Hotel La Cour des Loges

Hotel La Cour des Loges

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Cour des Loges voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel La Cour des Loges in het Nederlands

terug in de tijd

H & S
21-3-2011

het gebouw brengt je terug in de tijd , heel mooi en romantisch.de kamer zelf - 250 euro in een stille tijd - viel tegen , donker , klein , een badkamer die hoognodig gerenoveerd dient te worden . alleen al de kleur van het sanitair..bah. heel mooi ontbijt - vriendelijk personeel, de brasserie erbij is ok

Gereisd Met partner in maart 2011

Prachtig hotel

Kitty
5-8-2009

Dit is echt een karaktervol hotel!Het is een gerestaureerd jezuitenklooster.Prachtig gewoon.Wij hadden twee kinderen en namen de suite zodat iedereen zijn eigen kamer had,de dressing was zeer groot,(al bijna een kamer op zichzelf) ,badkamer zeer luxueus met dubbel bad,instapdouche.Dit is echter een duur hotel,maar ik vond het zeker de moeite waard om te doen,het is een leuke experiance!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Modisch geheel

Heleen Beverlo
17-7-2009

Een geheel "gestyled" klooster. Wel bijzonder. Hadden de mezaninekamer, anders helemaal niet te betalen. Wel grappig, weinig loopruimtes, donker. Je douchet in een soort toneelruimte (konden het licht niet vinden, wel lachen). Ik denk dat je voor het geld beter over de brug in de ring net na het centrum een gewoon hotel kunt nemen.

Gereisd Met partner in juli 2009

2004

hebben hier in november 2 dagen overnacht

ritha
3-12-2004

hebben hier in november 2 dagen overnacht. Algemene indruk was dat de locatie heel mooi is namelijk in de oude stad lyon. De kamers zijn allemaal verschillend dus hoe duurder de prijs (wij betaalde 250 euro per nacht dit gaat door tot 500 euro per nacht). Ontbijt is zeer uitgebreidt, het diner was redelijk goed tot goed maar zeker niet uitmuntent.

Gereisd Anders in december 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Cour des Loges in Lyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Cour des Loges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.