Camping Ludo

5.1Matig

Frankrijk, Rhône - Alps, Lussas (Ardeche)

5.1Matig

• 4.8Eetgelegenheden
  • 1.8Staat v/h sanitair

• Animatie
Meer camping info

317 reviews over Camping Ludo

• 2019
    6Mike28-07-2019

Slechte bedden,schroeven steken omhoog uit de vloer,terrasmeubilair kapot,,afvoer kapot,,men doet zich niet de moeite om zich verstaanbaar te maken,voor ons niet voor herhaling vatbaar,ligstoelen zwembad oud en kapot,bij restaurant met gebaren moeten uitleggen wat we wilden terwijl toch echt op de site stond dat er meertalig gesproken werd op de camping!

• 3Eetgelegenheden

La Direction, Directeur, 03-08-2019

Dear Mike We apologize for disappointments. Some corrections must be done. Ludocamping

Gereisd in juli 2019

• 7Maaike07-07-2019

Prima

We waren hier in het voorseizoen, laatste week juni en eerste week juli. De eerste week waren er vrijwel alleen gepensioneerden, de week erna kwamen er een stuk meer gezinnen. Onze stacaravan was prettig, met een veranda en lekker veel schaduw, maar we baalden er wel van dat hij niet helemaal schoon was bij aankomst (haren in de wastafel, vuilnisemmer niet leeg, veel spinnenwebben). Dat ligt aan de vorige huurders, maar toch jammer dat de camping dan niet even ingrijpt. De camping was verder basic. Minimaal winkeltje, geen parasols bij het zwembad, dat soort dingen. Brood werd er niet verkocht toen wij er waren, want de machine was stuk. Wel een restaurant waar we een keer pizza hebben gegeten. Riviertje is leuk. We vonden het wel een fijne uitvalsbasis voor uitstapjes als Pont d’Arc, Thueyts (strandje bij de Pont du Diable was super!) en schattige dorpjes als Balazuc en Jaujac, maar ik denk niet dat we weer naar deze camping gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Natalie17-03-2019

fantastisch

Wij gaan dit jaar voor het derde jaar op rij naar deze camping. Tot nu toe hebben wij en de kinderen een fantastische tijd gehad op de camping. Het riviertje met de waterval en het zwembad zijn bij hun favoriet. Het zwembad mag wel wat leuker worden aangekleed, maar voldoet. Het sanitair is ruim en schoon. Het toiletgebouw wordt iedere dag een aantal keer schoongemaakt. De camping is een goede uitvalbasis om de omgeving van de Ardèche te ontdekken.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Nikie van Loosbroek16-03-2019

Rustgevende sfeer en geweldig weer!

Voor de mensen die klantvriendelijkheid willen, de touroperator medewerkers waren erg behulpzaam. Alles was aanwezig. Zon, klein riviertje de d’eau, zwembad, lieve mensen en plezier. Mooie campingplek, schone Wc/douchehokjes. Wij gingen voornamelijk om te wielrennen in de rustige heuvelachtige omgeving. We gaan dit jaar weer.. Ligging was wel 10km van dichtstbijzijnde supermarkt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8Ludovic19-08-2018

• 7Eefke15-08-2018

Waar voor je geld

Normaal gaan wij altijd naar grotere /luxere campings. We wilde dit jaar eens wat anders proberen, met name vanwege de prijs en de waterval waarop we eigenlijk meteen verliefd waren. Vlak voor vertrek toch wel wat nerveus, ook door vele negatieve reacties. Maar we zijn er open in gestapt. De camping is prachtig gelegen, mooi uitzicht over de bergen. Het is een basis camping met veel natuur. Dat betekend ook onkruid naast de paden/gebouwen. De paden zijn merendeels half verhard, sommige geheel verhard maar ook enkele zandpaden. Het watervalletje is prachtig, het zwembad netjes, de sta caravan was erg netjes, voldoende schaduw. De toilet gebouwen zijn schoon maar aan onderhoud toe, zo ook het zwembad. Je kunt er erg lekker eten, maar keuze is beperkt. Erg vriendelijk personeel! Al met al, een goede prijs / kwaliteit verhouding en wij en onze 3 kids hebben een leuke vakantie gehad!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Harry14-08-2018

Gezellige en rustige camping net buiten alle drukte van de Ardèche. Mooi zwembad en riviertje waar de kids mooi kunnen spelen. Iedere ochtend vers brood en restaurant met afhaalmogelijkheid. Al met al een mooie camping voor stellen en families met kinderen tot een jaar of 14.

• 8Eetgelegenheden

• 8Wijn13-08-2018

Hele fijne camping

Tijdens ons verblijf heeft een rukwind een tak van een boom laten vallen. Helaas dwars door onze tent. De tent was volledig vernield. Onze verzekering liet ons stikken, maar de camping heeft ons geweldig geholpen. De nacht in een mobilhome doorgebracht, geen kosten in rekening gebracht. Daarna hebben ze hun verzekering aangesproken en alles werd geregeld.

• 7Mariët06-08-2018

Ontspannen vakantie in het Franse zonnetje!

We hebben een hele leuke vakantie op camping Ludo Parc gehad. Het is een middelgrote en ruim opgezette camping. De staanplaatsen voor tenten / tourcaravans en de plaatsen voor de stacaravans zijn ruim en mooi groen. Het sanitair op de camping is schoon maar wel verouderd. Het zwembad is simpel maar ruim en overzichtelijk met over het algemeen voldoende ligbedden. Het beekje wat aan de camping ligt is heel erg leuk. Je kan erin pootje baden, visjes vangen en dammetjes bouwen. Ook is er een waterval bij de beek waar je vanaf kan springen. Vooral de kinderen vinden dit heel erg leuk. Het is een gemoedelijke camping met een ontspannen sfeer. De animatie die 's avonds werd georganiseerd was ook heel gezellig en ongedwongen. Op het plein van de camping kwam in twee weken tijd 3x een (leuk) bandje spelen. Je kon gewoon rustig zitten en genieten van de muziek of gezellig met de kids mee dansen. Ook kwam er een goochelaar en een kindercircus.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 7Hhb05-08-2018

Mooi omgeving

Geen verlichting in wc ruimte Koude douchen Slecht onderhouden sanitaire ruimtes

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Camping Ludo info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette