Hotel Des Savoies

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Des Savoies voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Des Savoies in het Nederlands

Aangenaam verrast

Marvaho
16-9-2016

Prettig onthaal midden in de stad en voorzien van privé parking. Eenvoudige accommodatie met stijl en comfort. De kamer is aan de krappe kant.

goede prijs-kwaliteitsverhouding

fam Ghyselinck
8-8-2010

We hebben in dit hotel overnacht als tussenstop naar onze vakantie in het zuiden.

Zeer vriendelijk onthaal, kregen extra handdoeken voor de kinderen...

Op 1 km van het centrum, overdekte en afgesloten parkeergarage.

Ruim voldoende ontbijt met fruitsap en warme drank naar keuze.

Zeker aan te bevelen(enigste nadeel: vast tapijt op de kamers)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Savoies in Lyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Savoies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Savoies scoort een 7.45 uit 10 op basis van 127 reviews.