Kleine hotelsWeer vandaag24°12°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Florentine voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Florentine in het Nederlands

2006

Dit hotel ligt in het oude gedeelte van Lyon

pia van broekhoven
22-6-2006

Dit hotel ligt in het oude gedeelte van Lyon. Bij mooi weer is het mogelijk om het ontbijt te nuttigen op het terras met uitzicht over Lyon. Dit 5* hotel is een echte aanrader. De kamers zijn ruim en zeer netjes. Bij een volgend bezoek aan Lyon gaan we hier zeker weer naar toe.

Gereisd Anders in Thu Jun 22 2006 09:43:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Florentine in Lyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Florentine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.