Camping Les Cerisiers

3 reviews over Camping Les Cerisiers in het Nederlands

Natuurcamping in prachtig gebied

Katinka
11-8-2016

Deze natuurcamping ligt midden in een prachtige omgeving tussen de fruitbomen en akkers. Ieder plek heeft zeer veel privacy, je ziet en hoort je buren nauwelijks. Wij hadden een erg ruime standplaats, mooi afgebakend met natuurlijke begroeiing. Het toiletgebouw naast onze plek was nieuw, met twee wc's en één douche. Het andere toiletgebouw wordt aankomende winter vernieuwd. Omdat de camping kleinschalig is was dit niet te weinig. Brood en (heerlijke) croissantjes werden 's ochtends vroeg gebracht bij de tent, luxe! Het is heel stil op de camping. De ideale plek voor mensen die rust en natuur zoeken. De eigenaar Laurent is heel erg vriendelijk en spreekt heel goed Engels. In de omgeving zijn heel veel schattige dorpjes en geweldige wandelpaden. Misschien wel de beste camping die we ooit gehad hebben! We komen er graag terug.

rust, ruimte, natuur

George
3-8-2016

Een camping zoals ik/wij die graag zien. Een groot terrein op een weelderig begroeide helling. Her en der zijn terrassen gevormd met elk een eigen karakter en grootte. Je kiest je eigen plek. Wij kozen een beschutte plek met uitzicht over het Rhônedal. Bij helder weer kun je de Mont Blanc zien. Geen animatieteam, zwembad, Telegraaf of WIFI en al die andere dingen die in mijn ogen niks met kamperen hebben uit te staan. Wél: rust, ruimte en donkere nachten (dus geen onnodige verlichting). Eigenaar Laurent is een vriendelijke, bedachtzame man. Hij is druk bezig het sanitair te moderniseren. Het gebouwtje waar wij gebruik van maakte was al klaar: simpel en schoon. Op 15 minuten lopen ligt het dorp Maclas met café, supermarkt en de onvermijdelijke apotheek.

Zeer vriendelijke eigenaars. Sanitaire voorzieningen zijn 'op z'n Frans :-)'! Voor genieters van de rust van de Rhonevallei een ideale plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cerisiers in Maclas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cerisiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.