Hotel Au Patio Morand

Alleenreizend

Fantastische plek

Jan
22-12-2011

Het is een mooi en leuk hotel, ligging was redelijk, service was goed en de prijs klein beetje te duur. eten was lekkere en de kamers waren mooi.

2008

zéér krap,rustig

andré W.
18-8-2008

De kamers van het hotel liggen verspreid over meerdere gebouwen. In sommige kamers is er zelfs géén buitenraam. De andere kamers zijn klein;rond het bed stappen is onmogelijk. Hotel lijkt onverzorgd. De buurt is anders wel rustig. Zeker niet aan te raden om méér dan twee nachten te verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Au Patio Morand in Lyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Au Patio Morand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.