Aparthotel Appart'City Confort Lyon Part Dieu

Aparthotel
Weer vandaag26°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Appart'City Confort Lyon Part Dieu voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Appart'City Confort Lyon Part Dieu in het Nederlands

Onvoldoende

Doerga
13-9-2019

Oud hotel, bedden staan uit elkaar, handdoeken zien er niet echt schoon uit. Ontbijt heb je alleen crossaint, ei, boter , stokbrood, jam En honing....erg schaars dus. Geen luxe, Maar perfect als je onderdak nodig hebt.

Gereisd Met partner in september 2019

goed voor een tussenstop

Ritva
26-3-2011

Het ligt op 1 km van het station , ideaal als tussenstop op de weg naar het zuiden of als hotel voor de zakenman. Als je alleen bent is kamer/bed ruim genoeg . Als koppel is het maar een smal bedje (1,40m). Jammer dat je de kamer niet echt kan verluchten . Wij keken uit op het atrium (maw een vrij stille kamer) maar je hebt geen verse buitenlucht. Fitness en jacuzzi vielen tegen : koud water , hete sauna en loopband werkte niet. Uitgebreid ontbijt en ook de lunch viel mee. Metrostation op loopafstand =) alle bezienswaardigheden en het gezellige vieux lyon vlot bereikbaar.

Gereisd Zakelijk in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

sfeerloos zelfs voor doorreishotel

rob
29-8-2009

zeer sfeerloos hotel. kamers zijn wel modern ingericht, maar voor het overige geen "warm" gevoel zelfs als je er rekening mee houdt dat het een hotel is dat je puur zult gebruiken voor doorreis. Ligt ook niet echt centraal ten opzichte van autoweg. Op loopafstande station en groot winkelcentrum. Aan te bevelen; als je op tijd bent ga even naar park tete d'or, inclusief (gratis) dierentuin. Wel met bus of met eigen auto. Leuk voor de kids na een dag in de auto.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

2008

Prima hotel

Robert
25-7-2008

We zijn hier 1 nacht geweest op doorreis richting Cannes. Ligt op loopafstand van diverse eetgelegenheden. Kamer is gewoon prima, met een goed ontbijt.

Perfect hotel voor als je op doorreis bent.

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

Modern hotel op 500m stappen van het station van Lyon

els
22-2-2007

Modern hotel op 500m stappen van het station van Lyon. Ruime lounge annex bar, ontbijtruimte & restaurant. Kamers aan de achterzijde zijn voor gehoorgevoelige slapers niet aan te raden wegens druk treinverkeer.

Gereisd Anders in februari 2007

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Appart'City Confort Lyon Part Dieu in Lyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Appart'City Confort Lyon Part Dieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.