1 review over Hotel Best Western du Pont Wilson in het Nederlands

Eerder 4 dan 3*

c.hendrikx
26-5-2011

Prima,nieuw hotel.Gunstige ligging t.o.v.oude centrum. Kamers zijn ruim. Ontbijt is goed. Rookvrij hotel. Voor restaurants : de brug over naar oude centrum. Ligging t.o.v. station te voet 20 min. (Let op de goede richting !)

Gereisd Alleenreizend in mei 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald

• Adres6, rue Mazenod, 3. La Part-Dieu 69003(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western du Pont Wilson in Lyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western du Pont Wilson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.