Hotel Lyon Métropole

• Sauna

12 reviews over Hotel Lyon Métropole

• 9Van althuis03-09-2017

Super

Een super prachtig hotel. Zeer vriendelijk personeel. Diner was voortreffelijk en redelijk betaalbaar. De drankjes aan de bar lagen bijzonder hoog.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8MarianneElzen15-04-2015

Fijn hotel

Ik ben, in tegenstelling tot de beoordeling hieronder, erg te spreken over het hotel. Het voldeed zeker aan de verwachtingen en misschien werden deze zelfs wel overtroffen. De kamers zijn redelijk luxe. Lekker ruim, met een goed bed en een goede douche (bad). Het olympische buitenbad konden wij niet bereiken, maar het buitengedeelte van de wellness, met diverse whirlpools, stroomversnellingen en een stortdouche, was heerlijk toeven. Voor het hotel bevindt zich één van de ruim 400 fietsenstallingen in de stad. Hier kun je voor €1,50 per dag een fiets huren. Heel makkelijk systeem. Het hotel ligt wel een eind buiten het centrum, maar op de fiets is het centrum goed te bereiken. Ook is er een busstation in de buurt. De metro is 20 minuten lopen, maar wel berg op, dus dat loopt niet lekker weg. Het ontbijt is uitgebreid en wordt continue aangevuld. Kortom, een heerlijk hotel, waar we 4 nachten echt hebben genoten.

Gereisd met partner in april 2015

• 5zij_en_ik29-08-2011

geen aanrader

Zijn er één nacht verbleven op doortocht naar het zuiden, hadden graag even gebruik gemaakt van de faciliteiten maad die bleken al van gesloten om 18h30. Airco op kamer was stuk ... niet netjes gepoetst ... Wij zijn al heel veel op reis geweest en hebben al in veel jhotels geslapen maar dit was echt één van de mindere. Hotel ligt ook heel eind van het toeristisch centrum van Lyon, met de taxi betaal je al snel 40€ heen en terug tot het toeristische centrum. Zoals eerder al vermeld hier hotel lijkt groots en is groots maar spijtig genoeg al een hele tijd over zijn top heen. Ik zou het op basis van mijn ervaringen aan niemand aanraden !!!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Lukas23-07-2011

Aardig, maar bleef achter bij de verwachtingen

Op zoek naar goed overnachtingshotel in de buurt van Lyon kwam ik bij dit hotel terecht. We wilden een zwembad en bij dit hotel zouden we er een krijgen. Klopte helemaal. Behalve een groot buitenbad van Olympisch formaat ook nog een binnenbad en een buitenbad met allerlei halfslachtige massage voorzieningen. Op de website doet het hotel zich meer premium voor dan het in werkelijkheid is. Hotel is over haar hoogtijdagen heen en ziet er veel minder luxe uit dan op de website blijkt. Ook de kamer die wij hadden sloot daarop aan. Het is allemaal wel acceptabel maar zeker niet zo mooi als op de website gesuggereerd wordt. Ook is het hotel niet speciaal op kinderen gericht. Ja, ze kunnen er slapen maar niets speciaals of zo. Hoeft ook niet, maar wek die suggestie dan ook niet. Bedden lagen overigens wel prima. Locatie is wat afgelegen. Niets in de directe omgeving wat eenvoudig bereikbaar is. Eten in de resto was wel erg goed, maar niet op kinderen gericht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Anneke22-06-2009

Prima hotel na lange dag in auto

Hotel ligt aan de rand van centrum Lyon aan het einde van een boulevard/doorgaande weg. Kamers aan de voorkant zijn rustig en kijken uit op rivier en stad. Aan de achterkant zicht op zwembad. Hotel heeft superveel faciliteiten: wellness, spa, fitness, enorm zwembad (niet verwarmd), kinderbadje, bar, restaurant (vis was lekker). Kamers zijn ruim en personeel zeer attent! Ontbijtbuffet enorm uitgebreid, er was zelfs een apart kinderbuffet (wel allemaal zoet). Parkeren is gratis op parkeergelegenheid van hotel. Enig minpuntje: hotel is vrij donker en wat verouderd qua inrichting. Maar verder prima om uit te blazen na lange dag op de autoroute naar het zuiden. Van de ringweg naar het hotel is het ca 15 min afhankelijk van verkeer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2006

Hotel Lyon Métropole info

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages