog voor detail

Aan alles werd gedacht

Gewoonweg fantastisch

Le Paradis au bout du Monde

BONJOUR
16-7-2017

Quand nous arrivons chez John et Paul, nous sommes au bout du monde. John très disponible, prend le temps de nous accueillir. Un super bouquet de fleurs du jardin nous attend accompagné d'une bouteille de vin, d'un pot de confiture maison et d'une terrine. Deux terrasses extérieures, le gîte : pour deux personnes, un 45 m² nous ouvre ses portes : une grande cuisine aménagée tout confort, une belle chambre avec un lit et une literie de très grande qualité, et à l'étage une salle de bain magnifique et spacieuse. Ils ont fait un travail monstre dans cette bâtisse pour un résultat inouï.

La déco : un musée. Paul utilise des tissus de toute beauté pour confectionner, rideaux, dessus de lit, coussins, lampes, c'est un Artiste, il peint de magnifiques tableaux. Vous en prenez plein les yeux. Mon coup de coeur : vous passez de la cuisine à la chambre avec sur le côté, un homme figé dans le mur !!!!!!.

En contrebas de notre gîte, une très belle piscine avec une vue exceptionnelle sur les monts à vous couper le souffle.

Le plus surprenant dans ce lieu : le silence. Pas de voitures, pas de passages. Seul, le chant des cigales vient rompre ce silence. John et Paul sont si discrets et respectueux de notre intimité qu'on a le sentiment d'être seuls au monde.

Nous avons dîné chez John et Paul : John est lui un Artiste en cuisine : des mets très fins accompagnés d'un excellent vin. Soirée très conviviale et agréable.

L'Ardèche offre de nombreuses activités : randonnées, vélo, ainsi que la possibilité de découvrir de superbes villages de caractère perchés dans les montagnes. Les marchés vous permettent de goûter aux spécialités locales.

Bref : cet endroit est Magique.

Hâte d'y retourner.

Oase van rust

Christiaan
9-7-2017

De gites zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Het uitzicht is fenomenaal vanuit gite "La Moité-Moité.

De table d'hotes is van hoog niveau met o.a. echte gerechten uit de streek met regionale producten.

De omgeving is verre van massatoerisme echter is er binnen redelijke afstand voldoende te doen en wandelroutes (zelfs vanuit de gites) in overvloed.

We hebben een geweldige week gehad!!!!!!

Leven en genieten!

Helma van der Weijden
6-7-2017

De gite van John en Paul in Malbosc( inmiddels zijn het er zelf twee) is op een geweldige locatie! Prachtige natuur een fijn zwembad, een van alle gemakken voorzien verblijf met twee terrassen is om helemaal tot rust te komen en alleen maar te genieten!

De mogelijkheid om bij de gastheren te dineren maakt het helemaal af!

Kortom, in een woord; Geweldig én voor herhaling zeker vatbaar!

De hemel op aarde

Lars van gils
1-7-2017

Wat een prachtige plek en binnen is het een museum zo mooi

Een bijzonder mooie ervaring

Dietrick en Willie
26-6-2017

Wij verbleven een week in de gite "La Belle de Nuit", een ware belevenis. De ontvangst was allerhartelijkst. Paul en John hebben deze voormalige varkensstal omgetoverd tot een prachtig pararadijsje.

De inrichting met veel kunst is nauwelijks te omschrijven, dat moet je met eigen ogen gezien hebben. De inrichting was heel compleet en het bed en de douche gelegenheid waren prima. De gite heeft twee terrassen, op het westelijke terras kun je heerlijk vrij zitten. het oostelijke terras heeft een prachtig uitzicht over de omgeving. Bij het heerlijke zwembad vier ligstoelen met twee parasols. Die laatsten hadden we nodig ook. Als je bij het zwembad ligt heb je het idee dat je alleen op de wereld bent, wat een rust. De eigenaren zijn druk met hun dagelijkse werkzaamheden en laten je tijdens je verblijf helemaal met rust.

Tijdens ons verblijf hebben wij een keer gebruik gemaakt van de ontbijtservice van John en hebben we twee keer bij John en Paul gedineerd. In een woord geweldig, verrassende en heerlijke gerechten, opgediend op door Paul met de hand geschilderd borden, echte kunstwerken. Al met al hebben wij enorm genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Jeviemavie in Malbosc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Jeviemavie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Jeviemavie scoort een 9.53 uit 10 op basis van 13 reviews.