Vakantiehuis Jeviemavie

Meer vakantiehuis info

13 reviews over Vakantiehuis Jeviemavie

• 9Geard en Thea Baas26-12-2017

kort gezegd, geweldig

Heel veel privacy en stilte s'nachts heerlijk donker. En twee super gastheren , s'morgens een top ontbijt , en heerlijke diners . En ja dat appartement gewoon super een heerlijk verblijf gehad

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Annie en Cees Bertens24-09-2017

Fantastisch mooie gite/appartement met 2 balkons

Bijzondere inrichting van de gite La Moitie-Moitie. Erg geschikt voor mensen die van de natuur, rust en ruimte houden

Gereisd met partner in september 2017

• 10Jan en Thelma den Adel20-09-2017

Prachtige gîte-ervaring!

Heel rustig, prachtige omgeving, de gîte is compleet en mooi ingericht. Prima gastheren, lekker gegeten en een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Jos en Marij31-08-2017

Mooi rustig plekje

Ben je op zoek naar rust en ruimte, dan zit je hier goed. De natuur is er prachtig, je kunt er mooie fietstochten en wandelingen maken. De inrichting van de gite "La Belle de Nuit" is schitterend, dankzij het kunstzinnige van Paul, dit vindt je nergens anders. Je kunt je ook nog 3 x per week laten verrassen door de kookkunsten van John, zou ik zeker doen! Kortom, genieten!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Tine27-08-2017

Deze gîtes overtreffen elke verwachting.

Een stukje paradijs met oog voor detail Aan alles werd gedacht Gewoonweg fantastisch

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Christiaan09-07-2017

Oase van rust

De gites zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Het uitzicht is fenomenaal vanuit gite "La Moité-Moité. De table d'hotes is van hoog niveau met o.a. echte gerechten uit de streek met regionale producten. De omgeving is verre van massatoerisme echter is er binnen redelijke afstand voldoende te doen en wandelroutes (zelfs vanuit de gites) in overvloed. We hebben een geweldige week gehad!!!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Helma van der Weijden06-07-2017

Leven en genieten!

De gite van John en Paul in Malbosc( inmiddels zijn het er zelf twee) is op een geweldige locatie! Prachtige natuur een fijn zwembad, een van alle gemakken voorzien verblijf met twee terrassen is om helemaal tot rust te komen en alleen maar te genieten! De mogelijkheid om bij de gastheren te dineren maakt het helemaal af! Kortom, in een woord; Geweldig én voor herhaling zeker vatbaar!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Lars van gils01-07-2017

De hemel op aarde

Wat een prachtige plek en binnen is het een museum zo mooi

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Dietrick en Willie26-06-2017

Een bijzonder mooie ervaring

Wij verbleven een week in de gite "La Belle de Nuit", een ware belevenis. De ontvangst was allerhartelijkst. Paul en John hebben deze voormalige varkensstal omgetoverd tot een prachtig pararadijsje. De inrichting met veel kunst is nauwelijks te omschrijven, dat moet je met eigen ogen gezien hebben. De inrichting was heel compleet en het bed en de douche gelegenheid waren prima. De gite heeft twee terrassen, op het westelijke terras kun je heerlijk vrij zitten. het oostelijke terras heeft een prachtig uitzicht over de omgeving. Bij het heerlijke zwembad vier ligstoelen met twee parasols. Die laatsten hadden we nodig ook. Als je bij het zwembad ligt heb je het idee dat je alleen op de wereld bent, wat een rust. De eigenaren zijn druk met hun dagelijkse werkzaamheden en laten je tijdens je verblijf helemaal met rust. Tijdens ons verblijf hebben wij een keer gebruik gemaakt van de ontbijtservice van John en hebben we twee keer bij John en Paul gedineerd. In een woord geweldig, verrassende en heerlijke gerechten, opgediend op door Paul met de hand geschilderd borden, echte kunstwerken. Al met al hebben wij enorm genoten.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Els17-06-2017

Paradijsje

We hebben een week doorgebracht in de gite Moite Moite. De gite is een klein paleisje, een keuken met alles erop en eraan, zelfs 2 ovens. Een gezellig zitgedeelte met lounge-achtige bank en stoel. Een badkamer om U tegen te zeggen, zeg maar badzaal met stortdouche. Een bed als thuis, romatisch ingericht met kunst van Paul. Twee terrassen zijn er, waarvan er een met een waanzinnig mooi uitzicht. De gastheren laten het je aan niets ontbreken, John kookt als de beste en we hebben dan ook genoten van de "aanschuiftafel": 3 gangen met wijn en koffie toe voor een zacht prijsje. De omgeving zijn natuur en rust. Wij hebben een paar lieflijke franse dorpjes bezocht, gewandeld rond het Lac de Villefort (prachtig) en lekker aan het zwembad gelegen met een goed boek. De wat grotere plaatsen zoals Nimes en Avignon liggen iets verder weg, maar goed te doen als je er een dag of middag/avond voor uittrekt. Kortom: om te ontstressen moet je hier zijn. Wij komen terug in ieder geval!

Gereisd met partner in mei 2017

Vakantiehuis Jeviemavie info