Camping Ludo

188 reviews over Camping Ludo in het Nederlands

Vergane glorie!

Kim
20-8-2017

De plaatsen zijn ruim en veel plaatsen hebben veel schaduw, het meertje is leuk, maar dat was het dan ook wel! Sanitair slecht, animatie slecht, zwembad slecht, personeel heel onvriendelijk..... Ik zou zeggen, doe het niet!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
The direction, Directeur, 23-8-2017

Dear Customer, We are happy to learn that you have enjoyed the site of Ludocamping, its privileged location on the river and its shaded pitches. On the other hand, we regret that our team did not give you a complete satisfaction. We take note of your remarks in order to improve the quality of our service and be assured that your satisfaction is our priority. Best regards,

Enorme tegenvaller

Bregje
19-8-2017

De camping is erg verouderd en slecht onderhouden! Het zwembad was vies en je kunt er niet comfortabel liggen door het gebrek aan ligbedden. Geen enkel schaduwplek te vinden bij het zwembad. Het sanitair (op het beneden gedeelte) behoorlijk onder de maat. Wordt amper schoongemaakt en de douches zijn of enorm heet of ijskoud! Je kunt niet normaal douchen. Levensmiddelenwinkel vind ik een te groot woord, ze verkopen alleen een aantal levensmiddelen bij de receptie. Broodjesservice was wel oké en de rivier is ook leuk!

The campsite team, Directeur, 23-8-2017

Dear Customer, Thank you for your return. We consider your remarks in order to continue to improve the quality of the services offered on the campsite. Best regards,

Niet doen!!

Luka
19-8-2017

Dit is de slechtste camping die ik ooit heb gezien. We kamperen al jaren en komen op veel verschillende campings, maar deze camping valt enorm tegen. Het sanitair (ook beneden op de camping) is erg slecht onderhouden. Elke ochtend komt er een kwartier iemand de toiletten schoonspuiten met een brandslang (met als gevolg dat rondom het toiletgebouw overal stukjes wc papier liggen), verder komt er de hele dag niemand poetsen. Personeel doet niets aan onderhoud van de camping! Het zwembad is troebel en er drijft van alles in. Er groeit onkruid hoog tussen de tegels, de tegels zijn op veel plaatsen kapot waardoor je je stoot aan scherpe stukjes tegel, er staan twintig ligbedden waar er minimaal 100 kunnen staan (iedereen ligt hierdoor op de harde tegels!). Het enige pluspunt van de camping is het leuke riviertje. Hier kunnen kinderen zich uren vermaken! De animatie was erg slecht. Zo was er bijvoorbeeld een jeu de boules toernooi, maar zonder eigen ballen ging het toernooi niet door! Half augustus was de camping voor 3/4 leeg.

The direction, Directeur, 23-8-2017

Dear Customer, We thank you for sharing your experience, especially concerning the privileged situation of our camping close to the river. However, we regret to read that some elements have disturbed the quality of your stay. We would like to give you some answers. For example, sanitary cleaning is made twice a day with an integrated water lance system which automatically mixes water with cleaning products. The entertainment program is made to satisfy the majority of our guests, who mostly wish to rest quietly not like in the "factory" campsites where entertainment and noises are everytime. Also, we organize two musical evenings per week and our children's club is open every day (except Saturday). Sports and recreational facilities are at your disposal and you can use them whenever you like. Best regards,

bon vacance!

Rob
19-8-2017

Alles naar wens! Heerlijke vakantie gehad. Zouden zo weer komen.

Gereisd Anders in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ludo

m rosman
18-8-2017

Hele leuke camping, prachtige locatie. Er zijn wel veel dingen die beloofd zijn niet aanwezig Nederlandse annimatie, disco, puberaktiviteiten,etc

Gereisd Anders in augustus 2017

rustige camping

marjolein
15-8-2017

Het is een rustige camping met grote plaatsen voor de stacaravans en grote staplaatsen. Sommige staplaatsen en huurtenten staan wel op een heel donker plekje. Half juli was de camping nog maar voor de helft gevuld, eind juli werd het wel drukker. Er staan voornamelijk nederlandse gezinnen met kinderen tot een jaar of 12. Zij kunnen hier heerlijk buiten spelen, bij de beek rommelen (als er tenminste geen openzetting van het stuwmeer is) en er is ook nog een zwembad. Dit zwembad mag wel gerenoveerd worden, is erg oud met losse tegels enz. De receptie mag wat beter bemand worden, weinig info en interesse. Het sanitair kan ik weinig over zeggen, wij hebben een stacaravan via de touroperator geboekt, deze lag schitterend en was schoon. Animatie was alleen in het frans en zat verstopt in een donkere kelder waar ik maar heel weinig kinderen heb gezien. 2x in de week een bandje 's avonds, verder niets. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, kinderen hadden genoeg andere kinderen om mee te spelen maar je moet er zeker zelf wat van maken. De omgeving is overigens schitterend. Met wat investeringen en beter beleid kan deze camping echt wat zijn maar dan moet er wel wat gedaan worden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk

Anoniem
12-8-2017

Wij zijn nu voor 12 dagen op camping Ludo en wij vinden het heerlijk. We zijn hier met onze 2 kids van 4. Het riviertje/waterval is geweldig. Lekker klimmen en klauteren, vissen, stenen verzamelen. Erg leuk voor jonge kinderen. Ook het zwembad vinden we helemaal prima. En af en toe fijn spelen in 1 van de 2 speeltuintje vinden onze kids ook heerlijk.

Sanitair mag inderdaad wel iets beter schoongemaakt worden.

Leuke en prima camping die wel wat afgelegen ligt maar waar je heel fijn vakantie kunt vieren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuke camping ook voor de kids

Perry en Inge
12-8-2017

We vonden het beekje en de waterval bij de camping echt leuk voor de kids (4)&(3) ze konden daar met stenen aan de slag maar ook het zwembad was prima in orde. zo ook het toiletgebouw en douchegedeelte was in orde. wij snappen dan ook niet waar de slechte recensies vandaan komen. we hadden wel een ideale standplaats. dus al bij al een leuke camping voor ons gevoel.

Tegenvaller

Maarten
12-8-2017

Vanuit de reisgids geboekt bij touroperator om de volgende dingen Bij rivier waar je van de rotsen kunt springen. Moet er wel water in zitten Disco: geen disco Animatie: geen of nauwelijks Sportactiviteiten: geen Al met al wel een prachtige ligging, maar erg onvriendelijk personeel

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer naar deze camping

Ellis
12-8-2017

De camping staat op een geweldige plek, midden in de natuur. De stacaravan was prima en schoon.. Er is geen disco. Personeel zeer onvriendelijk en niet in staat om bij vragen mee te denken, laat staan om Engels te spreken of begrijpen. Troosteloze sfeer. Winkel mag geen winkel heten, puur een paar schappen bij de receptie met zeer beperkt noodrantsoen. Animatie is er ( bijna) niet. 2x een avond met wat muziek. Sportfaciliteiten niet bemerkt. Wij hadden geboekt bij touroperator, geen contactpersoon gezien of gehoord. Ik ben het met onderstaande mensen eens, je moet er zelf wat van maken, maar uitgaande van wat we verwachten vanuit een reisgids kwamen we hier echt een koude douche tegen. De rivier waar je van de rotsen kunt springen? Dan moet er wel water in zitten. Dit is natuurlijke overmacht, maar wel een tegenvaller als je hiernaar uitkijkt.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ludo in Lussas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ludo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.