Aparthotel Appart'City Confort Lyon Part Dieu

Aparthotel
Weer vandaag26°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Appart'City Confort Lyon Part Dieu voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Appart'City Confort Lyon Part Dieu in het Nederlands

sfeerloos zelfs voor doorreishotel

rob
29-8-2009

zeer sfeerloos hotel. kamers zijn wel modern ingericht, maar voor het overige geen "warm" gevoel zelfs als je er rekening mee houdt dat het een hotel is dat je puur zult gebruiken voor doorreis. Ligt ook niet echt centraal ten opzichte van autoweg. Op loopafstande station en groot winkelcentrum. Aan te bevelen; als je op tijd bent ga even naar park tete d'or, inclusief (gratis) dierentuin. Wel met bus of met eigen auto. Leuk voor de kids na een dag in de auto.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Appart'City Confort Lyon Part Dieu in Lyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Appart'City Confort Lyon Part Dieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.