Hotel Ibis Lyon Part Dieu Les Halles

Hotel Ibis Lyon Part Dieu Les Halles

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Lyon Part Dieu Les Halles voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed hotel

Jans,
3-10-2017

Vriendelijk personeel proper hotel kamers klein maar ok voor een city trip

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Lyon Part Dieu Les Halles in Lyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Lyon Part Dieu Les Halles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.